воскресенье, 6 ноября 2016 г.

Критичний аналіз конструкції машин дорожнього катка

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2576

Тривалий час дорожня галузь і галузеве машинобудування Росії та інших країн були орієнтовані на створення катками контактних тисків, близьких до σp (не менше 90%) і досягають до кінця ущільнення 30-35 кгс/см2. Тому багато зразків статичного і вібраційного типу виявлялися надмірно важкими або динамічними, а якість ущільнення асфальтобетонних покриттів – нерідко низьким. Правда, таке несприятливе ставлення σo/σp може дещо виправляти те обставина, що гаряча суміш охолоджується і зміцнюється, зміщуючи σкр ближче до створюваних катком σo, але саме σo при цьому теж дещо зростає, особливо у віброкатків, і бажане поліпшення σo/σp відбувається не так ефективно і швидко. До того ж корисна частина укочування при подібних змінах буде йти вже при більш низьких температурах суміші, що, як відомо, загрожує втратами якості кінцевого по щільності. Та й потрібну кількість циклів статичного або динамічного навантаження катка по одній і тій же ущільнюваного точці або місцем пц може виявитися збільшеним і становити не менше 50-70 (Малюнок 3). При тисках ковзанки, близьких або рівних σкр, кількість пц може знизитися на 30-35%. Існує інша небезпека, пов язана з недостатніми контактними тисками вальців котка і зумовлює цілком зрозумілі зниження щільності асфальтобетонної суміші і товщини прорабатываемого шару Z (Малюнок 3), а також зростання необхідної кількості пц (Малюнок 4).

Комментариев нет: