http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4943
Креслення трактора Т-150 + специфікації
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
среда, 2 ноября 2016 г.
Расчет шрус автомобиля УАЗ-469
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4942
2 Конструкторская часть 15
2.1 Назначение ШРУС 15
2.2 Обзор и анализ конструкций ШРУС 15
2.3 Рсчет ШРУС 25
2 Конструкторская часть 15
2.1 Назначение ШРУС 15
2.2 Обзор и анализ конструкций ШРУС 15
2.3 Рсчет ШРУС 25
Тягово-динамический расчет автомобиля УАЗ-469
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4941
1 Тягово-динамический расчет 6
1.1 Построение графика ВСХ 6
1.2. Построение графика силового баланса 7
1.3. Построение графика мощностного балланса 8
1.4. Построение динамического паспорта автомобиля 9
1.4.1 Построение динамической характеристики 9
1.4.2 Построение номограммы загрузки автомобиля 9
1.4.3 Построение графика контроля буксования 10
1.5 Построение графиков ускорений автомобиля и величин, обратных ускорению 11
1.6 Построение графика времени и пути разгона 12
1.7 Построение графика тормозного пути автомобиля 14
1 Тягово-динамический расчет 6
1.1 Построение графика ВСХ 6
1.2. Построение графика силового баланса 7
1.3. Построение графика мощностного балланса 8
1.4. Построение динамического паспорта автомобиля 9
1.4.1 Построение динамической характеристики 9
1.4.2 Построение номограммы загрузки автомобиля 9
1.4.3 Построение графика контроля буксования 10
1.5 Построение графиков ускорений автомобиля и величин, обратных ускорению 11
1.6 Построение графика времени и пути разгона 12
1.7 Построение графика тормозного пути автомобиля 14
Універсальний карданний шарнір неоднакових кутових швидкостей
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2549
У деяких випадках осьове переміщення, яке компенсує зміна довжини карданного валу, краще забезпечувати не шліцьовим з єднанням, а безпосередньо конструкцією карданного шарніра - такий шарнір називається універсальним. На малюнку показаний карданний вал з двома універсальними шарнірами.
У деяких випадках осьове переміщення, яке компенсує зміна довжини карданного валу, краще забезпечувати не шліцьовим з єднанням, а безпосередньо конструкцією карданного шарніра - такий шарнір називається універсальним. На малюнку показаний карданний вал з двома універсальними шарнірами.
Кулачковий карданний шарнір
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2548
Кулачкові шарніри застосовуються на автомобілях великої вантажопідйомності в приводі до провідних керованим колесам. Якщо розділити по осі симетрії кулачковий карданний шарнір на дві частини, то кожна частина буде являти собою карданний шарнір неоднакових кутових швидкостей з фіксованими осями гойдання (так само як у здвоєного карданного шарніра). Завдяки наявності розвинених поверхонь взаємодіючих деталей шарнір здатний передавати значний за величиною крутний момент при забезпеченні кута між валами 45 ... 50 °.
Кулачкові шарніри застосовуються на автомобілях великої вантажопідйомності в приводі до провідних керованим колесам. Якщо розділити по осі симетрії кулачковий карданний шарнір на дві частини, то кожна частина буде являти собою карданний шарнір неоднакових кутових швидкостей з фіксованими осями гойдання (так само як у здвоєного карданного шарніра). Завдяки наявності розвинених поверхонь взаємодіючих деталей шарнір здатний передавати значний за величиною крутний момент при забезпеченні кута між валами 45 ... 50 °.
Здвоєний карданний шарнір
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2547
Застосовувані в приводі керованих ведучих коліс ці шарніри можуть мати різну конструкцію.
Тут два шарніра 1 нерівних кутових швидкостей об єднуються подвійний виделкою 2. Рівність кутових швидкостей повинно забезпечуватися ділильні важелем. Однак така рівність можливо тільки при рівності кутів, що в даній конструкції не дотримується точно, так як при нахилі валу плече, пов язане з лівим валом, залишається постійним а, а плече, пов язане з іншим валом, збільшується на величину а. Тому в здвоєному шарнірі з ділильні важелем синхронне обертання з єднуються валів може бути забезпечене тільки за деяким наближенням. Коефіцієнт нерівномірності обертання мн.в здвоєного шарніра залежить від кута між валами і від конструктивних розмірів делительного пристрою. Наприклад, при = 30 ° коефіцієнт нерівномірності здвоєного шарніра не перевищує 1%, що приблизно в 30 разів менше коефіцієнта нерівномірності шарніра нерівних кутових швидкостей при тому ж значенні кута нахилу.
Застосовувані в приводі керованих ведучих коліс ці шарніри можуть мати різну конструкцію.
Тут два шарніра 1 нерівних кутових швидкостей об єднуються подвійний виделкою 2. Рівність кутових швидкостей повинно забезпечуватися ділильні важелем. Однак така рівність можливо тільки при рівності кутів, що в даній конструкції не дотримується точно, так як при нахилі валу плече, пов язане з лівим валом, залишається постійним а, а плече, пов язане з іншим валом, збільшується на величину а. Тому в здвоєному шарнірі з ділильні важелем синхронне обертання з єднуються валів може бути забезпечене тільки за деяким наближенням. Коефіцієнт нерівномірності обертання мн.в здвоєного шарніра залежить від кута між валами і від конструктивних розмірів делительного пристрою. Наприклад, при = 30 ° коефіцієнт нерівномірності здвоєного шарніра не перевищує 1%, що приблизно в 30 разів менше коефіцієнта нерівномірності шарніра нерівних кутових швидкостей при тому ж значенні кута нахилу.
Трьохшиповий карданний шарнір (типу «Трипод»)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2546
Такі карданні шарніри встановлюють на легкових і вантажних автомобілях малої вантажопідйомності. Конструктивно ці шарніри мають два виконання: шарніри, що дозволяють передавати момент при кутах у між валами до 43 °, але не допускають осьових переміщень (шарніри жорсткі), і універсальні шарніри, що допускають осьову компенсацію, але працюють при порівняно невеликих кутах між валами.
Такі карданні шарніри встановлюють на легкових і вантажних автомобілях малої вантажопідйомності. Конструктивно ці шарніри мають два виконання: шарніри, що дозволяють передавати момент при кутах у між валами до 43 °, але не допускають осьових переміщень (шарніри жорсткі), і універсальні шарніри, що допускають осьову компенсацію, але працюють при порівняно невеликих кутах між валами.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)