среда, 13 января 2016 г.

Особливості моральних норм сучасних підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1550

Моральне становлення підлітка є надзвичайно складним і багатогранним процесом. Що визначає роль в цьому процесі грає соціальне середовище. Саме формування етичних якостей відбувається в соціальному середовищі, в його реальних діях і вчинках і в тій внутрішній роботі, яка зав’язується навколо них і в них випліскується.

Аналіз результатів корекції особистісної сфери дітей молодшого шкільного віку із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1549

Проведена психокорекційна робота дає можливість оцінити значення її впливу на розвиток особистісної сфери дітей із ЗПР молодшого шкільного віку.

Тренінг як вид корекційної допомоги дітям з ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1548

Психолого-педагогічна корекція особистісної сфери як аспект міжнародної проблеми розвитку особистості – актуальна проблема корекційної-розвиваючої роботи. Гостроту проблеми породжують і посилюють дві взаємопов’язані негативні тенденції.

Основні принципи та загальна характеристика психокорекції особистісної сфери дітей із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1547

Діяльність дітей з ЗПР характеризується загальною неорганізованістю і недостатньою цілеспрямованістю. Відмічається і слабкість мовної регуляції, і порушення пізнавальної діяльності. Ці особливості створюють допоміжні труднощі у процесі оволодіння навчальним матеріалом і обумовлюють необхідність спеціальної корекційної роботи.

Аналіз результатів діагностики розвитку особистісної сфери у дітей із ЗПР молодшого шкільного віку

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1546

Комплексний підхід як один з основних принципів діагностики аномального розвитку означає вимоги всебічного дослідження і оцінки особливостей розвитку дитини, що охоплює не тільки інтелектуальну, пізнавальну діяльність, але і поведінку, емоції, рівень оволодіння навичками тощо.

Методи та організація експериментального дослідження особистісної сфер дітей молодшого шкільного віку із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1545

Для виявлення особливостей розвитку у дітей із ЗПР нами було проведено експериментальне дослідження особистісної сфери молодших школярів 6-7-річного віку.

Особливості розвитку особистісної сфери у дітей із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1544

Як було зазначено вище, причинами виникнення затримок психічного розвитку виступають негативні біологічні, соціальні і психолого-педагогічні фактори. Ці фактори накладають відбиток на розвиток дитини, на її навчання і соціальну адаптацію.