http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2676
Мащення підшипників кочення необхідне для зменшення тертя між тілами кочення, кільцями і сепаратором, для посилення місцевого відведення тепла від робочих поверхонь і загального відведення тепла від підшипника, для запобігання корозії, для підвищення герметизації підшипників, а також для зменшення шуму. Для підшипників кочення, що працюють у чистому приміщенні, при великій швидкості вала і задовільних ущільненнях краще застосовувати рідке мастило. При помірній швидкості (робота в запиленому приміщенні, немає зручного доступу до підшипників) застосовують консистентні мастила, що захищають вузол від пилу; заміняти їх можна не часто. Мастило наливають до центра кульки (чи ролика) , додають його не рідше одного разу на місяць, а повністю замінюють раз на півроку. Підшипники можна змазувати розбризкуванням мастила у масляній ванні редуктора.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий