среда, 13 января 2016 г.

Поняття про наочність та наочні методи навчання

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1562

Принцип індивідуалізації навчання реалізується переважно через систему диференційованих завдань, залежно від рівнів підготовки учнів у процесі спілкування з дітьми, сти­мулювання їх, оцінювання результатів праці. Повноцінне засвоєння знань, умінь і навичок можливе тільки на основі певного життєвого досвіду, нагромадження якого зумовлюється безпосереднім або опосередкованим сприйманням навколишньої дійсності. Звідси — необхідність застосування в навчальному процесі принципу наочності. Його обґрунтував ще Я.А.Коменський, який вважав цей принцип загальнодидактичним, тобто обов язковим для всіх предметів і рівнів навчання.

Психолого – педагогічні особливості використання наочності в початковій школі

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1561

У процесі свого індивідуального розвитку людина засвоює системи понять, які історично надбані людством. Засвоєння їх являє собою складний і тривалий процес. Воно потребує безпосереднього і опосередкованого пізнання людиною тих об’єктів, які відображаються цими поняттями, вироблення необхідних для цього розумових дій.

Умови формування і прийоми підвищення рівня творчих здібностей молодших школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1560

Наш експеримент був короткотривалим, але на основі одержаних результатів можна зробити висновок, що систематична, повсякденна робота з розвитку творчих можливостей учнів здатна забезпечити досить високий рівень креативності школярів навіть на базі діючої програми.

Дослідження рівня розвитку творчих математичних здібностей учнів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1559

Аналіз виконання учнями обох класів самостійних робіт з математики на етапах констатуючого і контрольного зрізів дає можливість зробити висновок про підвищення рівня розвитку творчих математичних здібностей у школярів експериментального класу після формуючого експерименту.

Результати дослідження рівня розвитку невербальних творчих здібностей школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1558

Визначення рівня невербальної креативності в обох варіантах методики Е. П. Торренса „Незавершені малюнки” проводиться за двома показниками: оригінальність та унікальність.

Методологічні засади експериментального дослідження творчих здібностей

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1557

Мета сучасного навчання й виховання – допомогти маленькій людині вирости й сформуватися, „розбудити” у ній подаровані природою можливості та здібності, простежити їх розвиток, зробити все, щоб дитина з величезним творчим потенціалом не була загублена, оскільки втрачене неможливо надолужити. Чим раніше розпочинається розвиток здібностей, талантів, тим більше шансів на їх оптимальне розкриття, хоча, на жаль, по-справжньому це почали розуміти недавно.

Психолого-педагогічн підходи до вивчення та дослідження творчих здібностей

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1556

У науці загальна здатність, яка відповідає творчій діяльності і характеризує особистість в цілому, називається креативність.