http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=850
Технология производства основных операций зимней уборки городских дорог основана на комплексном применении средств механизации и технологических материалов, что является наиболее эффективным и рациональным в условиях интенсивного транспортного движения. Технологические материалы при снегоочистке тормозят процесс уплотнения и прикатывания свежевыпавшего снега, а при возникновении снежно-ледяных образований снижают силы смерзания льда с поверхностью дорожного покрытия.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
воскресенье, 20 сентября 2015 г.
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ФОРМУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ ЗА РАХУНОК ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=849
При виборі форм розподілу державних доходів між бюджетами різних рівнів мова може йти або про розподіл податків і відповідних податкових компетенцій, або про фінансування видатків певних бюджетів шляхом перерахувань коштів (надання трансфертів) від органів влади іншого рівня. При роздільній системі використання податків органи влади кожного рівня для виконання своїх завдань можуть автономно залучати необхідні доходи. В цьому випадку органи державної влади різних адміністративних одиниць мають високий ступінь самостійності в одержанні державних доходів.
При виборі форм розподілу державних доходів між бюджетами різних рівнів мова може йти або про розподіл податків і відповідних податкових компетенцій, або про фінансування видатків певних бюджетів шляхом перерахувань коштів (надання трансфертів) від органів влади іншого рівня. При роздільній системі використання податків органи влади кожного рівня для виконання своїх завдань можуть автономно залучати необхідні доходи. В цьому випадку органи державної влади різних адміністративних одиниць мають високий ступінь самостійності в одержанні державних доходів.
Характеристика стану формування місцевих бюджетів за рахунок податків і зборів до прийняття Бюджетного кодексу України
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=848
Існуюча на той час система формування доходів місцевих бюджетів України має ряд серйозних недоліків: практично щороку змінюються види податків, зараховуваних до місцевих бюджетів; відсутні єдині та досить стабільні нормативи (наприклад, на кілька років) відрахувань від загальнодержавних податків до місцевих бюджетів; відсутні єдині правила ув язки доходів місцевих бюджетів і регіональних податкових надходжень, а також зрозумілі формули міжрегіонального перерозподілу доходів. Використання в регіонах України індивідуальних нормативів відрахувань від загальнодержавних податків призводить до того, що в кожному з них залишається різна частина зібраних податків, а динаміка доходів у розрахунку на одиницю податкових надходжень як по місцевих бюджетах у цілому, так і по окремих регіонах, є досить суперечливою і важко передбачуваною; Як правило, збільшення (або зменшення) питомої ваги регіону в загальній сумі державних доходів не спричиняє відповідного збільшення (або зменшення) доходів його місцевих бюджетів. Відсутність чіткого взаємозв язку між обсягом податків, які збираються, і доходами місцевих бюджетів позбавляє місцеві органи влади стимулів до збільшення державних доходів, що, в свою чергу, загострює проблему нестачі коштів не тільки на місцевому, але й на загальнодержавному рівні.
Існуюча на той час система формування доходів місцевих бюджетів України має ряд серйозних недоліків: практично щороку змінюються види податків, зараховуваних до місцевих бюджетів; відсутні єдині та досить стабільні нормативи (наприклад, на кілька років) відрахувань від загальнодержавних податків до місцевих бюджетів; відсутні єдині правила ув язки доходів місцевих бюджетів і регіональних податкових надходжень, а також зрозумілі формули міжрегіонального перерозподілу доходів. Використання в регіонах України індивідуальних нормативів відрахувань від загальнодержавних податків призводить до того, що в кожному з них залишається різна частина зібраних податків, а динаміка доходів у розрахунку на одиницю податкових надходжень як по місцевих бюджетах у цілому, так і по окремих регіонах, є досить суперечливою і важко передбачуваною; Як правило, збільшення (або зменшення) питомої ваги регіону в загальній сумі державних доходів не спричиняє відповідного збільшення (або зменшення) доходів його місцевих бюджетів. Відсутність чіткого взаємозв язку між обсягом податків, які збираються, і доходами місцевих бюджетів позбавляє місцеві органи влади стимулів до збільшення державних доходів, що, в свою чергу, загострює проблему нестачі коштів не тільки на місцевому, але й на загальнодержавному рівні.
