http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8705
Танкер призначений для перевезення нафти і нафтопродуктів (одночасно до чотирьох сортів) з можливістю вивантаження кожного з них у різних портах.
Район плавання необмежений. Судно одногвинтове, однопалубне, дизельне з баком і кормовим розташуванням машинного відділення і житлових приміщень.
Судно має бульб у підводній частині носового краю і з похилим у надводній частині форштевнем, з подвійним дном, подвійними бортами, одною повздовжньою переборкою у танковій частині, із крейсерською кормою і транцем вище ватерлінії.
Судно спроектоване і побудоване на клас Морського Регістра Судноплавства Росії (колишній регістр СРСР далі Правила Регістру) КМ ЛЗ 2 А2 (нафтоналивне).
Форма корпуса і співвідношення головних розмірів забезпечує судну необхідні ходові і морехідні якості судна, як у повному вантажеві так і в баласті.
Швидкість судна (в умовах іспитів при тривалій потужності ГД 10590 кВт, що досягається при частоті обертання гребного валу 1,72 ± 2,5% с-1. при осадці на рівний кіль, з осадкою 12,5м на глибокій воді при хвилюванні моря не більш двох балів і вітрі не більш трьох балів по шкалі Бофорта при чистому свіжопофарбованому корпусі) складає близько 14,7 вуз.
Остійність судна та непотоплюваність при всіх експлуатаційних випадках навантаження задовольняє вимогам Правил Регістра.
Діаметр сталої циркуляції на повному передньому ході при перекладці пера руля на 35º складає близько 4-х довжин корпуса судна по КВЛ.
Больше Вы можете узнать тут: http://www.ce-studbaza.ru/
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий