http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1423
Робота з розвитку мовлення молодших школярів у сучасній лінгводидактиці розглядається як важлива суспільно-педагогічна проблема. Ретроспективний аналіз спеціальної літератури в цій галузі методики навчання мови засвідчив: на всіх її етапах розвитку утверджувалося вирішальне значення уміння учнів мислити, зв’язно висловлюватись.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
вторник, 5 января 2016 г.
Лінгвістичні основи розвитку контекстного мовлення школярів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1422
Оскільки основним видом словесної творчості школярів згідно вимог програми має стати висловлювання у формі діалогу чи монологу, то цілком очевидним є потреба у світлі нашого дослідження з’ясувати лінгвістичну суть понять, зв’язаних з розвитком мовлення.
Оскільки основним видом словесної творчості школярів згідно вимог програми має стати висловлювання у формі діалогу чи монологу, то цілком очевидним є потреба у світлі нашого дослідження з’ясувати лінгвістичну суть понять, зв’язаних з розвитком мовлення.
Психолого-педагогічні засади розвитку мовленнєвої діяльності у молодших школярів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1421
Оскільки мовленнєва діяльність - це процес використання людиною мови для спілкування, то доречним буде розглянути значення понять „спілкування”, „мова”, „мовлення”. Існують різні наукові визначення цих понять. Так, у „Психологічному словнику” спілкування визначається як „взаємодія двох чи більше людей, яка полягає в обміні між ними інформацією пізнавального чи афективно-оцінного характеру” [22, 244 ]. „Обмін думками, переживаннями, почуттями.” (Л.С. Виготський, С. Л. Рубінштейн). „ Один із різновидів людської діяльності” (Б. Г. Ананьєв, О. О. Леонтьєв, І. С. Кон). „ Специфічна, соціальна форма інформаційного зв’язку” ( О. Д. Урсун). „Взаємодія, стосунки між суб’єктами, які мають діалогічний характер” (Г. М. Андреєва, В. С. Соковін, К. К. Платонов).
Оскільки мовленнєва діяльність - це процес використання людиною мови для спілкування, то доречним буде розглянути значення понять „спілкування”, „мова”, „мовлення”. Існують різні наукові визначення цих понять. Так, у „Психологічному словнику” спілкування визначається як „взаємодія двох чи більше людей, яка полягає в обміні між ними інформацією пізнавального чи афективно-оцінного характеру” [22, 244 ]. „Обмін думками, переживаннями, почуттями.” (Л.С. Виготський, С. Л. Рубінштейн). „ Один із різновидів людської діяльності” (Б. Г. Ананьєв, О. О. Леонтьєв, І. С. Кон). „ Специфічна, соціальна форма інформаційного зв’язку” ( О. Д. Урсун). „Взаємодія, стосунки між суб’єктами, які мають діалогічний характер” (Г. М. Андреєва, В. С. Соковін, К. К. Платонов).
Методичні поради щодо шкільного виховання
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1420
Політичні та соціальні процеси, що відбуваються в Україні і спрямовані на утвердження демократичних засад розвитку держави, зумовлюють необхідність відповідних змін у всіх сферах народного господарства, в тому числі і в галузі освіти, складовою якої є виховання.
Політичні та соціальні процеси, що відбуваються в Україні і спрямовані на утвердження демократичних засад розвитку держави, зумовлюють необхідність відповідних змін у всіх сферах народного господарства, в тому числі і в галузі освіти, складовою якої є виховання.
Школа «Радості»
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1419
Україна за свої п’ятнадцять років незалежності у тяжких випробуваннях, політичному протистоянні й боротьбі упевнено крокує на шляху цивілізаційного поступу, здійснила ряд державотворчих, правових заходів щодо реформування владної системи, демократизації суспільного життя, переходу до парламентсько-президентської форми правління. Наступні кроки державотворення будуть пов’язані з посиленням ролі місцевих рад, органів самоврядування, включенням всіх громадян у вирішення назрілих суспільних проблем.
Україна за свої п’ятнадцять років незалежності у тяжких випробуваннях, політичному протистоянні й боротьбі упевнено крокує на шляху цивілізаційного поступу, здійснила ряд державотворчих, правових заходів щодо реформування владної системи, демократизації суспільного життя, переходу до парламентсько-президентської форми правління. Наступні кроки державотворення будуть пов’язані з посиленням ролі місцевих рад, органів самоврядування, включенням всіх громадян у вирішення назрілих суспільних проблем.
