http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2547
Застосовувані в приводі керованих ведучих коліс ці шарніри можуть мати різну конструкцію.
Тут два шарніра 1 нерівних кутових швидкостей об єднуються подвійний виделкою 2. Рівність кутових швидкостей повинно забезпечуватися ділильні важелем. Однак така рівність можливо тільки при рівності кутів, що в даній конструкції не дотримується точно, так як при нахилі валу плече, пов язане з лівим валом, залишається постійним а, а плече, пов язане з іншим валом, збільшується на величину а. Тому в здвоєному шарнірі з ділильні важелем синхронне обертання з єднуються валів може бути забезпечене тільки за деяким наближенням. Коефіцієнт нерівномірності обертання мн.в здвоєного шарніра залежить від кута між валами і від конструктивних розмірів делительного пристрою. Наприклад, при = 30 ° коефіцієнт нерівномірності здвоєного шарніра не перевищує 1%, що приблизно в 30 разів менше коефіцієнта нерівномірності шарніра нерівних кутових швидкостей при тому ж значенні кута нахилу.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
Комментариев нет:
Отправить комментарий