среда, 30 ноября 2016 г.

Визначення навантаження на колеса автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5132

Визначення навантаження на колеса автомобіля

Визначення вагових характеристик автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5131

2.2. Визначення вагових характеристик автомобіля
2.2.1. Визначення маси автомобіля
2.2.2. Розподіл маси по осях

Антикризисное управление предприятием на основе диагностики финансового состояния (на примере ООО «Хлеб», Кемеровская область, г.Новокузнецк)

Антикризисное управление предприятием на основе диагностики финансового состояния (на примере ООО «Хлеб», Кемеровская область, г.Новокузнецк)

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5129

Анализ себестоимости молока в ФГУП учхоз «Липовая гора» Пермской ГСХА

Анализ себестоимости молока в ФГУП учхоз «Липовая гора» Пермской ГСХА

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5130

вторник, 29 ноября 2016 г.

Активатор (ключ/кряк) Microsoft Office 2010

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5128

Активатор (ключ/кряк) Microsoft Office 2010. Все работает!!! Всем удачи.

Оцінка паливної економічності

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5127

Оцінка паливної економічності

Розрахунок тягово-динамічної характеристики

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5126

Прототип ВАЗ – 2107
1. Максимальна швидкість: Vamax=150 км/ч;
2. Повна маса: ma=1460 кг; снаряженная масса: mo=1060 кг;
3. Максимальне дорожне сопротивление: ψmax=0,45;
4. Динамічний фактор на прямій передачі: Damax=0,8;
5. Висота: H=1446 мм, колея: B= 1365 мм;
6. База: L=2424 мм;
7. Навантаження на передню і задню осі в спорядженому стані (54% × 46%): G01=572 кг, G02=488 кг; 8. Навантаження на передню і задню осі при повному навантаженні (46% × 54%):
G01=672 кг, G02=788 кг;
9. Коефіцієнт лобового опору: Cx=0,52;
10. Коефіцієнт опору коченню: f0=0,015; Af =5,5•10 -4 с2/м2 ;
11. Коефіцієнт корекції потужності двигуна Kp=0,095;
12. Коефіцієнт обліку обертових мас δi = 1,04 + 0,04• i2КП