суббота, 29 октября 2016 г.

Розробка заходів щодо охорони праці і техніки безпеки на агрегатній ділянці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2521

Перед початком роботи.
Надіти і привести в порядок спецодяг. Застебнути або обв язати обшлаг рукавів, заправити одяг так, щоб не було кінців, що розвіваються, підготувати до роботи засобу захисту.

Приклад - Обгрунтування будівельних, санітарно-технічних і електротехнічних вимог на агрегатній ділянці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2520

У приміщеннях агрегатної ділянки передбачаються системи опалювання, вентиляції, внутрішнього водопроводу, гарячого водопостачання, каналізації і стислого повітря.

Приклад - Розрахунок та підбір технологічного обладнання на агрегатну дільницю

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2519

До технологічного обладнання відносяться стаціонарні та переносні верстати, прилади, пристрої та виробничий інвентар необхідний забезпечення виробничого процесу АТП.

Виробнича структура, структура керування і основна документація по організації керування

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2518

Управління виробництвом це совокупність дій та розпоряджень спрямованих на підтримання та поліпшення роботи підприємства.

Приклад - Розрахунок трудомісткості робіт, чисельності та професійно-кваліфікаційного складу працюючих

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2517

Агрегатна дільниця призначена до поточного ремонту агрегатів та вузлів автомобілів. Частково на цієї дільниці відновлюють деталі. Загальний для більшості агрегатів технологічний процес ремонта містить: мийку агрегата, комплектовку деталів, збірку та випробування агрегата.

Агрегатна ділянка

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2516

Агрегатна ділянка призначена для поточного ремонту агрегатів і вузлів автомобілів. Він складається з двох відділень: розбірно-мийного і відділення ремонту агрегатів і вузлів.

Проектування виробничого корпуса

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2515

Основною вимогою до об ємно-планувальних рішень будинків АТП є можливість індустріалізації будівництва, тобто застосування типових конструкцій. Найбільш розповсюдженим є одноповерхові будинки карнизного типу.

Приклад - Розрахунок відділу головного механіка

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2514

Призначення: відділ головного механіка призначений для виконання робіт по обслуговуванню і ремонту технологічного обладнання , ремонта каналізаціі і водопостачання, а також обслуговування очистних споруд складає.

Приклад - Розрахунок малярної дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2513

Призначення: малярна дільниця призначена для робіт по фарбуванню автомобілей в об’ємі поточного ремонту. Малярна дільниця виноситься за головний виробничий корпус.
Технологічний процес: малярні роботи складаються із зняття старої фарби, при необхідності шпатлювати та шліфувати, нанесення фарбного покриття та сушку.

Приклад - Розрахунок зварювальної дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2512

Служить для усунення дефектів та відновлення деталей кузова: замків, петель, ручок, кронштейнів, склопідйомників. Проводять також роботи по обкуттю кузова та встановленню скелець.

Приклад - Розрахунок теплової дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2511

Призначення: ковальско-ресорна дільниця призначена для виконання робіт з ремонту ресор шляхом розбирання, зборки і заміни листів і деталей, виготовлення і відновлення деталей способом пластичної деформації, термообробки дрібних деталей і інструмента.

Приклад - Розрахунок шиномонтажної дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2510

До складу шиномонтажної дільниці входять вулканізаційне і шиномонтажне відділення.
Призначення: шиномонтажное відділення призначене для проведення комплексу робіт зі зняття й установки коліс автомобіля, монтажу і демонтажу шин.
Вулканізаційне відділення призначене для ремонту камер, фарбувань місцевих ушкоджень і виготовлення гумових виробів.

Приклад - Розрахунок дільниці системи живлення

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2509

Призначення: дільниця системи живленя необхідна для технічного обслуговування і поточного ремонту приладів і деталей системи живленя двигунів, знятих з автомобіля.
Технологічни процес: прилади системи живленя, що підлягають ремонту, попередньо піддаються зовнішній мийці і сушінню. Після розбирання деталі проходять дефектовку. Непридатні складаються в контейнер для брухту, придатні і потребуючі ремонту піддаються повторній мийці. Зборка деталей виробляється на базі нових деталей, що надійшли зі складу і реставрованих на ділянках. Зібрані прилади живленя піддаються регулюванню й іспиту, потім складаються на стелажі.

Приклад - Розрахунок електротехнічної дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2508

На електротехнічній дільниці виконуються електротехнічні та акумуляторні роботи.
Призначення: електротехнічне відділення призначене для технічного обслу- говування і поточного ремонту електроустаткування знятого з автомобіля та АКБ.

Приклад - Розрахунок слюсарно-механічної дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2507

Призначення: слюсарно-механічна дільниця призначена для виконання робіт зі слюсарно-механічної обробки деталей у процесі їхнього виготовлення і реставрації.
Технологічний процес: деталі які надходять до дільниці повинні бути очищені від забруднення, відповідно до технологічних умов виробляється дефектовка деталей, призначається спосіб відновлення під номінальні чи ремонтні розміри, послідовність обробки. Після обробки на слюсарно-механічній дільниці деталі направляються для подальшої обробки на інші дільниці. Готові деталі направляються на проміжний склад.

Приклад - Розрахунок агрегатної дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2506

Призначення: агрегатна дільниця призначена для виконання робіт з поточного ремонту агрегатів і вузлів автомобілів. До складу агрегатної дільниці входять разборочно-мийне відділення і відділення ремонту агрегатів.
Технологічний процес: після наружної очистки відбувається розбірка вузлів і агрегатів згідно технологічної карти на окремі деталі, які потім поступають в зону мийки. Чисті деталі піддають дефектовці, в процесі якої виявляться необхідність ремонта або заміна окремих деталей.

Приклад - Розрахунок зони ПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2505

Призначення: зона поточного ремонту призначена для усунення несправностей, що виникають під час роботи виявлених при технічному обслуговуванні чи діагностиці.
Технологічний процес: після проходження щоденного обслуговування автомобілі надходять у зону ПР, на постах проводиться заміна агрегатів, вузлів і деталей, що вимагають поточного ремонту, зняті ж агрегати, вузли і деталі направляються на виробничі ділянки для виконання обсягу робіт поточного ремонту.

Приклад - Розрахунок зони діагностики Д1, Д2

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2504

Призначення: при діагностуванні Д-2, виконуваному, як правило, перед ТО-2, визначається технічний стан агрегатів, вузлів, систем автомобіля, врахо- вуються обсяги технічного обслуговування і потреба в ремонті.
Технологічний процес: Д-1 виконується на одному пості, розподілу по совмісним групам немає, так як пропускна здатність поста достатня для усього парка автомобілів, на посту також здійснюється контроль систем і вузлів, таких як автомобільні двигуни, системи живлення, системизапалювання, гальмівні системи, переднього моста, рульового керування, ходової частини та трансмісії.

Приклад - Розрахунок зони ТО-2

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2503

Призначення: для зниження інтенсивності зміни параметрів технічного стану автомобілів шляхом плавного виконання крипіжних, регулювальних, змащувальних, електротехнічних, шинних та кузовних робіт.
Технологічний процес: у зону ТО-2 автомобілі надходять після проход-ження заглибленої мийки. Попередньо за два дні до ТО-2 автомобілі піддаються діагностуванню Д-2.

Приклад - Розрахунок зони ТО-1

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2502

Призначення: для зниження інтенсивності погіршення параметрів технічного стану.
Технологічний процес: у зону ТО-1 автомобілі надходять після проходження заглибленої мийки. Попередньо перед ТО-1 автомобілі піддаються діагностуванню Д-1.

Приклад - Розрахунок зони ЩО

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2501

Призначення: щоденне обслуговування передбачає загальний контроль за технічним станом автомобілів, підтримка належного зовнішнього вигляду, а також заправлення паливом, олією й охолодною рідиною.

Організація роботи технічної служби АТП, технологічний процес ТО і ПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2500

Технічна служба АТП організує і керує роботою системи обслуговування і ремонту, здійснюючи комплекс заходів щодо ТО і ПР рухомого складу, постачанню запасними частинами й агрегатами, паливо-мастильними матеріа- лами, збереження рухомого складу.

