воскресенье, 6 ноября 2016 г.

Принцип роботи дорожнього катка

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2573

Дорожній каток працює наступним чином. При ущільненні дорожнього покриття шток гідроциліндра висувається і вакуумна камера опускається в робоче положення, при якому упори встановлюються на рамі. При включенні гідромотора в гідросистему ковзанки диск, із встановленими на ньому лопатями, починає обертатися і переміщати знаходяться в камері маси повітря від центру до периферії. Переміщуються маси повітря викидаються через отвори бокової стінки камери, створюючи тим самим розрідження у вакуумній камері і в пневматичної камері. Перфорація диска виконана з метою уравновешиваний тиску з обох його сторін та усунення осьового навантаження на диск, виключаючи тим самим його прогин. Розрідження у вакуумній камері розподіляється нерівномірно. У цьому випадку сила, з якою вакуумна камера притягається до поверхні ущільнюваного матеріалу, менше сили тяжіння верхньої стінки до пластини.

Комментариев нет: