http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2549
У деяких випадках осьове переміщення, яке компенсує зміна довжини карданного валу, краще забезпечувати не шліцьовим з єднанням, а безпосередньо конструкцією карданного шарніра - такий шарнір називається універсальним. На малюнку показаний карданний вал з двома універсальними шарнірами.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
среда, 2 ноября 2016 г.
Кулачковий карданний шарнір
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2548
Кулачкові шарніри застосовуються на автомобілях великої вантажопідйомності в приводі до провідних керованим колесам. Якщо розділити по осі симетрії кулачковий карданний шарнір на дві частини, то кожна частина буде являти собою карданний шарнір неоднакових кутових швидкостей з фіксованими осями гойдання (так само як у здвоєного карданного шарніра). Завдяки наявності розвинених поверхонь взаємодіючих деталей шарнір здатний передавати значний за величиною крутний момент при забезпеченні кута між валами 45 ... 50 °.
Кулачкові шарніри застосовуються на автомобілях великої вантажопідйомності в приводі до провідних керованим колесам. Якщо розділити по осі симетрії кулачковий карданний шарнір на дві частини, то кожна частина буде являти собою карданний шарнір неоднакових кутових швидкостей з фіксованими осями гойдання (так само як у здвоєного карданного шарніра). Завдяки наявності розвинених поверхонь взаємодіючих деталей шарнір здатний передавати значний за величиною крутний момент при забезпеченні кута між валами 45 ... 50 °.
Здвоєний карданний шарнір
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2547
Застосовувані в приводі керованих ведучих коліс ці шарніри можуть мати різну конструкцію.
Тут два шарніра 1 нерівних кутових швидкостей об єднуються подвійний виделкою 2. Рівність кутових швидкостей повинно забезпечуватися ділильні важелем. Однак така рівність можливо тільки при рівності кутів, що в даній конструкції не дотримується точно, так як при нахилі валу плече, пов язане з лівим валом, залишається постійним а, а плече, пов язане з іншим валом, збільшується на величину а. Тому в здвоєному шарнірі з ділильні важелем синхронне обертання з єднуються валів може бути забезпечене тільки за деяким наближенням. Коефіцієнт нерівномірності обертання мн.в здвоєного шарніра залежить від кута між валами і від конструктивних розмірів делительного пристрою. Наприклад, при = 30 ° коефіцієнт нерівномірності здвоєного шарніра не перевищує 1%, що приблизно в 30 разів менше коефіцієнта нерівномірності шарніра нерівних кутових швидкостей при тому ж значенні кута нахилу.
Застосовувані в приводі керованих ведучих коліс ці шарніри можуть мати різну конструкцію.
Тут два шарніра 1 нерівних кутових швидкостей об єднуються подвійний виделкою 2. Рівність кутових швидкостей повинно забезпечуватися ділильні важелем. Однак така рівність можливо тільки при рівності кутів, що в даній конструкції не дотримується точно, так як при нахилі валу плече, пов язане з лівим валом, залишається постійним а, а плече, пов язане з іншим валом, збільшується на величину а. Тому в здвоєному шарнірі з ділильні важелем синхронне обертання з єднуються валів може бути забезпечене тільки за деяким наближенням. Коефіцієнт нерівномірності обертання мн.в здвоєного шарніра залежить від кута між валами і від конструктивних розмірів делительного пристрою. Наприклад, при = 30 ° коефіцієнт нерівномірності здвоєного шарніра не перевищує 1%, що приблизно в 30 разів менше коефіцієнта нерівномірності шарніра нерівних кутових швидкостей при тому ж значенні кута нахилу.
Трьохшиповий карданний шарнір (типу «Трипод»)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2546
Такі карданні шарніри встановлюють на легкових і вантажних автомобілях малої вантажопідйомності. Конструктивно ці шарніри мають два виконання: шарніри, що дозволяють передавати момент при кутах у між валами до 43 °, але не допускають осьових переміщень (шарніри жорсткі), і універсальні шарніри, що допускають осьову компенсацію, але працюють при порівняно невеликих кутах між валами.
Такі карданні шарніри встановлюють на легкових і вантажних автомобілях малої вантажопідйомності. Конструктивно ці шарніри мають два виконання: шарніри, що дозволяють передавати момент при кутах у між валами до 43 °, але не допускають осьових переміщень (шарніри жорсткі), і універсальні шарніри, що допускають осьову компенсацію, але працюють при порівняно невеликих кутах між валами.
Універсальний шестикульковий карданний шарнір з ділильні канавками
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2545
Шарнір складається з циліндричного корпусу 1, на внутрішній поверхні якого під кутом (приблизно 15 ... 16 °) до котра утворює циліндра нарізані шість прямих канавок, розташованих в порядку, показаному на малюнку; сферичного кулака 2, на його поверхні нарізано також шість прямих канавок; сепаратора 3 з кульками 4, центрована зовнішньої сферичної поверхнею по внутрішній циліндричній поверхні корпусу 1, а внутрішньої сферичної поверхнею встановлюються з деяким зазором на кулаці 2. Кульки встановлюються в перетинах канавок, чим забезпечується синхронність обертання валів, так як кульки, незалежно від кута між валами, завжди знаходяться в биссекторной площині.
Шарнір складається з циліндричного корпусу 1, на внутрішній поверхні якого під кутом (приблизно 15 ... 16 °) до котра утворює циліндра нарізані шість прямих канавок, розташованих в порядку, показаному на малюнку; сферичного кулака 2, на його поверхні нарізано також шість прямих канавок; сепаратора 3 з кульками 4, центрована зовнішньої сферичної поверхнею по внутрішній циліндричній поверхні корпусу 1, а внутрішньої сферичної поверхнею встановлюються з деяким зазором на кулаці 2. Кульки встановлюються в перетинах канавок, чим забезпечується синхронність обертання валів, так як кульки, незалежно від кута між валами, завжди знаходяться в биссекторной площині.
Універсальний шестикульковий карданний шарнір (типу ГКН)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2544
На внутрішній поверхні циліндричного корпусу шарніра нарізані шість при часткових канавок еліптичного перетину такі ж канавки є на сферичної поверхні кулака паралельні поздовжньої осі вала. У канавках розміщуються шість кульок, встановлених сепараторі. Взаємодіючі поверхні кулака і сепаратора сферичні, радіус сфери R1 (центр О) на відстані від центру 0, що лежить в площині центрів кульок). Сферична зовнішня частина сепаратора (радіус R2) пере ходить у конічну (кут конуса близько 10 °), що обмежує максимальні кут нахилу вала приблизно до 20 °.
На внутрішній поверхні циліндричного корпусу шарніра нарізані шість при часткових канавок еліптичного перетину такі ж канавки є на сферичної поверхні кулака паралельні поздовжньої осі вала. У канавках розміщуються шість кульок, встановлених сепараторі. Взаємодіючі поверхні кулака і сепаратора сферичні, радіус сфери R1 (центр О) на відстані від центру 0, що лежить в площині центрів кульок). Сферична зовнішня частина сепаратора (радіус R2) пере ходить у конічну (кут конуса близько 10 °), що обмежує максимальні кут нахилу вала приблизно до 20 °.
Шестішаріковий карданний шарнір з ділильними канавками (типу Бірфільд)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2543
На кулаці 4, поверхня якого виконана по сфері радіуса (центр 0), вифрезерувана шість канавок. Канавки кулака мають змінну глибину, так як вони нарізані по радіусу R3 (центр О) зміщений щодо центру шарніра 0 на відстань а. Внутрішня поверхня корпусу 1 виконана по сфері радіуса R2 (центр 0), також має шість канавок змінної глибини, нарізаних по радіусу R2 (центр О) зміщений щодо центру шарніра Про також на відстань а). Сепаратор 3, в якому розміщені кульки 2, має зовнішню і внутрішню поверхні, виконані по сфері радіусів відповідно R2 і R1. У положенні, коли вали шарніра соосни, кульки знаходяться в площині, перпендикулярній осях валів, що проходить через центр шарніра.
На кулаці 4, поверхня якого виконана по сфері радіуса (центр 0), вифрезерувана шість канавок. Канавки кулака мають змінну глибину, так як вони нарізані по радіусу R3 (центр О) зміщений щодо центру шарніра 0 на відстань а. Внутрішня поверхня корпусу 1 виконана по сфері радіуса R2 (центр 0), також має шість канавок змінної глибини, нарізаних по радіусу R2 (центр О) зміщений щодо центру шарніра Про також на відстань а). Сепаратор 3, в якому розміщені кульки 2, має зовнішню і внутрішню поверхні, виконані по сфері радіусів відповідно R2 і R1. У положенні, коли вали шарніра соосни, кульки знаходяться в площині, перпендикулярній осях валів, що проходить через центр шарніра.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)