четверг, 7 января 2016 г.

Короткi характеристики кожного з основних типiв акцентуацiй за О.Личко

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1449

Короткi характеристики кожного з основних типiв акцентуацiй за О.Личко.

Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1448

Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом

Програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1447

Виходячи із даних психодіагностики, які свідчать про те, що у підлітків, які схильні до антисоціальної поведінки проявляється високий рівень агресивності, психічного напруження, тривожності, нами була розроблена програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків.

Теоретичні засади корекційної роботи з підлітками, схильними до антисоціальної поведінки

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1446

Корекція – це метод комплексного впливу на мету, мотиви та структуру поведінки суб єкта, а також на розвиток певних психічних функцій. Як вважає Н.В.Репіна, при психокорекції особистісних або характерологічних рис основним засобом змін і психологічної допомоги має бути процес навчання ефективному прийняттю себе і реальності [35, с. 249].

Аналіз результатів дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1445

Дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 м. Житомира спільно з психологом ліцею. В дослідженні взяло участь 53 школяра 8-9 класів. Подані у роботі імена досліджуваних відповідно до етичних правил змінені.

Методика та процедура психодіагностики проявів антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1444

Основним завданням нашого емпіричного дослідження було виявлення проявів антисоціальних форм поведінки підлітків. Для цього була створена програма дослідження, яка складалася з блоку методик. Дослідження проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 у квітні – травні 2007 року. Вибірка складала 53 підлітки.

Теоретичні та методичні аспекти психодіагностики антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1443

Як було з ясовано в попередній частині дипломної роботи, причини розвитку антисоціальних форм поведінки можуть бути різноманітними: неадекватне самооцінювання (знижене або завищене), неадекватний рівень домагань, що не відповідає можливостям підлітка, підвищена емоційна напруженість і тривожність, агресивність, різний ступінь неадекватності уявлень підлітків про своє місце в сім’ї, про ставлення до них однолітків, низький рівень сформованості комунікативних навичок, акцентуації характеру, психічні патології, умови шкільного навчання тощо. Необхідність вивчення причин підліткових відхилень у поведінці для створення програми корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків визначає необхідність розробки психодіагностики. Особливості психодіагностики антисоціальних форм поведінки підлітків обумовлені її психологічними проявами : агресивністю, тривожністю, акцентуаціями характеру, завищеною самооцінкою особистості. Завданням психолога є виявлення тих психічних якостей, які у поєднанні з іншими зовнішніми чинниками можуть призвести до виникнення антисоціальної поведінки підлітків.

Чинники і прояви антисоціальної поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1442

За даними досліджень науковців, зокрема Є.В.Андрієнко [1], А.Й.Капської [38], Н.Ю.Максимової [20], Е.Л. Мілютіної [21], В.М.Оржехівської [24], І.Л.Пономаренко [30] та ін., десь біля 80 % випадків антисоціальної поведінки підлітків переважає важке нагромадження впливів різних соціальних чинників, які базуються на багатоаспектності і своєрідності спадкових аномалій. Характерно, що співвідношення цих чинників у кожного індивіда своє і у кожному випадку вони перебувають у дуже складній взаємодії.

Психологічні особливості розвитку особистості у підлітковому віці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1441

Підлітковий вік – надзвичайно складний етап психічного розвитку. Л.С.Виготський, розглядав вік як відносно замкнений період розвитку, значення якого визначається його місцем у суспільстві і в загальному циклі розвитку в якому загальні закони розвитку знаходять всякий раз якісне вираження [10, с. 176]. Вікові особливості існують як найбільш типові, найбільш характерні загальні особливості віку, які вказують на загальні направлення розвитку. Складність кожного вікового періоду полягає в тому, що він містить в собі психологічні реалії сьогоднішнього дня, ціннісний сенс яких у більшості випадків визначається потребами дня завтрашнього [10, с. 177].

Психологічний зміст антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1440

Психологічний зміст антисоціальних форм поведінки підлітків розглядали такі вчені як Е.В.Андрієнко [1], І.Д. Звєрєва [41], А.Й.Капська [38; 39], Н.Ю.Максимова [20; 21], Е.Л.Мілютіна [20; 21], В.М.Оржехівська [24], І.Л.Пономаренко [30], Л.Д.Столяренко [42], Н.М.Цап [44], М. Чаюк [50] В.М.Шахрай [52], Г. Швець [53] та ін.

