http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1068
SDS - продукт компанії Honeywell Inc (Micro Switch Division). Поряд зі стандартом DeviceNet, SDS являє собою ще одне недороге і закінчене рішення для мережевого управління інтелектуальними датчиками і актуаторами від центрального контролера (PLC, комп ютера) в системах промислової автоматизації. За ступенем завершеності - від специфікацій фізичного середовища до прикладного рівня - і за орієнтуванням на зниження вартості системи SDS стандарт нагадує DeviceNet, а функціонування мережі походить на роботу мережі DeviceNet в режимі Predefined Master / Slave.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
вторник, 27 октября 2015 г.
Протокол DeviceNet
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1067
DeviceNet - протокол, розроблений і опублікований в 1994 році компанією Allen Bradley і згодом переданий у відання спеціально організованої для його підтримки асоціації ODVA (OpenDeviceNet Vendor Association Inc.). DeviceNet - недороге, просте і ефективне рішення для об єднання в єдину систему різноманітних пристроїв промислової автоматизації незалежних виробників (фото, термодатчики, стартери, зчитувачі штрихових кодів, елементи людина- машинного інтерфейсу: клавіатури, дисплейні панелі, - поряд керуючими пристроями: PLC, комп ютерами і т.д. малюнок 1).
DeviceNet - протокол, розроблений і опублікований в 1994 році компанією Allen Bradley і згодом переданий у відання спеціально організованої для його підтримки асоціації ODVA (OpenDeviceNet Vendor Association Inc.). DeviceNet - недороге, просте і ефективне рішення для об єднання в єдину систему різноманітних пристроїв промислової автоматизації незалежних виробників (фото, термодатчики, стартери, зчитувачі штрихових кодів, елементи людина- машинного інтерфейсу: клавіатури, дисплейні панелі, - поряд керуючими пристроями: PLC, комп ютерами і т.д. малюнок 1).
Протокол CAN Kingdom
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1066
За назвою протоколу шведської компанії KVASER AB ховається красива і оригінальна концепція мережевої взаємодії пристроїв, що виділяє його на загальному тлі інших протоколів високого рівня. Початку робіт над першою версією (поточна - третя) протоколу CAN Kingdom в 1990 році передував багаторічний досвід компанії в галузі створення систем розподіленого управління. Протокол був спеціально розроблений для управління машинами і механізмами: промисловими роботами, текстильними верстатами, мобільними гідравлічними пристроями - і дозволяє задовольнити такі властиві подібним додаткам вимоги, як: - ефективність функціонування в режимі реального часу; - жорсткі вимоги безпеки; - висока загальна продуктивність.
За назвою протоколу шведської компанії KVASER AB ховається красива і оригінальна концепція мережевої взаємодії пристроїв, що виділяє його на загальному тлі інших протоколів високого рівня. Початку робіт над першою версією (поточна - третя) протоколу CAN Kingdom в 1990 році передував багаторічний досвід компанії в галузі створення систем розподіленого управління. Протокол був спеціально розроблений для управління машинами і механізмами: промисловими роботами, текстильними верстатами, мобільними гідравлічними пристроями - і дозволяє задовольнити такі властиві подібним додаткам вимоги, як: - ефективність функціонування в режимі реального часу; - жорсткі вимоги безпеки; - висока загальна продуктивність.
Протокол CANopen
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1065
Результатом доповнення CALL (точніше, деякого його підмножини) системою профілів (пристроїв, інтерфейсів, додатків і т.д.) і специфікаціями фізичного рівня (типи з єднувачів, правила бітового квантування, що визначають, наскільки квантів розділяти біт і в якому місці біта зчитувати його значення , і т.д.) з явилася поява більш «конкретного» стандарту протоколу CANopen. По суті, CANopen є одним з додатків прикладного рівня CAL, але єдиним додатком подібного роду, підтримуваним асоціацією CiA. Профілі пристроїв (CiA DS 40x) спрощують інтеграцію модулів різних виробників в єдину мережу, а визначення мінімального обов язкового (mandatory) набору властивостей модулів гарантує працездатність системи на базовому рівні.
Результатом доповнення CALL (точніше, деякого його підмножини) системою профілів (пристроїв, інтерфейсів, додатків і т.д.) і специфікаціями фізичного рівня (типи з єднувачів, правила бітового квантування, що визначають, наскільки квантів розділяти біт і в якому місці біта зчитувати його значення , і т.д.) з явилася поява більш «конкретного» стандарту протоколу CANopen. По суті, CANopen є одним з додатків прикладного рівня CAL, але єдиним додатком подібного роду, підтримуваним асоціацією CiA. Профілі пристроїв (CiA DS 40x) спрощують інтеграцію модулів різних виробників в єдину мережу, а визначення мінімального обов язкового (mandatory) набору властивостей модулів гарантує працездатність системи на базовому рівні.
CAL (CAN ApplicationLayer)
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1064
Однією з головних цілей створення організації CiA в 1992 році була розробка та подальша підтримка відкритого протоколу прикладного рівня (7-й рівень моделі OSI), призначеного для CAN-мереж у сфері промислової автоматизації. Як прототип при розробці такого протоколу був узятий вже існував у той час і позитивно зарекомендував себе HLP, розроблений фірмою Philips. Результатом його апробації та подальшого удосконалення спеціальною робочою групою CiA з явилося опублікування 1993 специфікацій CAL - CANApplication Layer (CiA DS 20x). Фундаментом CAL служить канальний рівень CAN. CAL не є орієнтованим на конкретні програми стандартом протоколу, не містить будь-яких профілів, прив язаних конкретних пристроїв або завданням, і не визначає зміст переданих даних, але пропонує стандартизовані елементи мережевого сервісу прикладного рівня. Вирішення ж питання, яку частину з них використовувати, перебуває у віданні розробника. CAL включає в себе чотири складові частини: - специфікація CAN повідомлень (CMS - CAN Message Specification); - мережеве управління (NMT Network Management); - розподіл ідентифікаторів (DBT - Identifier Distributor); - управління рівнем (LMT - Layer Management).
Однією з головних цілей створення організації CiA в 1992 році була розробка та подальша підтримка відкритого протоколу прикладного рівня (7-й рівень моделі OSI), призначеного для CAN-мереж у сфері промислової автоматизації. Як прототип при розробці такого протоколу був узятий вже існував у той час і позитивно зарекомендував себе HLP, розроблений фірмою Philips. Результатом його апробації та подальшого удосконалення спеціальною робочою групою CiA з явилося опублікування 1993 специфікацій CAL - CANApplication Layer (CiA DS 20x). Фундаментом CAL служить канальний рівень CAN. CAL не є орієнтованим на конкретні програми стандартом протоколу, не містить будь-яких профілів, прив язаних конкретних пристроїв або завданням, і не визначає зміст переданих даних, але пропонує стандартизовані елементи мережевого сервісу прикладного рівня. Вирішення ж питання, яку частину з них використовувати, перебуває у віданні розробника. CAL включає в себе чотири складові частини: - специфікація CAN повідомлень (CMS - CAN Message Specification); - мережеве управління (NMT Network Management); - розподіл ідентифікаторів (DBT - Identifier Distributor); - управління рівнем (LMT - Layer Management).
CAN протокол
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1063
CAN протокол був розроблений фірмою Robert Bosch GmbH для використання в автомобільній електроніці, відрізняється підвищеною завадостійкістю, надійністю і володіє наступними можливостями: - конфігураційна гнучкість, - отримання повідомлень усіма вузлами з синхронізацією за часом, неруйнівний арбітраж доступу до шини, - режим Мультімастер, - виявлення помилок і передача сигналів про помилки, - автоматична передача збійних повідомлень при отриманні можливості повторного доступу до шини, - відмінність між випадковими помилками і постійними відмовами вузлів з можливістю виключення дефектних вузлів, - працює по кручений парі на відстані до 1 км.
CAN протокол був розроблений фірмою Robert Bosch GmbH для використання в автомобільній електроніці, відрізняється підвищеною завадостійкістю, надійністю і володіє наступними можливостями: - конфігураційна гнучкість, - отримання повідомлень усіма вузлами з синхронізацією за часом, неруйнівний арбітраж доступу до шини, - режим Мультімастер, - виявлення помилок і передача сигналів про помилки, - автоматична передача збійних повідомлень при отриманні можливості повторного доступу до шини, - відмінність між випадковими помилками і постійними відмовами вузлів з можливістю виключення дефектних вузлів, - працює по кручений парі на відстані до 1 км.
Протоколи засновані на CAN мережі
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1062
Сьогодні CAN мережі активно застосовуються в самих, здавалося б, несподіваних пристроях і механізмах - від пральних машин до томографів і ракет: атракціони, штампувальне, фрезерне і друкарське обладнання, морські судна, промислові роботи. Одне лише перерахування галузей людської діяльності, де сьогодні успішно трудиться Controller Area Network, здатне зайняти цілу сторінку. Можна пригадати добре відомі в Росії телескопи Carl Zeiss, пакувальники TetraPak, томографи Siemens, не кажучи вже про безліч марок європейських вантажних і легкових автомобілів: BMW, Mercedes Benz, Renault, Fiat, Volvo, Saab, Audi, в яких CAN мережа є нервовою системою , центром управління життєво важливими вузлами.
Сьогодні CAN мережі активно застосовуються в самих, здавалося б, несподіваних пристроях і механізмах - від пральних машин до томографів і ракет: атракціони, штампувальне, фрезерне і друкарське обладнання, морські судна, промислові роботи. Одне лише перерахування галузей людської діяльності, де сьогодні успішно трудиться Controller Area Network, здатне зайняти цілу сторінку. Можна пригадати добре відомі в Росії телескопи Carl Zeiss, пакувальники TetraPak, томографи Siemens, не кажучи вже про безліч марок європейських вантажних і легкових автомобілів: BMW, Mercedes Benz, Renault, Fiat, Volvo, Saab, Audi, в яких CAN мережа є нервовою системою , центром управління життєво важливими вузлами.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)