понедельник, 14 сентября 2015 г.

Гума

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=801

ГУМА (від лат. resina-смола) (вулканізат), еластичний матеріал, що утвориться в результаті вулканізації натурального й синтетичних каучуків. Являє собою сітчастий еластомер-продукт поперечного зшивання молекул каучуків хім. зв язками.

Поліуретан

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=800

Поліуретанові матеріали є широко поширеними полімерами в народному господарстві. вони характеризуються комплексом цінних експлуатаційних властивостей, а саме високою міцністю, високим відносним подовженням стійкістю гідролітичному впливу і стійкості до дії деяких видів агресивних середовищ. Завдяки своїм особливим експлуатаційними властивостями, поліуретан широко використовується в якості заміни гуми різних марок, каучуків, металу, пластика в багатьох галузях промисловості. Проте основним недоліком поліуретанових матеріалів є їх низька стійкість до термічної і термоокислювальної деструкції, так як поліуретани є горючими полімерами та їх кисневий індекс становить 17-19%. Тому підвищення стійкості поліуретанів до впливу високих температур і до впливу відкритого полум я є актуальним завданням. До поліуретанів відносять високомолекулярні сполуки, що містять значну кількість уретанових груп, незалежно від будови решті частини молекул. У поліуретанах крім уретанових груп можна виявити амідні, ефірні (прості і складні ) групи, а також ароматичні та аліфатичні радикали.

Конусні дробарки

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=799

Конусні дробарки застосовують для крупного (ККП), які забезпечують ступінь подрібнення і = 5...8, середнього (КСП) і дрібного (КДП) при і = 20...50 по­дрібнення. Камера подрібнення конусних дробарок утворена поверхнями зовніш­нього нерухомого та внутрішнього рухо­мого зрізаних конусів (рис. 1). При зближенні внутрішнього (дробильного) конуса з поверхнею нерухомого конуса подрібнюється завантажений матеріал. Розвантажується готовий продукт крізь кільцеву щілину під дією власної ваги при віддаленні конусів на відстань l + S. Ма­теріал руйнується під дією стискальних, стиральних і згинальних навантажень. Кути a1 і a2 вершинах твірних ко­нусів незначні, причому нерухомий конус повернуто великою основою догори, а рухомий — донизу (див. рис. 7). Та­кий профіль подрібнювального простору дає змогу завантажувати в дробарку ма­теріал великих розмірів. Наприклад, для дробарок крупного подрібнення матеріал може потрапити в камеру подрібнення крупністю 1300 мм. Конусні дробарки бу­вають з крутим і пологим конусами. Пер­ші використовують для крупного подріб­нення, а другі, як правило, для середнього та дрібного.

Валкові дробарки

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=798

Валкові дробарки призначені для се­реднього та дрібного подрібнення мате­ріалів різної міцності. Робочими органа­ми валкової дробарки (рис. 1) є два паралельних циліндричних валки 2 i 4, що обертаються назустріч один одному. Кусок матеріалу, що надходить, захоп­люється за рахунок тертя об поверхню валків і затягується в робочий простір, де і відбувається подрібнення. Поверхня валків буває гладенькою, рифленою або зубчастою. Валки монтують на станині 1 У підшипниках 3 і 6. Підшипники одного валка (див. рис. 1, б) мають пружини 5, Що стискаються при потраплянні в робо­чий простір металевого предмета. Внаслідок цього рухомий валок відсовується від нерухомого і предмет крізь збільше­ну щілину проходить між ними.

Безопасность жизнедеятельности на предприятии в чрезвычайных условиях

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=797

Гражданская оборона представляет собой систему общегосударственных оборон­ных мероприятий, осуществляемых в мирное и военное время для защиты населения, повышения устойчивости работы народного хозяйства в условиях применения про­тивником оружия массового поражения и в условиях чрезвычайных ситуаций, воз­никших в результате жизнедеятельности человека.

Масляные радиаторы автомобилей

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=796

Для поддержания температуры масла в необходимых пределах, служат масляные радиаторы. Это особенно важно, когда двигатель работает с большой нагрузкой при высокой температуре окружающей среды. На двигателях разных типов устанавливают различные по устройству радиаторы.

Система очистки и охлаждения масла ДВЗ (двигателя внутреннего сгорания)

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=795

Масляные фильтры предназначены для очистки масла в системе смазки двигателя, от примесей (воды, сажи, топлива, пыли, частиц износа деталей, продуктов отложения и т.д.) Масляные фильтры при хорошем очищающем действии должны обладать малым гидравлическим сопротивлением при небольших размерах и работать без обслуживания длительные сроки, определяемые необходимыми ТО двигателя при остановках, или допускать таковое при работающем двигателе. По принципу действия все применяемые фильтры делятся на механические, поглощающие, химические, гидродинамические и магнитные, а по степени очистки масла и способу включения в круг циркуляции – на грубые (полнопоточные), включаемые последовательно, и фильтры тонкой очистки, включаемые параллельно главной масляной магистрали. Через фильтры тонкой очистки пропускается от (8. . . 20) % подаваемого насосами масла. В смазочных системах подшипников турбокомпрессоров наддува применяется полнопоточная очистка масла в фильтрах тонкой очистки независимо от того, является ли система частью смазочной системы двигателя или отдельной. Механические фильтры делятся на сетчатые и щелевые. Фильтрующие элементы сетчатых фильтров изготовляют из металлических сеток или набора перфорированных пластин. Степень очистки масла в них определяется размерами ячеек и количеством фильтрующих слоев на пути масла. В качестве предохранительных сеток и для пеногасителей используют сетки с числом отверстий до 100 на 1 см2, в качестве фильтрующих сеток – сетки с числом отверстий (200…. 50000) см2.