Рухливі ігри

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1439

Рухливі ігри

Прогностичний аналіз результатів впровадження програми “Життя – це радість”

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1438

Після впровадження програми, підліткам було запропоновано повторне анкетування. Обробка результатів даної анкети показала, що Програма “Життя – це радість” поглибила знанння учнів про здоровий спосіб життя і про його складові. Такі учні, як: Шеремет Н., Веремій Б., Фризоргер С., Ющенко І., Степова М., Суботенко Д., Мартинюк А., Малашок В., Темборська А., Лозовик В., Гончарова А., на всі запитання дали позитивну відповідь, витративши на виконання даного завдання по 10 хвилин. І тільки два учні – Шпанієнко Людмила та Луценко Марина обрали негативний варіант відповідей, що можна пояснити неуважністю або ж індивідуальним психічним розвитком учнів.

Реалізація програми “Життя – це радість”

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1437

Дослідження полягав у розробці та апробації еспериментальної програми “Життя – це радість”, яка спрямована на формування здорового способу життя підлітків. Головною метою цього етапу було впровадження в нвчально-виховний процес загальноосвітньої школи таких заходів та забезпечення таких умов навчання, які б сприяли формуванню і прагненню дотримання учнями підліткового віку здоровогоспособу життя; переконати, що здоров’я є найвищою цінністю людини, адже без здоров’я не може бути радісного, щасливого життя.

Дослідницька діяльність по проблемі роботи класного керівника, спрямованої на формування здорового способу життя у підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1436

Метою дослідження було виявити умови ефективності роботи класного керівника по формуванню здорового способу життя у підлітків.

Перспективний педагогічний досвід формування основ здорового способу життя учнів у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи.

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1435

Інноваційні технології навчально-виховного процесу для дітей різних вікових груп отримали широкі можливості на сучасному етапі розвитку суспільства. Закон України “ Про освіту” передбачає нові форми організації роботи освітянських закладів. Але вони можуть бути реалізовані лише за умов їх відповідності біологічним законам розвитку дитини: обсяг і зміст інформації повинен відповідати функціональним можливостям організму школяра на відповідному етапі онтогенезу; види діяльності і режим – сензитивному каналу формування і становлення фізіологічних систем, емоційного стану, здоров’ю дитини, стимулювання наочно-образного мислення, творчу уяву.

Формування навичок здорового способу життя у підлітків у сім’ї

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1434

Саме сім’я відіграє вирішальну роль в опануванні знань з основ здорового способу життя та переходу їх у стійкі переконання, вироблення навичок і вмінь, а школа має всіляко сприяти, аби дитина ставала сильнішою, міцнішою, витривалішою.

Особливості організації навчальної діяльності підлітків щодо формування основ здорового способу життя

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1433

Навчання – один із засобів всебічного виховання людини.

Виховна діяльність класного керівника по формуванню здорового способу життя серед підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1432

У даний час в країні відбуваються різкі зміни в економічному, політичному і соціальному житті. Ці зміни привели до появи нових соціальних проблем, які в першу чергу позначилися на вихованні, розвитку, соціальному формуванні дітей, підлітків і молоді. Всю свою діяльність по формуванню здорового способу життя педагог проводить з урахуванням вікових і індивідуальних морфофізіологічних і психологічних особливостей дітей і дорослих. При цьому особливу увагу слід приділяти таким віковим етапам як підлітковий і юнацький, коли має місце особливо інтенсивне зростання і перебудова функціонального стану всіх систем життєдіяльності організму, що розвивається.

Психолого-педагогічні умови, необхідні для формування здорового способу життя у підлітковому віці

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1431

У сучасних умовах зростає роль загальноосвітньої школи не лише як навчально-виховного, але й найбільш масового оздоровчого закладу для дітей і підлітків.

Роль фізичного виховання у процесі формування здорового способу життя у підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1430

Метою фізичного виховання є сприяння підготовці гармонійно розвиненої особистості. У процесі позаурочної роботи школи з підлітками з курсу фізичного виховання передбачається розв’язання таких задач:
- виховання високих моральних, вольових і фізичних якостей, готовності до високопродуктивної праці;
- збереження і зміцнення здоров я, сприяння правильному формуванню і всебічному розвитку організму, підтримка високої працездатності впродовж усього періоду навчання;
- всебічна фізична підготовка;
- надбання необхідних знань з основ теорії, методики і організації фізичного виховання і спортивного тренування;
- виховання переконаності в необхідності регулярно займатися фізичною культурою і спортом.