воскресенье, 16 октября 2016 г.

Огляд і аналіз існуючих конструкцій диференціалів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2422

Конічна головна передача, (рис. 4.1). Конічні головні передачі широко використовують у вантажних автомобілях і спеціальних транспортних засобах, а також в автобусах. У легкових автомобілях конічні головні передачі в значній мірі витіснені гіпоїдними головними передачами. Проте в легкових автомобілях деяких типів (особливо в мало-і мікролітражних автомобілях західноєвропейських країн, Японії, Росії, Польщі та інших країн) застосовують конічні головні передачі.

Вимоги, класифікація, застосовність колісного редуктора

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2421

Диференціал - механізм трансмісії, що виконує функції розподілу підводиться до нього крутного моменту між колесами або мостами (в деяких автомобілях між бортами) і дозволяє веденим валами обертатися з неоднаковими кутовими швидкостями. Основні вимоги, які пред являються до автомобільних диференціалом, зводяться до наступного:

ГАЗ-3110 «Волга»

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2420

Автомобіль, що проектується, був узятий як аналог автомобіля ГАЗ-3110 «Волга», який виготовляє Горківський автомобільний завод. Автомобіль має класичну компановку і відноситься до автомобілів середнього класу. Автомобіль добре пристосован до різних климатичних поясів.

Фрезерная головка + спецификации

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4865

Фрезерная головка + спецификации

Станок фрезерный широкоуниверсальный. Схема кинематическая принципиальная

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4864

Станок фрезерный широкоуниверсальный. Схема кинематическая принципиальная

Широкоуниверсальный фрезерный станок

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4863

Широкоуниверсальный фрезерный станок

Развертка и свертка коробки скоростей станка 16К20

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4862

Развертка и свертка коробки скоростей станка 16К20

Кинематическая схема станка 16К20

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4861

Кинематическая схема станка 16К20

Назначение коробок скоростей, их виды, достоинства и недостатки

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2419

Привод с шестеренной коробкой скоростей в настоящее время является наиболее распространённым типом привода главного движения в металлорежущих станках. Он предна­значен для изменения частот вращения шпинделя при обра­ботке деталей. Его достоинством является компактность, удобство в управлении и надёжность в работе. Недостатки приводов с шестеренными коробками скоростей заключают­ся в невозможности бесступенчатого регулировании скоростей, а также сравнительно низким КПД на высоких часто­тах вращении в случае широкого диапазона регулирования. Существует большое количество различных коробок ско­ростей, однако все они представляют собой сочетание от­дельных типов механизмов. Коробки скоростей различают по способу переключения скоростей и компоновки.