четверг, 3 ноября 2016 г.

КОНСТРУКТОРСЬКА ЧАСТИНА. Розробка електровулканізатора

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4951

5. КОНСТРУКТОРСЬКА ЧАСТИНА 81
5.1. Розробка технічного процесу усунення місцевих пошкоджень 81
5.2. Розробка електровулканізатора 86
5.3. Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допомогою спеціальних шнурів 89
5.4 Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допомогою спеціальних грибків 91
5.5 Техніко-економічний розрахунок стенда 94

Заходи безпеки які повинні дотримуватись водії

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2563

Водій повинен виконувати вимоги інструкції, розробленої на основі даної, і інструкцій, розроблених з урахуванням вимог, викладених у типових інструкціях з охорони праці:
- при знятті й установці коліс кар’єрного самоскиду;
- при буксируванні, зчіпці, розчепленні самоскидів;
- при пересуванні по території й виробничих приміщеннях автотранспортного підприємства;
- по попередженню пожеж і запобіганню опіків.

Заходи, які забезпечують умови праці на АТП

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2562

В автотранспортних підприємствах існують наступні види потенційних небезпек:
1) механічні фактори, що характеризуються кінетичною й потенційною енергією й механічним впливом на людину; до них ставляться: кінетична енергія елементів що рухаються й обертаються, потенційна енергія тіл (у тому числі людей, що перебувають на висоті), шуми, вібрації (загальні й локальні), прискорення, гравітаційна вага, невагомість, статична навантаження, дим, домішки нетоксичного пилу в повітрі, і ін.;

Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допо¬могою спеціальних грибків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2561

Для місцевого ремонту пошкоджень протекторної частини покришок використовують також грибки. Гумові грибки можна застосовувати для ре­монту пошкоджень протекторної частини покришок вантажних автомобілів розміром до 10 мм, легкових автомобілів розміром до 6 мм (для шин з індек­сом швидкості Н розмір пошкодження не повинен перевищувати 3 мм).

Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допо¬могою спеціальних шнурів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2560

Контроль якості ремонту покришки здійснюють зовнішнім оглядом. На відремонтованій ділянці не повинно бути відшарувань ремонтного матеріалу, потовщень, порушень форми та невулканізованих шарів. На поверхні відре­монтованої ділянки допускається наявність однієї раковини або пори довжи­ною до 10 мм і глибиною до 2 мм.

Електровулканізатор

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2559

Для ремонту покришок і камер з пошкодженнями, розмір яких у розроб­леному вигляді не перевищує 50x80 мм, а також для виготовлення фланців і прикріплення їх до камер використовують електровулканізатори , в яких необхідна температура підтримується терморегулятором.

Розробка технічного процесу усунення місцевих пошкоджень автомобільних покришок

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2558

Процес усунення місцевих пошкоджень покришок охоп­лює наступні операції: очищення та миття, сушіння, підготовку до ремонту, зачистку, підготовку ремонтних матеріалів, нанесення та сушіння клею, усунення пошкоджень, вулканізацію, обробку та контроль відремонтованої покришки.

Конструкція будівлі СТО

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2557

Фундаменти будівель СТО металеві пальові зі сталевих труб довжиною 3-8 м. Після занурення порожнина паль заповнювалася піскобетоном. Зовнішні стіни виконані із тришарових алюмінієвих панелей, покрівля складається з: металевої форми, залізобетонної плити, мініплити в=125кг/м, асфальтової стяжки 10 мм, три шари руберойду на бітумній мастиці, захисний шар гравію.

Виробничий корпус СТО

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2556

Споруджуваний виробничий корпус СТО містить у собі:
- зону ТО й ПР;
- зварювальний, кузовний ділянки;
- шиномонтажну, вулканізаційну ділянки;
- ділянка діагностики.

Технологічне планування СТО

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2555

Технологічне планування СТО — найскладніший і дуже відпові­дальний етап проектування. Воно має забезпечувати експлуатаційні зручності, задовольняти технологічні, будівельні та інші вимоги. За інших однакових умов вдале планування може підвищити продуктивність праці не менш ніж на 15— 20 % , значно зменшити капітальні вкладення.

Технологічне планування шиномонтажно-вулканізаційної дільниці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2554

Технологічне планування виробничої дільниці є планом розстановки технологічного устаткування, виробничого інвентарю, підйомно-транспортного і іншого устаткування і є технічною документацією проекту, по якій розставляється і вмонтовується устаткування.

Розробка генерального плану АТП

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2553

Генеральний план відведеного під забудову земельної ділянки території орієнтований до відношення проїзду загального користування і сусідніх володінь із вказівкою на ній будинків і споруджень по їх габаритному контурі, площадки для безгаражного збереження, основних і допоміжних проїздів і шляхів руху автомобілів по території. На підприємстві передбачена роздільна павільйонна забудова, що знижує пожежну небезпеку і спрощує планувальне рішення.

Працездатність рухомого складу АТП

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2552

Працездатність рухомого складу забезпечують різні підприємства автомобільного транспорту, призначені для технічного обслуговування, ремонту, зберігання автомобілів і забезпечення їхніми експлуатаційними матеріалами.

Процес світової автомобілізації

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2551

У світі автомобільний транспорт розвивається бурхливими темпами. До 2009 року щорічний приріст світового парку автомобілів дорівнював 10-12 млн. одиниць, а загальна кількість становила близько 400 млн. одиниць. Після приходу світової економічної кризи показники щорічного приросту знизився на 35-45%, але загальна кількість авто постійно збільшується хоча й не такими інтенсивними темпами.