вторник, 5 января 2016 г.

Психолого-педагогічні засади розвитку мовленнєвої діяльності у молодших школярів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1421

Оскільки мовленнєва діяльність - це процес використання людиною мови для спілкування, то доречним буде розглянути значення понять „спілкування”, „мова”, „мовлення”. Існують різні наукові визначення цих понять. Так, у „Психологічному словнику” спілкування визначається як „взаємодія двох чи більше людей, яка полягає в обміні між ними інформацією пізнавального чи афективно-оцінного характеру” [22, 244 ]. „Обмін думками, переживаннями, почуттями.” (Л.С. Виготський, С. Л. Рубінштейн). „ Один із різновидів людської діяльності” (Б. Г. Ананьєв, О. О. Леонтьєв, І. С. Кон). „ Специфічна, соціальна форма інформаційного зв’язку” ( О. Д. Урсун). „Взаємодія, стосунки між суб’єктами, які мають діалогічний характер” (Г. М. Андреєва, В. С. Соковін, К. К. Платонов).

Комментариев нет: