среда, 13 января 2016 г.

Передовий перспективний педагогічний досвід використанням наочності у навчальному процесі початкової школи

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1564

Визна­чення дидактичних і розвиваючих функцій наочності, вплив її на активізацію пізнавальної діяльності, процесу навчання школярів займаються ще з ХIХ ст. Проведення численних наукових конференцій на терені нашої країни та зарубіжних країн, на яких велося обговорення результатів досліджень отриманих у ході педагогічних та психологічних експериментів, визначили необхідність використання наочності у навчальному процесі.

Роль використання наочності в навчально – виховному процесі початкової школи

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1563

У початкових класах застосування наочності має на меті: збагачення й розширення безпосереднього чуттєвого досвіду учнів, розвиток спостережливості, пізнання конкретних влас­тивостей предметів під час практичної діяльності, створення умов для переходу до абстрактного мислення, опори для са­мостійного навчання й систематизації навчального матеріалу.

Поняття про наочність та наочні методи навчання

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1562

Принцип індивідуалізації навчання реалізується переважно через систему диференційованих завдань, залежно від рівнів підготовки учнів у процесі спілкування з дітьми, сти­мулювання їх, оцінювання результатів праці. Повноцінне засвоєння знань, умінь і навичок можливе тільки на основі певного життєвого досвіду, нагромадження якого зумовлюється безпосереднім або опосередкованим сприйманням навколишньої дійсності. Звідси — необхідність застосування в навчальному процесі принципу наочності. Його обґрунтував ще Я.А.Коменський, який вважав цей принцип загальнодидактичним, тобто обов язковим для всіх предметів і рівнів навчання.

Психолого – педагогічні особливості використання наочності в початковій школі

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1561

У процесі свого індивідуального розвитку людина засвоює системи понять, які історично надбані людством. Засвоєння їх являє собою складний і тривалий процес. Воно потребує безпосереднього і опосередкованого пізнання людиною тих об’єктів, які відображаються цими поняттями, вироблення необхідних для цього розумових дій.

Умови формування і прийоми підвищення рівня творчих здібностей молодших школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1560

Наш експеримент був короткотривалим, але на основі одержаних результатів можна зробити висновок, що систематична, повсякденна робота з розвитку творчих можливостей учнів здатна забезпечити досить високий рівень креативності школярів навіть на базі діючої програми.

Дослідження рівня розвитку творчих математичних здібностей учнів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1559

Аналіз виконання учнями обох класів самостійних робіт з математики на етапах констатуючого і контрольного зрізів дає можливість зробити висновок про підвищення рівня розвитку творчих математичних здібностей у школярів експериментального класу після формуючого експерименту.

Результати дослідження рівня розвитку невербальних творчих здібностей школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1558

Визначення рівня невербальної креативності в обох варіантах методики Е. П. Торренса „Незавершені малюнки” проводиться за двома показниками: оригінальність та унікальність.