воскресенье, 19 ноября 2017 г.

Удосконалення ремонту рамних конструкцій засобів транспорту

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8174

ЗМІСТ
ВСТУП …………………………………………………………..............
РОЗДІЛ 1 СТАН ДОСЛІДЖЕНЬ З ПРОБЛЕМ ПІДТРИМАННЯ
СЛУЖБОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК РАМНИХ КОНСТРУКЦІЙ ЗАСОБІВ
ТРАНСПОРТУ ПІД ЧАС ЕКСПЛУАТАЦІЇ ..................................................
1.1 Аналіз рамних конструкцій засобів транспорту
та типових ушкоджень ...……………….........................................................
1.2 Методики розрахунку забезпечення службових та експлуата-
ційних характеристик рамних конструкцій засобів транспорту...................
1.3 Аналіз дослідженнь процесів руйнування рамних конструкцій
засобів транспорту………………………...…………………………………...
1.4 Аналіз методів ремонту та підсилення лонжеронів рамних
конструкцій засобів транспорту…………………………………………..…..
1.5 Методи підвищення міцності та корозійної стійкості ділянок
рамних конструкцій засобів транспорту, що ремонтуються ........……...
1.6 Висновки та постановка задач дослідження ..............................
РОЗДІЛ 2 МАТЕРІАЛИ ТА МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕНЬ ................
2.1 Матеріали для ремонту та підсилення рамних конструкцій
транспортних засобів........................................................................................
2.2 Методика діагностування та дефектування рамних
конструкцій транспортних засобів………………………....………………..
2.3 Алгоритм моделювання та досліджень рамних конструкцій
у середовищі програм кінцево-елементного аналізу.....................................
РОЗДІЛ 3 МОДЕЛЮВАННЯ РОБОТИ РАМИ ТРАНСПОРТНОГО
ЗАСОБУ З МЕТОЮ ЛОКАЛІЗАЦІЇ НЕБЕЗПЕЧНИХ ДЛЯ РОЗВИТКУ
ПОШКОДЖЕНЬ ДІЛЯНОК.............................................................................
3.1 Систематизація пошкоджень рамних конструкцій транспортних
засобів, що виникають в процесі експлуатації засобів транспорту...............
3.2 Локалізація ділянок рами з можливими пошкодженнями на
основі комп’ютерного моделювання………………………………………....
3.3 Врахування фактичних навантажень та умов роботи на
ділянках рамних конструкцій транспортних засобів з можливими
ушкодженнями...................................................................................................
3.4 Висновки до розділу 3…………………………………………..….
РОЗДІЛ 4 ВИЗНАЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНИХ ПАРАМЕТРІВ ПРОЦЕСІВ
РЕМОНТУ РАМНИХ КОНСТРУКЦІЙ ЗАСОБІВ ТРАНСПОРТУ ..........
4.1 Дослідження факторів впливу на технологію встановлення
елементів підсилення рами………………………………………………........
4.2 Компенсація та зменшення впливу негативних факторів
зварювання під час встановлення накладок для підсилення рамних
конструкцій засобів транспорту ……..............................................................
4.3 Оптимізація параметрів приварювання елементів підсилення......
4.4 Висновки до розділу 4……………………………………………...
РОЗДІЛ 5 ПОЄДНАННЯ ПРОЦЕСІВ ЗВАРЮВАННЯ ТА
ПАЯННЯ ДЛЯ РЕМОНТУ І ПІДВИЩЕННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ
ХАРАКТЕРИСТИК РАМНИХ КОНСТРУКЦІЙ ЗАСОБІВ
ТРАНСПОРТУ………......................................................................................
5.1 Вплив заліковування тріщин мідними сплавами на міцність
рамних конструкцій ………………………………………..............................
5.2 Комбінованні технологій ремонту тріщин рамних конструкцій..
5.3 Інженерна методика виконання робіт з підсилення або ремонту
рамних конструкцій транспортних засобів...................................................
5.4 Витривалість нових та відремонтованих рамних конструкцій.....
5.5 Висновки до розділу 5………………………………………….......
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………….................
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………….……......
ДОДАТКИ………………………………………………………………......

Комментариев нет: