вторник, 5 января 2016 г.

Проблема мовленнєвого розвитку другокласників у теорії і практиці початкової школи

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1423

Робота з розвитку мовлення молодших школярів у сучасній лінгводидактиці розглядається як важлива суспільно-педагогічна проблема. Ретроспективний аналіз спеціальної літератури в цій галузі методики навчання мови засвідчив: на всіх її етапах розвитку утверджувалося вирішальне значення уміння учнів мислити, зв’язно висловлюватись.

Лінгвістичні основи розвитку контекстного мовлення школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1422

Оскільки основним видом словесної творчості школярів згідно вимог програми має стати висловлювання у формі діалогу чи монологу, то цілком очевидним є потреба у світлі нашого дослідження з’ясувати лінгвістичну суть понять, зв’язаних з розвитком мовлення.

Психолого-педагогічні засади розвитку мовленнєвої діяльності у молодших школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1421

Оскільки мовленнєва діяльність - це процес використання людиною мови для спілкування, то доречним буде розглянути значення понять „спілкування”, „мова”, „мовлення”. Існують різні наукові визначення цих понять. Так, у „Психологічному словнику” спілкування визначається як „взаємодія двох чи більше людей, яка полягає в обміні між ними інформацією пізнавального чи афективно-оцінного характеру” [22, 244 ]. „Обмін думками, переживаннями, почуттями.” (Л.С. Виготський, С. Л. Рубінштейн). „ Один із різновидів людської діяльності” (Б. Г. Ананьєв, О. О. Леонтьєв, І. С. Кон). „ Специфічна, соціальна форма інформаційного зв’язку” ( О. Д. Урсун). „Взаємодія, стосунки між суб’єктами, які мають діалогічний характер” (Г. М. Андреєва, В. С. Соковін, К. К. Платонов).

Методичні поради щодо шкільного виховання

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1420

Політичні та соціальні процеси, що відбуваються в Україні і спрямовані на утвердження демократичних засад розвитку держави, зумовлюють необхідність відповідних змін у всіх сферах народного господарства, в тому числі і в галузі освіти, складовою якої є виховання.

Школа «Радості»

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1419

Україна за свої п’ятнадцять років незалежності у тяжких випробуваннях, політичному протистоянні й боротьбі упевнено крокує на шляху цивілізаційного поступу, здійснила ряд державотворчих, правових заходів щодо реформування владної системи, демократизації суспільного життя, переходу до парламентсько-президентської форми правління. Наступні кроки державотворення будуть пов’язані з посиленням ролі місцевих рад, органів самоврядування, включенням всіх громадян у вирішення назрілих суспільних проблем.

Анкетування

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1418

З метою вивчення естетичних потреб підлітків було проведено анкетування учнів 6Д класу житомирської гімназії № 23. В цілому у опитуванні прийняло участь 28 учнів. Було застосовано комплексну методику з вивчення естетичної свідомості і естетичних потреб, яка дала можливість виявити ряд особливостей їх розвитку.

Використання пластичних технік

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1417

У добу швидких економічних і суспільних змін особливої актуальності набуває проблема формування творчих засад дітей. Для їх формування пропонуємо використовувати пластичне виховання і пов язані з ним різні пластичні техніки і матеріали. Пластичні заняття мають низку позитивних моментів. По-перше, це позитивне ставлення до них дітей. По-друге, проведення занять у такій формі полегшують спілкування з товаришем.До­трете, дозволяють урізноманітнювати образні засоби (такі як лінії, кольори, картонно-паперові вироби ,фактури), а також техніки, методи й форми роботи.