вторник, 29 ноября 2016 г.

Розрахунок тягово-динамічної характеристики

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5126

Прототип ВАЗ – 2107
1. Максимальна швидкість: Vamax=150 км/ч;
2. Повна маса: ma=1460 кг; снаряженная масса: mo=1060 кг;
3. Максимальне дорожне сопротивление: ψmax=0,45;
4. Динамічний фактор на прямій передачі: Damax=0,8;
5. Висота: H=1446 мм, колея: B= 1365 мм;
6. База: L=2424 мм;
7. Навантаження на передню і задню осі в спорядженому стані (54% × 46%): G01=572 кг, G02=488 кг; 8. Навантаження на передню і задню осі при повному навантаженні (46% × 54%):
G01=672 кг, G02=788 кг;
9. Коефіцієнт лобового опору: Cx=0,52;
10. Коефіцієнт опору коченню: f0=0,015; Af =5,5•10 -4 с2/м2 ;
11. Коефіцієнт корекції потужності двигуна Kp=0,095;
12. Коефіцієнт обліку обертових мас δi = 1,04 + 0,04• i2КП

Комментариев нет: