http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4904
Опорний ролик обертання барабана автобетонозмішувача + деталювання + специфікації
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
воскресенье, 23 октября 2016 г.
Технологічна карта ТО-1 на автомобіль КамаЗ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4903
Технологічна карта ТО-1 на автомобіль КамаЗ
Технологічна карта ТО-1 на автомобіль КамаЗ
Загальний вид автобетонозмішувача СБ-92-1А
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4901
Загальний вид автобетонозмішувача СБ-92-1А + специфікації
Загальний вид автобетонозмішувача СБ-92-1А + специфікації
Особливості інтенсифікації мобільних автобетонозмішувачів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2458
Особливістю сучасного будівельного виробництва є його значна інтенсифікованість, що характеризується великим обсягом будівельних, в першу чергу, бетонних робіт. Крім того, останнім часом, певний наголос у вітчизняному будівництві робиться на монолітне будівництво. Як результат, з новою силою постають питання продуктивності та швидкості доставки на об’єкти бетонної суміші, яка вирішується в переважній кількості випадків шляхом збільшення об’єму барабану та ступеня його заповнення.
Особливістю сучасного будівельного виробництва є його значна інтенсифікованість, що характеризується великим обсягом будівельних, в першу чергу, бетонних робіт. Крім того, останнім часом, певний наголос у вітчизняному будівництві робиться на монолітне будівництво. Як результат, з новою силою постають питання продуктивності та швидкості доставки на об’єкти бетонної суміші, яка вирішується в переважній кількості випадків шляхом збільшення об’єму барабану та ступеня його заповнення.
Перспективні напрямки розвитку автобетонозмішувачів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2457
Головні напрямки:
забезпечення безпеки транспортних засобів;
зниження витрат на доставку бетонної суміші замовнику без погіршення її якості;
виготовлення обладнання, яке б забезпечувало приготування різних сумішей з різними наповнювачами, такими як керамзитобетон, важкий бетон, тощо;
підвищення продуктивності;
Головні напрямки:
забезпечення безпеки транспортних засобів;
зниження витрат на доставку бетонної суміші замовнику без погіршення її якості;
виготовлення обладнання, яке б забезпечувало приготування різних сумішей з різними наповнювачами, такими як керамзитобетон, важкий бетон, тощо;
підвищення продуктивності;
Питомі показники автобетонозмішувачів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2456
Важливими показниками якості роботи, енергоємності й металоємності автобетонозмішувачів є об’єм готового замісу Vг.з. (м3); потужність, що витрачається на перемішування Р (кВт); маса автобетонозмішувача m (кг).
Зведемо ці параметри у таблицю 1.7.
Для оцінки конструктивних і технологічних параметрів автобетонозмішувачів вводимо критерії оцінки:
- питома енергоємність Р/V (кВт/м3);
- питома металоємність m/V (т/м3).
За отриманими даними будуємо гістограми.
Важливими показниками якості роботи, енергоємності й металоємності автобетонозмішувачів є об’єм готового замісу Vг.з. (м3); потужність, що витрачається на перемішування Р (кВт); маса автобетонозмішувача m (кг).
Зведемо ці параметри у таблицю 1.7.
Для оцінки конструктивних і технологічних параметрів автобетонозмішувачів вводимо критерії оцінки:
- питома енергоємність Р/V (кВт/м3);
- питома металоємність m/V (т/м3).
За отриманими даними будуємо гістограми.
Закордонні конструкції автобетонозмішувачів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2455
Найбільший прогрес в розвитку автобетонозмішувачів в Німеччині та Японії, де він здійснюється в напрямку вдосконалення наявних конструкцій, збільшення ємності барабану до 10м3 по готовій суміші та скороченні числа типорозмірів машин малої ємності. Якщо нещодавно використовувався привід барабану від окремого двигуна на автобетонозмішувачах великої ємності в якості проміжної трансмісії від двигуна до барабану використовують гідравлічний привід.
Найбільший прогрес в розвитку автобетонозмішувачів в Німеччині та Японії, де він здійснюється в напрямку вдосконалення наявних конструкцій, збільшення ємності барабану до 10м3 по готовій суміші та скороченні числа типорозмірів машин малої ємності. Якщо нещодавно використовувався привід барабану від окремого двигуна на автобетонозмішувачах великої ємності в якості проміжної трансмісії від двигуна до барабану використовують гідравлічний привід.
Кінематична схема автобетонозмішувача СБ-92-1А
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2454
Кінематична схема автобетонозмішувача СБ-92-1А зображена на рис. 1.5. Крутний момент від двигуна до робочих органів передається через систему механічних передач. Безпосередньо через систему механічних передач. Безпосередньо за двигуном розташована муфта зчеплення 5, в якій крутний момент передається за рахунок сил тертя.
Кінематична схема автобетонозмішувача СБ-92-1А зображена на рис. 1.5. Крутний момент від двигуна до робочих органів передається через систему механічних передач. Безпосередньо через систему механічних передач. Безпосередньо за двигуном розташована муфта зчеплення 5, в якій крутний момент передається за рахунок сил тертя.
Система подачі води автобетонозмішувача СБ-92-1А
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2453
Система подачі води (рис. 1.4) призначена для дозування води за творення під час приготування суміші та подачі води при литті внутрішньої і зовнішньої поверхні барабану після вивантаження суміші. До системи входить бак 1 для води з водомірним склом 14, краном 13 та сигнальною трубою 11. Вода з боку подається в водо змішувальний барабан відцентровим насосом 12 по водопроводу 9. кількість води, що необхідна для замішування, визначається за стрілкою циферблату дозатора 5 типу ДВК-40. Як тільки задану кількість води буде подано, потік зупиняється поверненням рукояті крану 7. Водопровідна труба закінчується насадкою 2, яка може бути встановлена так, щоб потік води був спрямований до глибини барабану. Це досягається поверненням на шарнірі насадки з наступним закріпленням його різьбовим затискачем.
Система подачі води (рис. 1.4) призначена для дозування води за творення під час приготування суміші та подачі води при литті внутрішньої і зовнішньої поверхні барабану після вивантаження суміші. До системи входить бак 1 для води з водомірним склом 14, краном 13 та сигнальною трубою 11. Вода з боку подається в водо змішувальний барабан відцентровим насосом 12 по водопроводу 9. кількість води, що необхідна для замішування, визначається за стрілкою циферблату дозатора 5 типу ДВК-40. Як тільки задану кількість води буде подано, потік зупиняється поверненням рукояті крану 7. Водопровідна труба закінчується насадкою 2, яка може бути встановлена так, щоб потік води був спрямований до глибини барабану. Це досягається поверненням на шарнірі насадки з наступним закріпленням його різьбовим затискачем.
Завантажувально-розвантажувальний пристрій автобетонозмішувача СБ-92-1А
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2452
Завантажувально-розвантажувальний пристрій (рис. 1.3) складається з завантажувальної 1 і розвантажувальної 2 лійок, лотка 3, поворотного пристрою 4 та пристрою 5 для відхилення лотку у вертикальній площині. Лійка 1 нижнім носком заходить у горловину змішувального барабану, спрямовуючи завантажувальні матеріали на лопаті. Лійка 2 розташована під горловиною барабану та направляє вивантажувальну бетонну суміш на поворотний лоток 3, що подає її до місця укладення. Лоток виконано складним, його довжину можна збільшити, приєднуючи знімний лоток, що закріплено на лівому крилі біля заднього колеса автомобіля.
Завантажувально-розвантажувальний пристрій (рис. 1.3) складається з завантажувальної 1 і розвантажувальної 2 лійок, лотка 3, поворотного пристрою 4 та пристрою 5 для відхилення лотку у вертикальній площині. Лійка 1 нижнім носком заходить у горловину змішувального барабану, спрямовуючи завантажувальні матеріали на лопаті. Лійка 2 розташована під горловиною барабану та направляє вивантажувальну бетонну суміш на поворотний лоток 3, що подає її до місця укладення. Лоток виконано складним, його довжину можна збільшити, приєднуючи знімний лоток, що закріплено на лівому крилі біля заднього колеса автомобіля.
Автобетонозмішувач СБ-92-1А
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2451
Автобетонозмішувач СБ-92-1А з об’ємом готового замісу 4.5 м3 (рис. 1.1) являє собою гравітаційний реверсивний бетонозмішувач, який встановлено на шасі автомобіля КамАЗ-5511. Для приводу змішувального барабану використано окремий двигун внутрішнього згоряння.
Автобетонозмішувач СБ-92-1А з об’ємом готового замісу 4.5 м3 (рис. 1.1) являє собою гравітаційний реверсивний бетонозмішувач, який встановлено на шасі автомобіля КамАЗ-5511. Для приводу змішувального барабану використано окремий двигун внутрішнього згоряння.
Роль автобетонозмішувача в будівництві
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2450
Змішувачі виготовляють бетонну суміш, яка є вихідним матеріалом для бетонних і залізобетонних виробів. Виникає потреба транспортувати суміш із розчинно-змішувальних установок на будівельний майданчик або в межах майданчика, або у формувальний цех заводу, виробляють бетонні, залізобетонні вироби та конструкції. На будівельний майданчик суміш доставляють спеціальним транспортними засобами. Бетонну суміш із заводу до об’єкту будівництва доставляють автобетонозмішувачами. Можливі дві схеми доставки бетонної суміші: 1 – від місця виготовлення до місця розвантаження безпосередньо у конструкцію, що бетонується; 2 – від місця встановлення до місця перевантаження у інший транспортний засіб або пристрій для подальшого транспортування суміші. Першу схему застосовують при бетонуванні конструкцій, розташованих на рівні або вище рівня землі (фундаментів); другу – рот спорудженні будівель, висотних конструкцій, тощо.
Змішувачі виготовляють бетонну суміш, яка є вихідним матеріалом для бетонних і залізобетонних виробів. Виникає потреба транспортувати суміш із розчинно-змішувальних установок на будівельний майданчик або в межах майданчика, або у формувальний цех заводу, виробляють бетонні, залізобетонні вироби та конструкції. На будівельний майданчик суміш доставляють спеціальним транспортними засобами. Бетонну суміш із заводу до об’єкту будівництва доставляють автобетонозмішувачами. Можливі дві схеми доставки бетонної суміші: 1 – від місця виготовлення до місця розвантаження безпосередньо у конструкцію, що бетонується; 2 – від місця встановлення до місця перевантаження у інший транспортний засіб або пристрій для подальшого транспортування суміші. Першу схему застосовують при бетонуванні конструкцій, розташованих на рівні або вище рівня землі (фундаментів); другу – рот спорудженні будівель, висотних конструкцій, тощо.
Расчет тягово-динамических параметров автобуса ЗИЛ-3250АО
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4900
3. Расчет тягово-динамических параметров автомобиля
3.1 Расчет и построение внешней скоростной характеристики двигателя
3.2 Определение передаточных чисел главной передачи и коробки передач
3.3 Построение тяговой характеристики
3.4 Силовой баланс автомобиля
3.5 Мощностной баланс автомобиля
3.6 Динамический паспорт автомобиля
3.6.1 Построение динамической характеристики автомобиля
3.6.2 Построение номограммы нагрузок
3.6.3 График контроля буксования
3.7 Оценка приемистости автомобиля
3.7.1 Определение ускорения автомобиля
3.7.2 Определение времени и пути разгона автомобиля
3. Расчет тягово-динамических параметров автомобиля
3.1 Расчет и построение внешней скоростной характеристики двигателя
3.2 Определение передаточных чисел главной передачи и коробки передач
3.3 Построение тяговой характеристики
3.4 Силовой баланс автомобиля
3.5 Мощностной баланс автомобиля
3.6 Динамический паспорт автомобиля
3.6.1 Построение динамической характеристики автомобиля
3.6.2 Построение номограммы нагрузок
3.6.3 График контроля буксования
3.7 Оценка приемистости автомобиля
3.7.1 Определение ускорения автомобиля
3.7.2 Определение времени и пути разгона автомобиля
Загальний вид автобуса ЗИЛ-3250АО
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4899
Загальний вид автобуса ЗИЛ-3250АО
Загальний вид автобуса ЗИЛ-3250АО
Расчет раздаточной коробки
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4898
4. Расчет раздаточной коробки
4.1. Определение передаточных чисел раздаточной коробки передач
4.2. Определение расчетных нагрузок
4.2.1. Нагрузочные режимы
4.2.2. Определение передаточных чисел
4.2.3. Определение вращающих моментов на валах
4.2.4. Определение сил в зацеплении раздаточной коробки
4.2.5. Определение сил в зацеплении дифференциала раздаточной коробки
4.3. Выбор параметров зубчатых колес
4.4. Расчет межосевого дифференциала
4.4.1. Расчет зубчатых колес межосевого дифференциала на статическую прочность
4.5. Расчет зубьев на контактную прочность
4.6. Расчет зубьев на изгибную прочность
4.7. Расчет высшей передачи
4.8. Расчет низшей передачи
4.9. Расчет валов раздаточной коробки передач
4.9.1. Расчет входного вала раздаточной коробки передач
4.9.2. Расчет входного вала раздаточной коробки передач на прочность
4.9.3. Расчет промежуточного вала раздаточной коробки передач
4.9.4. Расчет промежуточного вала раздаточной коробки передач на прочность
4.9.5. Расчет выходного вала раздаточной коробки передач
4.9.6. Расчет выходного вала раздаточной коробки передач на прочность
4.10. Расчет подшипников раздаточной коробки передач
4. Расчет раздаточной коробки
4.1. Определение передаточных чисел раздаточной коробки передач
4.2. Определение расчетных нагрузок
4.2.1. Нагрузочные режимы
4.2.2. Определение передаточных чисел
4.2.3. Определение вращающих моментов на валах
4.2.4. Определение сил в зацеплении раздаточной коробки
4.2.5. Определение сил в зацеплении дифференциала раздаточной коробки
4.3. Выбор параметров зубчатых колес
4.4. Расчет межосевого дифференциала
4.4.1. Расчет зубчатых колес межосевого дифференциала на статическую прочность
4.5. Расчет зубьев на контактную прочность
4.6. Расчет зубьев на изгибную прочность
4.7. Расчет высшей передачи
4.8. Расчет низшей передачи
4.9. Расчет валов раздаточной коробки передач
4.9.1. Расчет входного вала раздаточной коробки передач
4.9.2. Расчет входного вала раздаточной коробки передач на прочность
4.9.3. Расчет промежуточного вала раздаточной коробки передач
4.9.4. Расчет промежуточного вала раздаточной коробки передач на прочность
4.9.5. Расчет выходного вала раздаточной коробки передач
4.9.6. Расчет выходного вала раздаточной коробки передач на прочность
4.10. Расчет подшипников раздаточной коробки передач
Подписаться на:
Сообщения (Atom)