Анкетування
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1418
З метою вивчення естетичних потреб підлітків було проведено анкетування учнів 6Д класу житомирської гімназії № 23. В цілому у опитуванні прийняло участь 28 учнів. Було застосовано комплексну методику з вивчення естетичної свідомості і естетичних потреб, яка дала можливість виявити ряд особливостей їх розвитку.
З метою вивчення естетичних потреб підлітків було проведено анкетування учнів 6Д класу житомирської гімназії № 23. В цілому у опитуванні прийняло участь 28 учнів. Було застосовано комплексну методику з вивчення естетичної свідомості і естетичних потреб, яка дала можливість виявити ряд особливостей їх розвитку.
Використання пластичних технік
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1417
У добу швидких економічних і суспільних змін особливої актуальності набуває проблема формування творчих засад дітей. Для їх формування пропонуємо використовувати пластичне виховання і пов язані з ним різні пластичні техніки і матеріали. Пластичні заняття мають низку позитивних моментів. По-перше, це позитивне ставлення до них дітей. По-друге, проведення занять у такій формі полегшують спілкування з товаришем.Дотрете, дозволяють урізноманітнювати образні засоби (такі як лінії, кольори, картонно-паперові вироби ,фактури), а також техніки, методи й форми роботи.
У добу швидких економічних і суспільних змін особливої актуальності набуває проблема формування творчих засад дітей. Для їх формування пропонуємо використовувати пластичне виховання і пов язані з ним різні пластичні техніки і матеріали. Пластичні заняття мають низку позитивних моментів. По-перше, це позитивне ставлення до них дітей. По-друге, проведення занять у такій формі полегшують спілкування з товаришем.Дотрете, дозволяють урізноманітнювати образні засоби (такі як лінії, кольори, картонно-паперові вироби ,фактури), а також техніки, методи й форми роботи.
ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНИХ ПОТРЕБ ПІДЛІТКІВ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1416
Здіснення освітньо-виховної роботи має виключно важливе значення. За висновком Б.Неменського, національне мистецтво, як найдоступніше дітям, повинно слугувати педагогам за підґрунття, за вихідну точку. Національне мистецтво є тим початком шляху, з якого дитина має вирушати у багатоманітний світ мистецтва, світової художньої культури. Саме тому доцільно педагогам якнайповніше забезпечувати учням повноту гостроти відчуття і глибокого усвідомлення художньої спадщини рідного народу.
Здіснення освітньо-виховної роботи має виключно важливе значення. За висновком Б.Неменського, національне мистецтво, як найдоступніше дітям, повинно слугувати педагогам за підґрунття, за вихідну точку. Національне мистецтво є тим початком шляху, з якого дитина має вирушати у багатоманітний світ мистецтва, світової художньої культури. Саме тому доцільно педагогам якнайповніше забезпечувати учням повноту гостроти відчуття і глибокого усвідомлення художньої спадщини рідного народу.
Сучасне естетичне виховання підлітків засобами образотворчого мистецтва
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1415
Історичний досвід українського народу має яскраве втілення в художніх цінностях, традиціях естетичного бачення навколишнього світу. Все це зобов’язує активно використовувати естетико-виховний потенціал образотворчого мистецтва, навчати молоде покоління, використовуючи високі духовні традиції та цінності, що своїм змістом, формою і функціями відтворюють прекрасне у житті й мистецтві.
Історичний досвід українського народу має яскраве втілення в художніх цінностях, традиціях естетичного бачення навколишнього світу. Все це зобов’язує активно використовувати естетико-виховний потенціал образотворчого мистецтва, навчати молоде покоління, використовуючи високі духовні традиції та цінності, що своїм змістом, формою і функціями відтворюють прекрасне у житті й мистецтві.
Б. Неменський “Мистецтво належить дітям”
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1414
Борис Неменський казав: “І навіть прикрашаючи кімнату, ми вже займаємося творчістю”. Він завжди запрошує до діалогу. Він говорить до нас через свої роботи, його картини можна назвати “філософськими притчами”, - це розмова. І кожний споглядач для нього – це співрозмовник.
Борис Неменський казав: “І навіть прикрашаючи кімнату, ми вже займаємося творчістю”. Він завжди запрошує до діалогу. Він говорить до нас через свої роботи, його картини можна назвати “філософськими притчами”, - це розмова. І кожний споглядач для нього – це співрозмовник.
Інноваційні освітні технології
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1413
Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання.
Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання.
Культура відчуттів та сприйняття за Сухомлинським “Серце віддаю дітям”
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1412
Емоційне та естетичне сприйняття починається з розвитку культури відчуттів і сприймання. Як для виховання трудової майстерності потрібен напружений розвиток рук, який розвиває розум, інтелектуальні можливості, так і виховання духовної, моральної, емоційної, естетичної культури потребує довгих вправ органів відчуттів, перш за все зору і слуху. Тонкість відчуттів, переживань, емоційно-естетичного відношення до оточуючого світу і до самого себе залежить від культури відчуттів і сприйняття. Чим більш розвинуті відчуття і сприйняття, тим більше бачить і чує людина в оточуючому світі відтінків, тонів і полутонів, тим більше відкривається особистісна оцінка фактів, предметів, явищ тощо.
Емоційне та естетичне сприйняття починається з розвитку культури відчуттів і сприймання. Як для виховання трудової майстерності потрібен напружений розвиток рук, який розвиває розум, інтелектуальні можливості, так і виховання духовної, моральної, емоційної, естетичної культури потребує довгих вправ органів відчуттів, перш за все зору і слуху. Тонкість відчуттів, переживань, емоційно-естетичного відношення до оточуючого світу і до самого себе залежить від культури відчуттів і сприйняття. Чим більш розвинуті відчуття і сприйняття, тим більше бачить і чує людина в оточуючому світі відтінків, тонів і полутонів, тим більше відкривається особистісна оцінка фактів, предметів, явищ тощо.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ ЕСТЕТИЧНИХ ПОТРЕБ ПІДЛІТКА ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1411
Характерною рисою сучасного суспільства на рубежі тисячоліть є загальновизнана світова криза освіти, що характеризується усе більш зростаючими розходженнями в рівні і якості освіти між багатими й бідними країнами, а також усередині країн між соціальними верствами.
Характерною рисою сучасного суспільства на рубежі тисячоліть є загальновизнана світова криза освіти, що характеризується усе більш зростаючими розходженнями в рівні і якості освіти між багатими й бідними країнами, а також усередині країн між соціальними верствами.
Місце і значення естетичного виховання в процесі розвитку підлітка
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1410
У мистецтвотворчій та психолого-педагогічній літературі основними типами взаємодії мистецтв визнані такі: зв’язуючий, інтегративний, корелятивний та творчо-перетворюючий. Зв’язуючий тип у дидактиці ідентичний поняттю міжпредметних зв’язків, які в естетичному циклі предметів формують систему знань, цілісне уявлення про образ. Інтегративний (послідовний) тип об’єднує декілька видів мистецтв на основі якісної композиційно-образної цілісності.
У мистецтвотворчій та психолого-педагогічній літературі основними типами взаємодії мистецтв визнані такі: зв’язуючий, інтегративний, корелятивний та творчо-перетворюючий. Зв’язуючий тип у дидактиці ідентичний поняттю міжпредметних зв’язків, які в естетичному циклі предметів формують систему знань, цілісне уявлення про образ. Інтегративний (послідовний) тип об’єднує декілька видів мистецтв на основі якісної композиційно-образної цілісності.
Естетичні потреби підлітка, як педагогічна проблема
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1409
Теорія і практика естетичного виховання включає до себе ряд суттєвих проблем, пов’язаних з процесом формування естетичних потреб старшокласників.
Теорія і практика естетичного виховання включає до себе ряд суттєвих проблем, пов’язаних з процесом формування естетичних потреб старшокласників.
Соціально-психологічний тренінг формування комунікативних вмінь менеджера
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1408
Наступний етап нашого дослідження складається з проведення формувального експерименту у вигляді соціально-психологічного тренінгу формування комунікативних вмінь менеджера. Тренінгова методика передбачає формуючі вправи, спрямовані на розвиток толерантності, емпатійності та здібності до самоуправління у спілкуванні менеджерів.
Наступний етап нашого дослідження складається з проведення формувального експерименту у вигляді соціально-психологічного тренінгу формування комунікативних вмінь менеджера. Тренінгова методика передбачає формуючі вправи, спрямовані на розвиток толерантності, емпатійності та здібності до самоуправління у спілкуванні менеджерів.
Програма та інструментарій емпіричного дослідження комунікативних вмінь менеджера
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1407
Метою експериментальної частини нашого емпіричного дослідження стала розробка формуючих заходів розвитку комунікативних вмінь менеджера.
Метою експериментальної частини нашого емпіричного дослідження стала розробка формуючих заходів розвитку комунікативних вмінь менеджера.
Загальна характеристика методів дослідження комунікативних здібностей менеджерів
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1406
В експериментальному дослідженні застосовувались наступні методи психологічного дослідження: спостереження, експеримент, тестування, кількісний та якісний аналіз досліджуваних явищ, соціально-психологічний тренінг.
В експериментальному дослідженні застосовувались наступні методи психологічного дослідження: спостереження, експеримент, тестування, кількісний та якісний аналіз досліджуваних явищ, соціально-психологічний тренінг.
Психологічні умови успішної діяльності менеджера
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1405
Важливим для менеджера є системне мислення як схильність до аналізу і синтезу, уміння відокремлювати суттєве від несуттєвого, діалектично охопити явище як ціле, в усьому різноманіття елементів та зв язків між ними. Менеджер є елементом системи і найважливішою мірою успішності його управлінської діяльності є креативність, тобто здатність до творчого вирішення задач.
Важливим для менеджера є системне мислення як схильність до аналізу і синтезу, уміння відокремлювати суттєве від несуттєвого, діалектично охопити явище як ціле, в усьому різноманіття елементів та зв язків між ними. Менеджер є елементом системи і найважливішою мірою успішності його управлінської діяльності є креативність, тобто здатність до творчого вирішення задач.
Організаторські здібності менеджера як умова його успішної діяльності
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1404
Понад 70% часу, ділова людина, витрачає на спілкування. Тому від того, наскільки грамотно побудована це спілкування, залежить чимало: результативність переговорів, ступінь взаєморозуміння з партнерами, клієнтами і співробітниками, задоволеність працівників фірми своєю працею, морально-психологічний клімат у колективі, взаємини з іншими організаціями і з державними органами - це й багато інше залежить саме від мистецтва ділового спілкування.
Понад 70% часу, ділова людина, витрачає на спілкування. Тому від того, наскільки грамотно побудована це спілкування, залежить чимало: результативність переговорів, ступінь взаєморозуміння з партнерами, клієнтами і співробітниками, задоволеність працівників фірми своєю працею, морально-психологічний клімат у колективі, взаємини з іншими організаціями і з державними органами - це й багато інше залежить саме від мистецтва ділового спілкування.
Психологічні особливості особистості менеджера
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1403
Ставлення до трудової діяльності, яке виникає в період підготовки до неї, в процесі навчання та самої праці, розглядається як одна з найважливіших соціальних та психологічних характеристик особистості. Потребу людини в певній діяльності в психології називають схильністю. Коли робота захоплює людину, подобається їй, тоді вона говорить про неї. Зовнішніми проявами цієї схильності є: довготривалий та стійкий намір людини займатися певною діяльністю; успішне виконання визначених завдань чи обов’язків; виявлення стійкої зацікавленості до тієї чи іншої сфери знань, бажання постійно накопичувати інформацію про нові досягнення в цій галузі [12, 19–21].
Ставлення до трудової діяльності, яке виникає в період підготовки до неї, в процесі навчання та самої праці, розглядається як одна з найважливіших соціальних та психологічних характеристик особистості. Потребу людини в певній діяльності в психології називають схильністю. Коли робота захоплює людину, подобається їй, тоді вона говорить про неї. Зовнішніми проявами цієї схильності є: довготривалий та стійкий намір людини займатися певною діяльністю; успішне виконання визначених завдань чи обов’язків; виявлення стійкої зацікавленості до тієї чи іншої сфери знань, бажання постійно накопичувати інформацію про нові досягнення в цій галузі [12, 19–21].
Подписаться на:
Сообщения (Atom)