среда, 13 января 2016 г.

Тренінг як вид корекційної допомоги дітям з ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1548

Психолого-педагогічна корекція особистісної сфери як аспект міжнародної проблеми розвитку особистості – актуальна проблема корекційної-розвиваючої роботи. Гостроту проблеми породжують і посилюють дві взаємопов’язані негативні тенденції.

Основні принципи та загальна характеристика психокорекції особистісної сфери дітей із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1547

Діяльність дітей з ЗПР характеризується загальною неорганізованістю і недостатньою цілеспрямованістю. Відмічається і слабкість мовної регуляції, і порушення пізнавальної діяльності. Ці особливості створюють допоміжні труднощі у процесі оволодіння навчальним матеріалом і обумовлюють необхідність спеціальної корекційної роботи.

Аналіз результатів діагностики розвитку особистісної сфери у дітей із ЗПР молодшого шкільного віку

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1546

Комплексний підхід як один з основних принципів діагностики аномального розвитку означає вимоги всебічного дослідження і оцінки особливостей розвитку дитини, що охоплює не тільки інтелектуальну, пізнавальну діяльність, але і поведінку, емоції, рівень оволодіння навичками тощо.

Методи та організація експериментального дослідження особистісної сфер дітей молодшого шкільного віку із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1545

Для виявлення особливостей розвитку у дітей із ЗПР нами було проведено експериментальне дослідження особистісної сфери молодших школярів 6-7-річного віку.

Особливості розвитку особистісної сфери у дітей із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1544

Як було зазначено вище, причинами виникнення затримок психічного розвитку виступають негативні біологічні, соціальні і психолого-педагогічні фактори. Ці фактори накладають відбиток на розвиток дитини, на її навчання і соціальну адаптацію.

Загальна характеристика розвитку дітей із ЗПР

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1543

Аномальними називають дітей, у яких порушено нормальний перебіг загального розвитку, що спричинено наявністю фізичного або психічного дефекту. Проте наявність дефекту призводить до аномального розвитку лише за певних умов.

Види та методи психокорекції антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1542

Термін корекція означає „виправлення”, а психологічна корекція – вид діяльності практичного психолога – це тактовне втручання в процес психічного й особистiсного розвитку людини з метою виправлення вiдхилень
Психологiчна корекцiя трактується як спрямований психологiчний вплив на тi чи iншi психологiчнi структури для забезпечення повноцiнного розвитку й функцiонування особистостi.