понедельник, 21 ноября 2016 г.

Мащення підшипників кочення

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2676

Мащення підшипників кочення необхідне для зменшення тертя між тілами кочення, кільцями і сепаратором, для посилення місцевого відведення тепла від робочих поверхонь і загального відведення тепла від підшипника, для запобігання корозії, для підвищення герметизації підшипників, а також для зменшення шуму. Для підшипників кочення, що працюють у чистому приміщенні, при ве­ликій швидкості вала і задовільних ущіль­неннях краще застосовувати рідке мас­тило. При помірній швидкості (робота в запиленому приміщенні, немає зручного до­ступу до підшипників) застосовують кон­систентні мастила, що захищають вузол від пилу; заміняти їх можна не часто. Масти­ло наливають до центра кульки (чи ролика) , додають його не рідше одного разу на місяць, а повністю замінюють раз на пів­року. Підшипники можна змазувати роз­бризкуванням мастила у масляній ванні редуктора.

Комментариев нет: