воскресенье, 6 ноября 2016 г.

Критичний аналіз конструкції машин дорожнього катка

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2576

Тривалий час дорожня галузь і галузеве машинобудування Росії та інших країн були орієнтовані на створення катками контактних тисків, близьких до σp (не менше 90%) і досягають до кінця ущільнення 30-35 кгс/см2. Тому багато зразків статичного і вібраційного типу виявлялися надмірно важкими або динамічними, а якість ущільнення асфальтобетонних покриттів – нерідко низьким. Правда, таке несприятливе ставлення σo/σp може дещо виправляти те обставина, що гаряча суміш охолоджується і зміцнюється, зміщуючи σкр ближче до створюваних катком σo, але саме σo при цьому теж дещо зростає, особливо у віброкатків, і бажане поліпшення σo/σp відбувається не так ефективно і швидко. До того ж корисна частина укочування при подібних змінах буде йти вже при більш низьких температурах суміші, що, як відомо, загрожує втратами якості кінцевого по щільності. Та й потрібну кількість циклів статичного або динамічного навантаження катка по одній і тій же ущільнюваного точці або місцем пц може виявитися збільшеним і становити не менше 50-70 (Малюнок 3). При тисках ковзанки, близьких або рівних σкр, кількість пц може знизитися на 30-35%. Існує інша небезпека, пов язана з недостатніми контактними тисками вальців котка і зумовлює цілком зрозумілі зниження щільності асфальтобетонної суміші і товщини прорабатываемого шару Z (Малюнок 3), а також зростання необхідної кількості пц (Малюнок 4).

Підвищення швидкості руху катка

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2575

Разом з тим виявлено, що, незважаючи на однакові щільності, при більш високих швидкостях руху катка формується менш міцна структура ґрунту, яка чинить менший опір деформуванню його зовнішніми навантаженнями. Так, з підвищенням швидкості від 1,5 до 8 км / год модуль деформації при тій же щільності грунту знижується на 20-30%.

Швидкість укочування дорожнього катка

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2574

Швидкість укочування має відомий вплив на ущільнююче зусилля. До певної межі високі швидкості укочування можуть бути компенсовані збільшенням кількості проходів. Однак оптимальна швидкість при ущільненні грунту лежить в діапазоні від 3 до 6 км/год. Ущільнення товстих шарів ґрунтовий і скельної відсипання до високого ступеня ущільнення вимагає швидкостей зниженого діапазону. Оптимальні швидкості для асфальтобетону вище, ніж для ґрунту. Постійна швидкість необхідна для досягнення однорідного ущільнення, і спідометр на ковзанці допомагає в цьому відношенні. Контроль швидкості особливо важливий при ущыльненны асфальтобетону.

Принцип роботи дорожнього катка

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2573

Дорожній каток працює наступним чином. При ущільненні дорожнього покриття шток гідроциліндра висувається і вакуумна камера опускається в робоче положення, при якому упори встановлюються на рамі. При включенні гідромотора в гідросистему ковзанки диск, із встановленими на ньому лопатями, починає обертатися і переміщати знаходяться в камері маси повітря від центру до периферії. Переміщуються маси повітря викидаються через отвори бокової стінки камери, створюючи тим самим розрідження у вакуумній камері і в пневматичної камері. Перфорація диска виконана з метою уравновешиваний тиску з обох його сторін та усунення осьового навантаження на диск, виключаючи тим самим його прогин. Розрідження у вакуумній камері розподіляється нерівномірно. У цьому випадку сила, з якою вакуумна камера притягається до поверхні ущільнюваного матеріалу, менше сили тяжіння верхньої стінки до пластини.

Будова дорожнього катка

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2572

Дорожній каток містить раму з вулицями, між якими підвішена за допомогою приводу вертикального переміщення, виконаного у вигляді силового циліндра з канатно-блокової системи, вакуумна камера, виконана у вигляді циліндра і відкрита з боку дорожнього покриття.