среда, 2 ноября 2016 г.

Технологічна карта на збирання поршня

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4950

Технологічна карта на збирання поршня

Загальний вигляд двигуна зі змінним ступенем стиску створений на базі прототипа ЗМЗ 511.10

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4949

Загальний вигляд двигуна зі змінним ступенем стиску створений на базі прототипа ЗМЗ 511.10

Конструкція поршня для автоматичного регулювання ступеня стиску

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4948

Конструкція поршня для автоматичного регулювання ступеня стиску

Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4947

Огляд існуючих конструкцій двигунів зі змінним ступенем стиску

Конструкція двигуна зі змінним ступенем стиску при застосуванні бензинів з різними октановими числами

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2550

Вибір способу регулювання процесу стиску багато в чому визначається слідуючи ми факторами :
- конструкцією двигуна , особливістю його компоновки ;
- необхідним діапазоном регулювання , який визначається обмеженими умовами зниження тиску і температури стиску виходячи з економічності , можливості підвищення тиску в агрегатах повітропостачання , розміщення допоміжної поверхні охолодження повітря що надходить до циліндрів , коригування умов паливо подачі для покращення динаміки циклу на режимах більших циклових подач ;
- тактності двигуна ;
- надійністю і довговічністю механізму , за допомогою якого здійснюється регулювання процесу стиску .

Кінематична схема УРАЛ-375Д

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4946

Кінематична схема УРАЛ-375Д

Схема кінематична Трактор Т-150

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4945

Схема кінематична Трактор Т-150

Автомобіль УРАЛ-375Д + специфікація

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4944

Автомобіль УРАЛ-375Д + специфікація

Креслення трактора Т-150 + специфікації

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4943

Креслення трактора Т-150 + специфікації

Расчет шрус автомобиля УАЗ-469

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4942

2 Конструкторская часть 15
2.1 Назначение ШРУС 15
2.2 Обзор и анализ конструкций ШРУС 15
2.3 Рсчет ШРУС 25

Тягово-динамический расчет автомобиля УАЗ-469

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4941

1 Тягово-динамический расчет 6
1.1 Построение графика ВСХ 6
1.2. Построение графика силового баланса 7
1.3. Построение графика мощностного балланса 8
1.4. Построение динамического паспорта автомобиля 9
1.4.1 Построение динамической характеристики 9
1.4.2 Построение номограммы загрузки автомобиля 9
1.4.3 Построение графика контроля буксования 10
1.5 Построение графиков ускорений автомобиля и величин, обратных ускорению 11
1.6 Построение графика времени и пути разгона 12
1.7 Построение графика тормозного пути автомобиля 14

Універсальний карданний шарнір неоднакових кутових швидкостей

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2549

У деяких випадках осьове переміщення, яке компенсує зміна довжини карданного валу, краще забезпечувати не шліцьовим з єднанням, а безпосередньо конструкцією карданного шарніра - такий шарнір називається універсальним. На малюнку показаний карданний вал з двома універсальними шарнірами.

Кулачковий карданний шарнір

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2548

Кулачкові шарніри застосовуються на автомобілях великої вантажопідйомності в приводі до провідних керованим колесам. Якщо розділити по осі симетрії кулачковий карданний шарнір на дві частини, то кожна частина буде являти собою карданний шарнір неоднакових кутових швидкостей з фіксованими осями гойдання (так само як у здвоєного карданного шарніра). Завдяки наявності розвинених поверхонь взаємодіючих деталей шарнір здатний передавати значний за величиною крутний момент при забезпеченні кута між валами 45 ... 50 °.

Здвоєний карданний шарнір

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2547

Застосовувані в приводі керованих ведучих коліс ці шарніри можуть мати різну конструкцію.
Тут два шарніра 1 нерівних кутових швидкостей об єднуються подвійний виделкою 2. Рівність кутових швидкостей повинно забезпечуватися ділильні важелем. Однак така рівність можливо тільки при рівності кутів, що в даній конструкції не дотримується точно, так як при нахилі валу плече, пов язане з лівим валом, залишається постійним а, а плече, пов язане з іншим валом, збільшується на величину а. Тому в здвоєному шарнірі з ділильні важелем синхронне обертання з єднуються валів може бути забезпечене тільки за деяким наближенням. Коефіцієнт нерівномірності обертання мн.в здвоєного шарніра залежить від кута між валами і від конструктивних розмірів делительного пристрою. Наприклад, при = 30 ° коефіцієнт нерівномірності здвоєного шарніра не перевищує 1%, що приблизно в 30 разів менше коефіцієнта нерівномірності шарніра нерівних кутових швидкостей при тому ж значенні кута нахилу.

Трьохшиповий карданний шарнір (типу «Трипод»)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2546

Такі карданні шарніри встановлюють на легкових і вантажних автомобілях малої вантажопідйомності. Конструктивно ці шарніри мають два виконання: шарніри, що дозволяють передавати момент при кутах у між валами до 43 °, але не допускають осьових переміщень (шарніри жорсткі), і універсальні шарніри, що допускають осьову компенсацію, але працюють при порівняно невеликих кутах між валами.

Універсальний шестикульковий карданний шарнір з ділильні канавками

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2545

Шарнір складається з циліндричного корпусу 1, на внутрішній поверхні якого під кутом (приблизно 15 ... 16 °) до котра утворює циліндра нарізані шість прямих канавок, розташованих в порядку, показаному на малюнку; сферичного кулака 2, на його поверхні нарізано також шість прямих канавок; сепаратора 3 з кульками 4, центрована зовнішньої сферичної поверхнею по внутрішній циліндричній поверхні корпусу 1, а внутрішньої сферичної поверхнею встановлюються з деяким зазором на кулаці 2. Кульки встановлюються в перетинах канавок, чим забезпечується синхронність обертання валів, так як кульки, незалежно від кута між валами, завжди знаходяться в биссекторной площині.

Універсальний шестикульковий карданний шарнір (типу ГКН)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2544

На внутрішній поверхні циліндричного корпусу шарніра нарізані шість при часткових канавок еліптичного перетину такі ж канавки є на сферичної поверхні кулака паралельні поздовжньої осі вала. У канавках розміщуються шість кульок, встановлених сепараторі. Взаємодіючі поверхні кулака і сепаратора сферичні, радіус сфери R1 (центр О) на відстані від центру 0, що лежить в площині центрів кульок). Сферична зовнішня частина сепаратора (радіус R2) пере ходить у конічну (кут конуса близько 10 °), що обмежує максимальні кут нахилу вала приблизно до 20 °.

Шестішаріковий карданний шарнір з ділильними канавками (типу Бірфільд)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2543

На кулаці 4, поверхня якого виконана по сфері радіуса (центр 0), вифрезерувана шість канавок. Канавки кулака мають змінну глибину, так як вони нарізані по радіусу R3 (центр О) зміщений щодо центру шарніра 0 на відстань а. Внутрішня поверхня корпусу 1 виконана по сфері радіуса R2 (центр 0), також має шість канавок змінної глибини, нарізаних по радіусу R2 (центр О) зміщений щодо центру шарніра Про також на відстань а). Сепаратор 3, в якому розміщені кульки 2, має зовнішню і внутрішню поверхні, виконані по сфері радіусів відповідно R2 і R1. У положенні, коли вали шарніра соосни, кульки знаходяться в площині, перпендикулярній осях валів, що проходить через центр шарніра.

Шестішаріковий карданний шарнір з ділильні важелем (типу «Рцеппа»)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2542

Основними елементами цього шарніра є сферичний кулак 4, закріплений на шліцах вала 5, і сферична чашка 3, пов язана з іншим валом 1. На кулаці і на внутрішній стороні чашки вифрезерувана по шість меридіональних канавок напівкруглого перетину. Канавки виконані з одного центру. У канавках розміщено шість кульок, які пов язані сепаратором 6. При нахилі валів кульки встановлюються в биссекторной площині за допомогою ділильної важеля 2, який повертає направляючу чашку 7, а разом з нею і сепаратор. Пружина 8 служить для стиснуті ділильної важеля до гнізда в торці вала 5 при зміні положення важеля в результаті нахилу валів.

Карданні передачі з шарнірами рівних кутових швидкостей

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2541

В основі всіх конструкцій карданних шарнірів рівних кутових швидкостей лежить єдиний принцип: точки контакту, через які передаються окружні сили, знаходяться в биссекторной площині валів. Для пояснення цього розглянемо найпростішу модель, наведену на рис.

Шрус

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2540

Шарніри рівних (нерівних) кутових швидкостей застосовуються в трансмісіях автомобілів для силовий зв язків механізмів, вали яких не співвісні або розташовані під кутом, причому взаємне положення їх може змінюватися в процесі руху. Шрус розташований між маточиною колеса і піввіссю.

Колесо компрессора

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4940

Колесо компрессора