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛННЯ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=847
Вирішення проблем соціального страхування в Україні відбувається значно складніше й повiльнiше порівняно з розвинутими країнами. Ринкові трансформації, які розпочалися у 1991 р., на сьогодні ще не завершені, тому соціальна сфера відчуває значний вплив економічної ситуації. Темпи економічного зростання протягом багатьох pоків були від’ємними i, хоча на сьогодні відзначається певна стабільність виробничих показників, не можна вважати ріст ВВП надійною основою для збільшення розміру соціальних виплат.
Вирішення проблем соціального страхування в Україні відбувається значно складніше й повiльнiше порівняно з розвинутими країнами. Ринкові трансформації, які розпочалися у 1991 р., на сьогодні ще не завершені, тому соціальна сфера відчуває значний вплив економічної ситуації. Темпи економічного зростання протягом багатьох pоків були від’ємними i, хоча на сьогодні відзначається певна стабільність виробничих показників, не можна вважати ріст ВВП надійною основою для збільшення розміру соціальних виплат.
Аналіз динаміки та структури фонду соціального страхування на випадок безробіття
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=846
Особливістю визначення розміру допомоги по безробіттю застрахованим особам в Україні є те, що цей розмір визначається як з врахуванням, так і без врахування страхового стажу. Так, особам, які протягом 12 місяців, що передували початку безробіття, працювали на умовах повного або неповного робочого дня (тижня) не менше 26 календарних тижнів та сплачували страхові внески, розмір допомоги визначається у відсотках до їх середньої заробітної плати (доходу), залежно від страхового стажу: - 50% для осіб, які мають страховий стаж до 2 років; - 55% для осіб, які мають страховий стаж від 2 до 6 років; - 60% для осіб, які мають страховий стаж від 6 до 10 років; - 70% для осіб, які мають страховий стаж понад 10 років.
Особливістю визначення розміру допомоги по безробіттю застрахованим особам в Україні є те, що цей розмір визначається як з врахуванням, так і без врахування страхового стажу. Так, особам, які протягом 12 місяців, що передували початку безробіття, працювали на умовах повного або неповного робочого дня (тижня) не менше 26 календарних тижнів та сплачували страхові внески, розмір допомоги визначається у відсотках до їх середньої заробітної плати (доходу), залежно від страхового стажу: - 50% для осіб, які мають страховий стаж до 2 років; - 55% для осіб, які мають страховий стаж від 2 до 6 років; - 60% для осіб, які мають страховий стаж від 6 до 10 років; - 70% для осіб, які мають страховий стаж понад 10 років.
Нормативно-правова база фонду соціального страхування на випадок безробіття
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=845
Закон України «Про загальнообов язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» набрав чинності з 1 січня 2001 р. Його головною метою є посилення соціального захисту громадян, які залишилися без роботи, і надання гарантованих соціальних послуг.
Закон України «Про загальнообов язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» набрав чинності з 1 січня 2001 р. Його головною метою є посилення соціального захисту громадян, які залишилися без роботи, і надання гарантованих соціальних послуг.
Джерела формування фонду державного соціального страхування на випадок безробіття та напрями його використання
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=844
Джерелами формування фонду виступають: - асигнування з Державного бюджету, розмір яких встановлюється Верховною Радою України; - страхові внески страхувальників-роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених законодавством; - суми фінансових санкцій застосованих до підприємств, установ, організацій та фізичних осіб за порушення встановленого порядку сплати страхових внесків та використання коштів Фонду, недотримання законодавства про зайнятість населення, а також суми адміністративних штрафів, накладених відповідно до законодавства на посадових осіб та громадян за такі порушення; - прибуток, одержаний від тимчасово вільних коштів, у тому числі резервів Фонду, на депозитному рахунку; - благодійні внески громадських об єднань, підприємств, організацій громадян, зарубіжних фірм; - кошти служби зайнятості за надані послуги підприємницьким структурам; інші кошти.
Джерелами формування фонду виступають: - асигнування з Державного бюджету, розмір яких встановлюється Верховною Радою України; - страхові внески страхувальників-роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умовах і в порядку, передбачених законодавством; - суми фінансових санкцій застосованих до підприємств, установ, організацій та фізичних осіб за порушення встановленого порядку сплати страхових внесків та використання коштів Фонду, недотримання законодавства про зайнятість населення, а також суми адміністративних штрафів, накладених відповідно до законодавства на посадових осіб та громадян за такі порушення; - прибуток, одержаний від тимчасово вільних коштів, у тому числі резервів Фонду, на депозитному рахунку; - благодійні внески громадських об єднань, підприємств, організацій громадян, зарубіжних фірм; - кошти служби зайнятості за надані послуги підприємницьким структурам; інші кошти.
Сутність та призначення фонду загальнообов’язкового державного страхування на випадок безробіття
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=843
Фонд загальнообов язкового державного соціального страхування на випадок безробіття створений для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів для надання соціальних послуг.
Фонд загальнообов язкового державного соціального страхування на випадок безробіття створений для управління страхуванням на випадок безробіття, провадження збору та акумуляції страхових внесків, контролю за використанням коштів для надання соціальних послуг.
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКІВ
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=842
На даний момент Україна стикнулася з рядом проблем, пов’язаних із розгортанням світової фінансово-економічної кризи. Світова економічна криза в умовах відкритості економіки України вплинула на функціонування фондового, грошово-кредитного та валютного ринків.
На даний момент Україна стикнулася з рядом проблем, пов’язаних із розгортанням світової фінансово-економічної кризи. Світова економічна криза в умовах відкритості економіки України вплинула на функціонування фондового, грошово-кредитного та валютного ринків.
Аналіз посередницьких операцій Промінвестбанку
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=841
При аналізі посередницьких операцій буде застосований горизонтальний аналіз. Горизонтальний аналіз передбачає фінансові показники діяльності Промінвестбанку за 2009 та 2010 роки. У 2009 році Промінвестбанк продовжував активно працювати на цінних паперів. Як професійний учасник фондового ринку банк здійснив у цьому році такі операції з цінними паперами: а) брокерські послуги – купівля - продаж цінних паперів за дорученням клієнтів; б) андерайтинг – організація випуску цінних паперів емітентів; в) укладав угоди за операціями з цінними паперами на фондовому ринку.
При аналізі посередницьких операцій буде застосований горизонтальний аналіз. Горизонтальний аналіз передбачає фінансові показники діяльності Промінвестбанку за 2009 та 2010 роки. У 2009 році Промінвестбанк продовжував активно працювати на цінних паперів. Як професійний учасник фондового ринку банк здійснив у цьому році такі операції з цінними паперами: а) брокерські послуги – купівля - продаж цінних паперів за дорученням клієнтів; б) андерайтинг – організація випуску цінних паперів емітентів; в) укладав угоди за операціями з цінними паперами на фондовому ринку.
Особливості посередницьких операцій Промінвестбанку
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=840
Промінвестбанк активно проводить діяльність на ринку цінних паперів з 1995 року та здійснює професійну діяльність на фондовому ринку діяльність з торгівлі цінними паперами (брокерська діяльність, дилерська діяльність, андерайтинг, діяльність з управління цінними паперами) на підставі ліцензій Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Промінвестбанк активно проводить діяльність на ринку цінних паперів з 1995 року та здійснює професійну діяльність на фондовому ринку діяльність з торгівлі цінними паперами (брокерська діяльність, дилерська діяльність, андерайтинг, діяльність з управління цінними паперами) на підставі ліцензій Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку.
Економічна характеристика Промінвестбанку
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=839
Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк (Промінвестбанк) створений у 1992 році. Основна ідеологічна направленість банку, яку він реалізує на протязі своєї 80-ти річної історії, - розвиток національного виробництва та сприяння росту благополуччя населення країни.
Акціонерний комерційний промислово-інвестиційний банк (Промінвестбанк) створений у 1992 році. Основна ідеологічна направленість банку, яку він реалізує на протязі своєї 80-ти річної історії, - розвиток національного виробництва та сприяння росту благополуччя населення країни.
Законодавчо-нормативне забезпечення посередницьких операцій банків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=838
Метою законодавчого регулювання є правове забезпечення стабільного розвитку і діяльності банків в Україні і створення належного конкурентного середовища на фінансовому ринку, забезпечення захисту законних інтересів вкладників і клієнтів банків, створення сприятливих умов для розвитку економіки України та підтримки вітчизняного товаровиробника.
Метою законодавчого регулювання є правове забезпечення стабільного розвитку і діяльності банків в Україні і створення належного конкурентного середовища на фінансовому ринку, забезпечення захисту законних інтересів вкладників і клієнтів банків, створення сприятливих умов для розвитку економіки України та підтримки вітчизняного товаровиробника.
Переваги та недоліки інерційного грохота
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=837
Сучасні інерційні грохоти складаються з підпружиненим коробів, в яких закріплюються просівні сита. Дебалансовие вібратори кріплять на корпусах пристроїв з боку подачі матеріалів, а електродвигуни - на рамах обладнання.
Сучасні інерційні грохоти складаються з підпружиненим коробів, в яких закріплюються просівні сита. Дебалансовие вібратори кріплять на корпусах пристроїв з боку подачі матеріалів, а електродвигуни - на рамах обладнання.
Опис роботи інерційного грохота
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=836
Інерційні грохоти середнього типу призначені для товарного грохочення. Їх конструкція досить проста і представлена на рис. 1.
Інерційні грохоти середнього типу призначені для товарного грохочення. Їх конструкція досить проста і представлена на рис. 1.
Технологічна схема виготовлення залізо-бетону
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=835
У зону А зберігання і обробки сировини конвеєром подається цемент в ємкості 21 для зберігання цементу та щебінь в ємкості 28 для зберігання, який доставляють автомобільним або залізничним транспортом. Потім цемент конвеєром подається у витратний бункер 22, потім в бетонозмішувач, який на аркуші знаходиться в зоні приготування бетону В. Щебінь проходить процес подрібнення в дробарці 29 та грохочення на інерційному грохоті 30 та подається в витратний бункер. Приготовлений бетон подається в зону Д формування і обробки виробів. Одночасно при виготовленні бетону виготовляється арматура в зоні З, виготовлення арматурних елементів, в якою знаходяться машина для відрубки арматури 24 і для гнучкі арматури 25. Приготована арматура подається в зону Д. Зона Д, позначена на аркуші, - це формувальний цех заводу. Арматура завозиться на самохідному візку 3, вивантажується краном 4 на машині точкової зварки 17, потім сітки 20, на стенд укладання арматури 1, потім краном 12 на формувальну машину. Баддя 18 вивозить бетон і вивалює його в бетоноукладач 5, він розкладає бетон по формувальній машині 7. На стенді 9 готують форми перед укладанням їх на формувальну машину 7. Після виготовлення панелі подаються на обробну машину 15. Потім панелі потрапляють на стенд термообробки 6, що складається з пакетіровщика 19. Потім панелі вивантажуються на стенд зберігання готових виробів 13 і після цього вивозиться на візку 14 в зону Е – зберігання і видачі конструкцій, де розвантажуються і завантажуються для видачі краном 26. У зоні залишаються для зберігання готові вироби 27.
У зону А зберігання і обробки сировини конвеєром подається цемент в ємкості 21 для зберігання цементу та щебінь в ємкості 28 для зберігання, який доставляють автомобільним або залізничним транспортом. Потім цемент конвеєром подається у витратний бункер 22, потім в бетонозмішувач, який на аркуші знаходиться в зоні приготування бетону В. Щебінь проходить процес подрібнення в дробарці 29 та грохочення на інерційному грохоті 30 та подається в витратний бункер. Приготовлений бетон подається в зону Д формування і обробки виробів. Одночасно при виготовленні бетону виготовляється арматура в зоні З, виготовлення арматурних елементів, в якою знаходяться машина для відрубки арматури 24 і для гнучкі арматури 25. Приготована арматура подається в зону Д. Зона Д, позначена на аркуші, - це формувальний цех заводу. Арматура завозиться на самохідному візку 3, вивантажується краном 4 на машині точкової зварки 17, потім сітки 20, на стенд укладання арматури 1, потім краном 12 на формувальну машину. Баддя 18 вивозить бетон і вивалює його в бетоноукладач 5, він розкладає бетон по формувальній машині 7. На стенді 9 готують форми перед укладанням їх на формувальну машину 7. Після виготовлення панелі подаються на обробну машину 15. Потім панелі потрапляють на стенд термообробки 6, що складається з пакетіровщика 19. Потім панелі вивантажуються на стенд зберігання готових виробів 13 і після цього вивозиться на візку 14 в зону Е – зберігання і видачі конструкцій, де розвантажуються і завантажуються для видачі краном 26. У зоні залишаються для зберігання готові вироби 27.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)