среда, 10 января 2018 г.

Проектування транспортера для транспортування стружки

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=9156

Проектування транспортера для транспортування стружки

Як засоби механізації розробляємо транспортер для транспортування стружки (рис. 3.6). У зв язку з тим, що оброблювана деталь виготовляється з сталі, а основні операції фрезерування і розточування з малою глибиною різання, то стружка виходить в’юноподібна. Таку стружку можна транспортувати двошнековими транспортерами. Гвинтовий конвеєр (шнек) складається з гвинта, жолоба з циліндровим днищем і приводу. Гвинти розташовані по осі жолоба. Стружка подається в жолоб через отвори в кришці які розташовані в днищі верстата. При обертанні гвинтів стружка просувається ковзанням уздовж жолоба подібно до гайки, що утримується від обертання разом з гвинтом. Силою, що утримує стружку від обертання з гвинтом, служить його вага, а також тертя об жолоб. Розвантаження стружки проводиться через вікно в днище, забезпечене затвором.

Рис. 3.6 – Транспортер для транспортування стружки

Гвинти конвеєра приймаємо правим та лівим однозахідними. Поверхня гвинтів суцільна. Витки виготовляються прокаткою сталевої смуги на конічних валках (з яких смуга сходить у вигляді спіралі), а потім приварюють до валів. Вали гвинтів лежать в проміжних і кінцевих підшипниках. Проміжні підшипники підвішуються зверху на укріплених, на жолобі на поперечних планках. Кінцеві підшипники укріплюють в торцевих стінках жолоба. Один з них роблять упорним і встановлюють зазвичай з боку, в який переміщається вантаж для сприйняття осьової сили, що розтягує та діє уздовж валів.

Проведемо розрахунок основних параметрів шнекового транспортера. Частота обертання валів приймається залежно від роду переміщуваного вантажу і діаметру гвинта і розраховується по емпіричній формулі:

хв-1 (3.31)

де D - діаметр гвинтів, мм;

А-коефіцієнт, залежний від вантажу, що транспортується, приймаємо А=50 (для малоабразивної стужки).

Діаметр гвинтів приймаємо за ГОСТ 2037-65, D =30мм.,

тоді:

nmax = = 91,29 хв-1

Крок гвинтів для вантажів, що важко переміщуються:

S = 0,8·D (3.32)

S = 0,8·0,3 = 0,24 м

Швидкість транспортування:

(3.33)

V = (0,24·91,29)/60 = 0,37 м/с

Продуктивність конвеєра визначаємо за формулою:

, кг/год, (3.34)

де С - поправочний коефіцієнт, пов язаний з кутом нахилу конвеєра. У нашому випадку кут нахилу рівний нулю, тому С = 1

γв - насипна вага вантажу, кг, приймаємо γв=0,3 кг;

ψ - коефіцієнт наповнення поперечних перетинів гвинтів (ψ = =0,12…0,25), приймаємо ψ =0,2.

Qв = 60·(3,14·0,32/4) ·0,24·91,29·0,2·0,3·1= 18,57 кг/год.

Потужність двигуна:

Nо = (η3·Q/367)·L·ω

де η3 – коефіцієнт запасу потужності (η3 = 1,2);

L – довжина конвейєра, м. (приймаємо L = 30 м.);

ω – коефіцієнт опору руху (ω = 1,2…4), приймаємо ω = 4.

Nо = (1,2·18,57/367)·30·4 = 7,33 кВт

Виходячи з того, що конвейєр двошнековий, потужність двигуна помножується на 2, та приймають більше стандартне значення. Приймаємо потужність приводу гвинтів 15 кВт. Тоді крутний момент на валу гвинта буде:

, Н·м. (3.35)

де і – кількість гвинтів, шт;

Мо= Н·м.

Комментариев нет: