http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2424
Основним елементом приладу є основа 2 з віссю, на якій закріплено каретку 4, що має можливість вільно обертатись на валу. Каретка, як і всі рухомі частини, що впливають на точність вимірювання посажені у втулках 3 з мінімальним зазором. У верхній частині каретки встановлено рухому в радіальному напрямку консоль 5. На краю консолі є ролик 6 (в нашому випадку роль ролика може виконувати радіальний підшипник). Вище над консоллю 5 на каретці 4 кріпиться штанга 8 індикатору 9. Лапка індикатору 9 при роботі спирається на спеціальні проточку консолі 5. Гальмівна колодка 1 при встановленні на прилад фіксується по всіх ступенях свободи. Для надійного прижиму ролика до контролюємої поверхні використовується пружина розтягування 7, яка одним кінцем кріпиться до нижньої частини каретки, а іншим до рухомої консолі.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
понедельник, 17 октября 2016 г.
Коробка отбора мощности автомобиля КамаЗ + сборочный чертеж + деталировка + спецификации
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4876
Коробка отбора мощности автомобиля КамаЗ + сборочный чертеж + деталировка + спецификации
Коробка отбора мощности автомобиля КамаЗ + сборочный чертеж + деталировка + спецификации
Технологічна карта зняття коробки відбору потужності
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4874
Технологічна карта зняття коробки відбору потужності
Технологічна карта зняття коробки відбору потужності
Аналіз конструкції і обгрунтування вибору конструктивної схеми коробки відбору потужності
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2423
Коробка відбору потужності призначена для відбору потужності від коробки передач для приводу різних агрегатів. Вона забезпечує тривалий відбір потужності(до 30 - 40% від потужності двигуна). У разі кріплення коробки відбору потужності до коробки передач вона кріпиться до фланця люка коробки передач.
Коробка відбору потужності призначена для відбору потужності від коробки передач для приводу різних агрегатів. Вона забезпечує тривалий відбір потужності(до 30 - 40% від потужності двигуна). У разі кріплення коробки відбору потужності до коробки передач вона кріпиться до фланця люка коробки передач.
Роздавальна коробка швидкостей + складальне креслення + деталювання
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4873
Роздавальна коробка швидкостей + складальне креслення + деталювання + спеціфікації
Роздавальна коробка швидкостей + складальне креслення + деталювання + спеціфікації
Загальний вид шасі автомобіля УАЗ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4872
Загальний вид шасі автомобіля УАЗ
Загальний вид шасі автомобіля УАЗ
Технологічна карта зняття коробки відбору потужності автомобіля УАЗ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4871
Технологічна карта зняття коробки відбору потужності автомобіля УАЗ
Технологічна карта зняття коробки відбору потужності автомобіля УАЗ
Головні передачі автомобилів. Порівняння варянтів
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4870
Головні передачі автомобилів. Порівняння варянтів
Головні передачі автомобилів. Порівняння варянтів
Тяговий розрахунок та аналіз тягово-швидкісних властивостей АТЗ легкового автомобіля ВАЗ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4869
2 Тяговий розрахунок та аналіз тягово-швидкісних властивостей АТЗ
2.1 Визначення максимальної потужності двигуна і подудова його зовнішньої швидкістної характеристики
2.2 Побудова графіків силового балансу і динамічної характеристики.
2.3 Побудова графіків прискорень, часу та путі розгону автомобіля
2.4 Побудова графіку потужностного балансу
2.5 Показники тягово-швидкісних властивостей автомобіля
2 Тяговий розрахунок та аналіз тягово-швидкісних властивостей АТЗ
2.1 Визначення максимальної потужності двигуна і подудова його зовнішньої швидкістної характеристики
2.2 Побудова графіків силового балансу і динамічної характеристики.
2.3 Побудова графіків прискорень, часу та путі розгону автомобіля
2.4 Побудова графіку потужностного балансу
2.5 Показники тягово-швидкісних властивостей автомобіля
Проектування заднього ведучого моста легкового автомобіля ВАЗ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4868
3. Проектування ведучого моста
3.1. Функціональний розрахунок головної передачі
3.2. Вибір геометрії зачіплення шестерень головної передачі і розрахунок їх зубців на утомленість і міцність
3.3. Розрахуемо вали на міцність і жорсткість.
3.4. Вибір параметрів конічного диференціала
3.5. Розрахунок півосей
3.6. Розрахунок балки заднього моста
3.7. Вибір підшипників коліс ведучого моста з напіврозвантаженими півосями
3. Проектування ведучого моста
3.1. Функціональний розрахунок головної передачі
3.2. Вибір геометрії зачіплення шестерень головної передачі і розрахунок їх зубців на утомленість і міцність
3.3. Розрахуемо вали на міцність і жорсткість.
3.4. Вибір параметрів конічного диференціала
3.5. Розрахунок півосей
3.6. Розрахунок балки заднього моста
3.7. Вибір підшипників коліс ведучого моста з напіврозвантаженими півосями
Главный вид автомобиля 3-го класса
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4867
Главный вид автомобиля 3-го класса
Главный вид автомобиля 3-го класса
Технологічна карта розборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4866
Технологічна карта розборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
Технологічна карта розборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
Подписаться на:
Сообщения (Atom)