четверг, 3 ноября 2016 г.

КОНСТРУКТОРСЬКА ЧАСТИНА. Розробка електровулканізатора

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=4951

5. КОНСТРУКТОРСЬКА ЧАСТИНА 81
5.1. Розробка технічного процесу усунення місцевих пошкоджень 81
5.2. Розробка електровулканізатора 86
5.3. Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допомогою спеціальних шнурів 89
5.4 Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допомогою спеціальних грибків 91
5.5 Техніко-економічний розрахунок стенда 94

Заходи безпеки які повинні дотримуватись водії

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2563

Водій повинен виконувати вимоги інструкції, розробленої на основі даної, і інструкцій, розроблених з урахуванням вимог, викладених у типових інструкціях з охорони праці:
- при знятті й установці коліс кар’єрного самоскиду;
- при буксируванні, зчіпці, розчепленні самоскидів;
- при пересуванні по території й виробничих приміщеннях автотранспортного підприємства;
- по попередженню пожеж і запобіганню опіків.

Заходи, які забезпечують умови праці на АТП

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2562

В автотранспортних підприємствах існують наступні види потенційних небезпек:
1) механічні фактори, що характеризуються кінетичною й потенційною енергією й механічним впливом на людину; до них ставляться: кінетична енергія елементів що рухаються й обертаються, потенційна енергія тіл (у тому числі людей, що перебувають на висоті), шуми, вібрації (загальні й локальні), прискорення, гравітаційна вага, невагомість, статична навантаження, дим, домішки нетоксичного пилу в повітрі, і ін.;

Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допо¬могою спеціальних грибків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2561

Для місцевого ремонту пошкоджень протекторної частини покришок використовують також грибки. Гумові грибки можна застосовувати для ре­монту пошкоджень протекторної частини покришок вантажних автомобілів розміром до 10 мм, легкових автомобілів розміром до 6 мм (для шин з індек­сом швидкості Н розмір пошкодження не повинен перевищувати 3 мм).

Розробка технологічної карти на проведення місцевого ремонту покришки за допо¬могою спеціальних шнурів

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2560

Контроль якості ремонту покришки здійснюють зовнішнім оглядом. На відремонтованій ділянці не повинно бути відшарувань ремонтного матеріалу, потовщень, порушень форми та невулканізованих шарів. На поверхні відре­монтованої ділянки допускається наявність однієї раковини або пори довжи­ною до 10 мм і глибиною до 2 мм.

Електровулканізатор

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2559

Для ремонту покришок і камер з пошкодженнями, розмір яких у розроб­леному вигляді не перевищує 50x80 мм, а також для виготовлення фланців і прикріплення їх до камер використовують електровулканізатори , в яких необхідна температура підтримується терморегулятором.

Розробка технічного процесу усунення місцевих пошкоджень автомобільних покришок

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2558

Процес усунення місцевих пошкоджень покришок охоп­лює наступні операції: очищення та миття, сушіння, підготовку до ремонту, зачистку, підготовку ремонтних матеріалів, нанесення та сушіння клею, усунення пошкоджень, вулканізацію, обробку та контроль відремонтованої покришки.