Стенд мод. АКТБ-163 для збирання-розбирання V-подібних двигунів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2499

Стенд складається з таких основних вузлів, поворотного столу, стійки, черв ячного редуктора, двох траверс з устроями для кріплення двигуна.
В основі стенда на кульках установлений поворотний стіл із стійкою. Поворотний стіл забезпечує поворот двигуна в горизонтальній площині на 3600. Через кожні 900 стіл фіксується стопорними пристроями, вмонтованими в осрову.

Стенд для розбирання і складання V- подібних двигунів (Модель 6501-72)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2498

Стенд (мал. 3.1.3) - одномісний, призначений для підрозборки і повного розбирання двигуна ЗіЛ-130 на одним робітником посаді.

Стенд-кантователь розбирання і складання двигунів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2497

Стенд-кантователь (мал. 3.1.2) складається з поворотної плити 1, що має подовжні ребра, двох накидних скоб 2 із гвинтами 3, вала 4 і редуктора 5 механізму приводу.

Стенд для розбирання і складання двигунів ЯМЗ. (модель С 152)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2496

Призначений для розбирання і складання V-образних двигунів ЯМЗ, в умовах автотранспортних, авторемонтних підприємств і станцій технічного обслуговування.

Розробка технологічного процесу: розборка двигуна на стенді

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2495

Початковою і кінцевою операцією ремонту автомобіля є розбиральні і складальні роботи. Питома вага трудових витрат розборочного процесу складає біля 11 % загальної трудомісткості КР. Ретельне і якісне розбирання підвищує цілість деталей, зменшує трудомісткість подальших операцій ремонту і, у кінцевому рахунку, впливає на якість і собівартість продукції. При гарній організації розборочного процесу на АТП повторно використовують до 60...70% збережених деталей.

Проектирование 8-ми ступенчатой коробки передач

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4924

3 Конструкторское проектирование механизма трансмиссии
3.1 Конструкция механизма трансмиссии
3.2 Определение нагрузочных режимов механизма
3.3 Анализ долговечности зубчатых зацеплений механизма
3.4 Проектирование валов механизма
3.5. Проектирование подшипниковых опор
3.6 Обоснование выбора материалов и способов упрочнения основных деталей
3.7 Оценка габаритов и КПД механизма

Обзор и анализ существующих конструкций и выбор технических решений

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2494

Трансмиссия автомобиля – это совокупность агрегатов и механизмов, передающих мощность двигателя ведущим колесам и изменяющим её параметры: крутящий момент, частоту и направление вращения.

Конструирование и расчет тормозной системы автомобиля 2-го класса

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4923

5 Конструирование и расчет тормозной системы
5.1 Проектировочный расчет рабочей тормозной системы
5.2 Процесс торможения при постоянном отношении тормозных моментов передних и задних тормозов
5.3 Прочностной расчет тормозного диска
5.5 Общие условия дорожных испытаний
5.5.1 Определение эффективности рабочей тормозной системы
5.5.1.1 Испытания «ноль»
5.5.1.2 Испытания 1
5.5.1.3 Испытания 2
5.5.2 Определение эффективности запасной тормозной системы
5.5.3 Определение эффективности стояночной тормозной системы

Техника безопасности, экологические требования к центральным ремонтным мастерским

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2493

Центральная ремонтная мастерская должна удовлетворять требованиям СНиП и санитарным нормам проектирования мастерской предприятия.
Безопасность труда – состояние условий труда, при котором исключено воздействие на работающих опасных и вредных производственных факторов. В анализируемом участке этому не уделяется первостепенное значение, ввиду специфичности технологического оборудования. Далеко не всё технологическое оборудование имеет защитные кожухи. На некоторых видах оборудования отсутствуют блокирующие устройства.

Пример - Расчет площадей производственных, вспомогательных и административно-бытовых помещений. Расстановка оборудования

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2492

Принято условно различать на ремонтных предприятиях производственную и вспомогательную площади. К первой относят площадь, занимаемую производственными участками, рабочими местами, в том числе верстаками, стендами, приспособлениями, подъемно-транспорт­ным оборудованием, машинами, сборочными единицами и деталями, рабочими зонами, проходами и проездами (кроме магистральных). Вспомогательная площадь включает помещения для инженерно-технических работников, санитарно-6ытовые, склады, кладовые, отдел глав­ного механика и др.