среда, 2 ноября 2016 г.

Тягово-динамический расчет автомобиля УАЗ-469

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4941

1 Тягово-динамический расчет 6
1.1 Построение графика ВСХ 6
1.2. Построение графика силового баланса 7
1.3. Построение графика мощностного балланса 8
1.4. Построение динамического паспорта автомобиля 9
1.4.1 Построение динамической характеристики 9
1.4.2 Построение номограммы загрузки автомобиля 9
1.4.3 Построение графика контроля буксования 10
1.5 Построение графиков ускорений автомобиля и величин, обратных ускорению 11
1.6 Построение графика времени и пути разгона 12
1.7 Построение графика тормозного пути автомобиля 14

Універсальний карданний шарнір неоднакових кутових швидкостей

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2549

У деяких випадках осьове переміщення, яке компенсує зміна довжини карданного валу, краще забезпечувати не шліцьовим з єднанням, а безпосередньо конструкцією карданного шарніра - такий шарнір називається універсальним. На малюнку показаний карданний вал з двома універсальними шарнірами.

Кулачковий карданний шарнір

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2548

Кулачкові шарніри застосовуються на автомобілях великої вантажопідйомності в приводі до провідних керованим колесам. Якщо розділити по осі симетрії кулачковий карданний шарнір на дві частини, то кожна частина буде являти собою карданний шарнір неоднакових кутових швидкостей з фіксованими осями гойдання (так само як у здвоєного карданного шарніра). Завдяки наявності розвинених поверхонь взаємодіючих деталей шарнір здатний передавати значний за величиною крутний момент при забезпеченні кута між валами 45 ... 50 °.

Здвоєний карданний шарнір

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2547

Застосовувані в приводі керованих ведучих коліс ці шарніри можуть мати різну конструкцію.
Тут два шарніра 1 нерівних кутових швидкостей об єднуються подвійний виделкою 2. Рівність кутових швидкостей повинно забезпечуватися ділильні важелем. Однак така рівність можливо тільки при рівності кутів, що в даній конструкції не дотримується точно, так як при нахилі валу плече, пов язане з лівим валом, залишається постійним а, а плече, пов язане з іншим валом, збільшується на величину а. Тому в здвоєному шарнірі з ділильні важелем синхронне обертання з єднуються валів може бути забезпечене тільки за деяким наближенням. Коефіцієнт нерівномірності обертання мн.в здвоєного шарніра залежить від кута між валами і від конструктивних розмірів делительного пристрою. Наприклад, при = 30 ° коефіцієнт нерівномірності здвоєного шарніра не перевищує 1%, що приблизно в 30 разів менше коефіцієнта нерівномірності шарніра нерівних кутових швидкостей при тому ж значенні кута нахилу.

Трьохшиповий карданний шарнір (типу «Трипод»)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2546

Такі карданні шарніри встановлюють на легкових і вантажних автомобілях малої вантажопідйомності. Конструктивно ці шарніри мають два виконання: шарніри, що дозволяють передавати момент при кутах у між валами до 43 °, але не допускають осьових переміщень (шарніри жорсткі), і універсальні шарніри, що допускають осьову компенсацію, але працюють при порівняно невеликих кутах між валами.

Універсальний шестикульковий карданний шарнір з ділильні канавками

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2545

Шарнір складається з циліндричного корпусу 1, на внутрішній поверхні якого під кутом (приблизно 15 ... 16 °) до котра утворює циліндра нарізані шість прямих канавок, розташованих в порядку, показаному на малюнку; сферичного кулака 2, на його поверхні нарізано також шість прямих канавок; сепаратора 3 з кульками 4, центрована зовнішньої сферичної поверхнею по внутрішній циліндричній поверхні корпусу 1, а внутрішньої сферичної поверхнею встановлюються з деяким зазором на кулаці 2. Кульки встановлюються в перетинах канавок, чим забезпечується синхронність обертання валів, так як кульки, незалежно від кута між валами, завжди знаходяться в биссекторной площині.

Універсальний шестикульковий карданний шарнір (типу ГКН)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2544

На внутрішній поверхні циліндричного корпусу шарніра нарізані шість при часткових канавок еліптичного перетину такі ж канавки є на сферичної поверхні кулака паралельні поздовжньої осі вала. У канавках розміщуються шість кульок, встановлених сепараторі. Взаємодіючі поверхні кулака і сепаратора сферичні, радіус сфери R1 (центр О) на відстані від центру 0, що лежить в площині центрів кульок). Сферична зовнішня частина сепаратора (радіус R2) пере ходить у конічну (кут конуса близько 10 °), що обмежує максимальні кут нахилу вала приблизно до 20 °.