среда, 19 октября 2016 г.

Розрахунок 6-ти ступінчатої коробки передач

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4888

4 Розрахунок коробки передач
4.1 Визначення основних параметрів коробки передач
4.2 Розрахунок зубів
4.2.1 Визначення сумарного числа зубів зубчастої пари
4.2.2 Перевірочний розрахунок
4.3 Розрахунок валів
4.3.1 Розрахунок швидкохідного вала
4.3.1.1 Проектний розрахунок
4.3.1.2 Матеріал вала-шестірні
4.3.1.3 Ескіз і розрахункова схема вала
4.3.1.4 Перевірочний розрахунок
4.3.1.5 Розрахунок вала на опір пластичним деформаціям
4.3.1.6 Розрахунок вала на опір на опір втоми

Тяговий розрахунок автомобіля 2110

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4887

3 Тяговий розрахунок автомобіля.
3.1 Розрахунок тягово-динамічної характеристики
3.1.1 Вихідні дані
3.1.2 Попередній вибір шин
3.1.3 Оцінка коефіцієнта корисної дії трансмісії прототипу
3.1.4 Визначення максимальної потужності двигуна
3.1.4.1 Визначення максимальної потужності двигуна по максимальній швидкості
3.1.4.2. Визначення максимальної потужності двигуна по максимальному динамічному фактору
3.1.5 Побудова зовнішньої швидкісної характеристики двигуна
3.1.6 Визначення передатного числа головної передачі
3.1.7 Визначення першої передачі
3.1.8 Визначення передавальних чисел коробки передач
3.1.9 Розрахунок і побудова динамічної характеристики двигуна
3.1.10 Мощностной баланс автомобіля
3.1.11 Розрахунок прискорення автомобіля
3.1.12 Розрахунок часу і шляху розгону до заданої швидкості
3.1.13 Вибір передавального числа і динамічний розрахунок
3.2 Оцінка паливної економічності

Общий вид автомобиля ВАЗ2110

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4886

Общий вид автомобиля ВАЗ2110

Коробка передач з двопоточним зчепленням

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2434

Вперше трансмісія з двома зчепленнями з явилася на VW Golf R32 і Audi TT 3.2 в 2003 році. З тих пір концерн Volkswagen неухильно розширює застосування DSG (Direct-Shift Gearbox) для інших моделей, в першу чергу для автомобілів з форсованими двигунами.

Аналіз варіантів коробок передач легкових автомобілів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2433

Водії, які хотіли звільнитися від виснажливої ​​необхідності вичавлювати зчеплення і вручну перемикати передачі, перш мали дуже невеликий вибір. Більше трьох десятиліть автоматична коробка була єдиною надійною альтернативою механічної. Хоча конструкції, які повинні були автоматизувати цей процес були завжди, але в кінці кінців вони так і не були здійснені. Перш власники автомобілів з автоматичною коробкою повинні були одночасно миритися з їх численними недоліками: більш низькою динамікою руху, підвищеною витратою палива, а також додатковими витратами при покупці і обслуговуванні. В даний час ситуація в корені змінилася. В принципі, сучасні концепції КП можна розділити на такі категорії: механічні ступінчасті, автоматизовані ступінчасті, коробки передач з двопоточні зчепленням, автоматичні і безступінчаті коробки.

Класичні варіанти коробок передач легкового автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2432

Коробка передач служить для зміни крутного моменту на ведучих колесах автомобіля, тривалого роз єднання двигуна і трансмісії та отримання заднього ходу.

Крутний момент на ведучих колесах необхідно змінювати відповідно до дорожніми умовами для забезпечення оптимальної швидкості і прохідності автомобіля, а також для найбільш економічної роботи двигуна.

Двигун і трансмісію необхідно роз єднувати на тривалий час при роботі двигуна на холостому ходу.

Задній хід автомобіля потрібно для здійснення автомобілем певних маневрів.

Зміна крутного моменту на ведучих колесах і швидкості руху автомобіля здійснюється шляхом збільшення або зменшення передавального числа коробки передач, що представляє собою відношення швидкості обертання ведучого вала до швидкості обертання веденого вала.

Наявність коробки передач в трансмісії дозволяє підвищити тягово-швидкісні властивості, паливну економічність і прохідність автомобіля.

Основні вимоги, що пред являються до коробки передач автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2431

До коробки передач пред являються вимоги, відповідно до яких вона повинна забезпечувати:

- Оптимальні тягово-швидкісні властивості та паливну економічність автомобіля;

- Безшумність при роботі і переключенні передач;

- Легкість і зручність управління;

- Високий ККД;

- Можливість відбору потужності для приводу додаткового обладнання.

Коротка історія розвитку вузла - коробка передач

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2430

1893 з являється компоновка, яку ми називаємо класична .

1895 Швейцарський інженер Рудольф Егг пов язав двигун з провідними колесами автомобіля, застосувавши ремінну передачу. Шківи в ній були не суцільними, а складалися з половинок, які за допомогою важелів зсувалися і розсувалися. Таким чином зменшувався або збільшувався діаметр обкатки приводного ременя, а з ним змінювалося передавальне відношення. Але громіздка, ненадійна, що створює незручності під час керування машиною конструкція не витримала конкуренції з боку звичайних, а потім і автоматичних коробок передач (КП) і була надовго забута.

Конструктивні вимоги до автомобіля ВАЗ2110

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2429

1. На автомобілі повинно бути забезпечено розміщення, кріплення і підключення наступного додаткового обладнання:

- Документація на автомобіль;

- Комплект інструменту водія;

- Комплект ЗІП

- Медична аптечка

- Вогнегасник

- Знак аварійної зупинки.

2. Автомобіль повинен бути забезпечений експлуатаційною документацією відповідно до вимог діючих нормативно-технічних документів.

Технічні вимоги КПП ВАЗ2110

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2428

Автомобіль повинен бути розрахований на експлуатацію в наступних умовах:

 в інтервалі робочих температур від мінус 45 ˚С до плюс 50 ˚С, нижнє граничне значення температури мінус 50 ˚С (не більше 6 годин на добу);

 при відносній вологості повітря до 98%, при температурі до плюс 25 ˚С;

 при запиленості повітря до 1,0 г/м3;

 при швидкості вітру до 20 м / с;

 при інтенсивності опадів до 180 мм / год;

 при атмосферному зниженому тиску 433 мм. рт. ст. (На висоті 4000 м над рівнем моря) при відповідному зниженні тягово-динамічних якостей, з можливістю подолання окремих перевалів висотою до 4650 м (тиск 425 мм. Рт. Ст.).

Вимоги

Патент коробок передач легковых автомобилей

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4885

Патент коробок передач легковых автомобилей

Технологічная карта расборки коробки передач легкового автомобіля ВАЗ2110

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4884

Технологічная карта расборки коробки передач легкового автомобіля ВАЗ2110

Проектирование трансмиссии грузового автомобиля с подробной разработкой конструкции трехступенчатой коробки передач

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4883

3. Проектирование трансмиссии

3.1. Разработка кинематической схемы трансмиссии

3.2. Определение модуля шестерен коробки передач

3.3. Определение чисел зубьев шестерен коробки передач

3.4. Расчет зубчатых передач на прочность

3.5. Расчет вала на прочность

3.6. Расчет вала на жесткость

3.7.Определение динамическую грузоподъемность подшипника

3.8. Выбор подшипников коробки передач

Характеристика выбросов механического цеха и их влияние на окружающую среду

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2427

Механическая обработка металлов на станках сопровождается выделением пыли, стружки, туманов масел и эмульсий, которые через вентиляционную систему выбрасываются из помещения. Пыль, образующаяся в процессе абразивной обработки, состоит на 30-40% из материала абразивного круга на 60-70% из материала обрабатываемого материала.