http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5128
Активатор (ключ/кряк) Microsoft Office 2010. Все работает!!! Всем удачи.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
вторник, 29 ноября 2016 г.
Оцінка паливної економічності
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5127
Оцінка паливної економічності
Оцінка паливної економічності
Розрахунок тягово-динамічної характеристики
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5126
Прототип ВАЗ – 2107
1. Максимальна швидкість: Vamax=150 км/ч;
2. Повна маса: ma=1460 кг; снаряженная масса: mo=1060 кг;
3. Максимальне дорожне сопротивление: ψmax=0,45;
4. Динамічний фактор на прямій передачі: Damax=0,8;
5. Висота: H=1446 мм, колея: B= 1365 мм;
6. База: L=2424 мм;
7. Навантаження на передню і задню осі в спорядженому стані (54% × 46%): G01=572 кг, G02=488 кг; 8. Навантаження на передню і задню осі при повному навантаженні (46% × 54%):
G01=672 кг, G02=788 кг;
9. Коефіцієнт лобового опору: Cx=0,52;
10. Коефіцієнт опору коченню: f0=0,015; Af =5,5•10 -4 с2/м2 ;
11. Коефіцієнт корекції потужності двигуна Kp=0,095;
12. Коефіцієнт обліку обертових мас δi = 1,04 + 0,04• i2КП
Прототип ВАЗ – 2107
1. Максимальна швидкість: Vamax=150 км/ч;
2. Повна маса: ma=1460 кг; снаряженная масса: mo=1060 кг;
3. Максимальне дорожне сопротивление: ψmax=0,45;
4. Динамічний фактор на прямій передачі: Damax=0,8;
5. Висота: H=1446 мм, колея: B= 1365 мм;
6. База: L=2424 мм;
7. Навантаження на передню і задню осі в спорядженому стані (54% × 46%): G01=572 кг, G02=488 кг; 8. Навантаження на передню і задню осі при повному навантаженні (46% × 54%):
G01=672 кг, G02=788 кг;
9. Коефіцієнт лобового опору: Cx=0,52;
10. Коефіцієнт опору коченню: f0=0,015; Af =5,5•10 -4 с2/м2 ;
11. Коефіцієнт корекції потужності двигуна Kp=0,095;
12. Коефіцієнт обліку обертових мас δi = 1,04 + 0,04• i2КП
Тяговий розрахунок автомобіля ВАЗ-2107
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5125
3 Тяговий розрахунок автомобіля ВАЗ-2107
3.1 Розрахунок тягово-динамічної характеристики
3.1.1 Вихідні дані
3.1.2 Попередній вибір шин
3.1.3 Оцінка коефіцієнта корисної дії трансмісії прототипу
3.1.4 Визначення максимальної потужності двигуна
3.1.4.1 Визначення максимальної потужності двигуна по максимальній швидкості
3.1.4.2. Визначення максимальної потужності двигуна по максимальному динамічному фактору
3.1.5 Побудова зовнішньої швидкісної характеристики двигуна
3.1.6 Визначення передатного числа головної передачі
3.1.7 Визначення першої передачі
3.1.8 Визначення передавальних чисел коробки передач
3.1.9 Розрахунок і побудова динамічної характеристики двигуна
3.1.10 Мощностной баланс автомобіля
3.1.11 Розрахунок прискорення автомобіля
3.1.12 Розрахунок часу і шляху розгону до заданої швидкості
3.1.13 Вибір передавального числа і динамічний розрахунок
3.2 Оцінка паливної економічності
3 Тяговий розрахунок автомобіля ВАЗ-2107
3.1 Розрахунок тягово-динамічної характеристики
3.1.1 Вихідні дані
3.1.2 Попередній вибір шин
3.1.3 Оцінка коефіцієнта корисної дії трансмісії прототипу
3.1.4 Визначення максимальної потужності двигуна
3.1.4.1 Визначення максимальної потужності двигуна по максимальній швидкості
3.1.4.2. Визначення максимальної потужності двигуна по максимальному динамічному фактору
3.1.5 Побудова зовнішньої швидкісної характеристики двигуна
3.1.6 Визначення передатного числа головної передачі
3.1.7 Визначення першої передачі
3.1.8 Визначення передавальних чисел коробки передач
3.1.9 Розрахунок і побудова динамічної характеристики двигуна
3.1.10 Мощностной баланс автомобіля
3.1.11 Розрахунок прискорення автомобіля
3.1.12 Розрахунок часу і шляху розгону до заданої швидкості
3.1.13 Вибір передавального числа і динамічний розрахунок
3.2 Оцінка паливної економічності
Техническое нормирование операции
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5123
Техническое нормирование операции
Техническое нормирование операции
Определяем эффективную мощность станка
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5122
Определяем эффективную мощность станка
Определяем эффективную мощность станка
Подписаться на:
Сообщения (Atom)