пятница, 8 января 2016 г.

Сутність та зміст естетичних потреб у розвитку особистості

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1450

Раціональна частина естетичної свідомості особистості дозволяє людині інтелектуально пояснити й обґрунтувати своє чуттєве сприймання світу, дати йому оцінку, виробити ідеальний теоретичний образ сприйнятого об`єкту. Найбільш повно і специфічно ця частина естетичної свідомості виявляється в умінні визначати закономірний зв`язок кількісних і якісних сторін предметів і явищ. Причому суспільна практика сама виступає важливим джерелом мислення, всієї пізнавальної діяльності людини, основним критерієм її істинності. Розумна людина, за словами Іммануїла Канта – це людина, яка вміє думати, розмірковувати, самостійно робити висновки про речі, людей, події, факти з точки зору вищих норм і критеріїв людської духовної культури, виявляти “силу судження”. Порівняємо це трактування, з тим, що у філософському словнику: потреба – об’єктивна необхідність живого організму людської особистості, соціальної групи чи суспільства вцілому, що відображає характер та зміст об’єктивного зв’язку (природного та соціального) суб’єкта потреби і навколишнього середивища [див]. Цей зв’язок, що залежить від середовища і спонукає об’єект потреби до активності. Задоволення потреб людиною має складний характер іобумовлюється цілеспрямованою діяльністю по виробленю та споживанню предметів потреби. Люди в процесі праці самі виготовляють потрібні їм продукти для задоволення потреб. Стан матеріальних, духовних потреб людини свідчить про рівень, зміст і проблеми соціальної діяльності в певному суспільстві, про рівень виробництва та споживання в ньому, про тип культури і навпаки, використовуючи принцип “Від кожного – за здібностями, кожному – за потребами”[див ст 510-511].

четверг, 7 января 2016 г.

Короткi характеристики кожного з основних типiв акцентуацiй за О.Личко

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1449

Короткi характеристики кожного з основних типiв акцентуацiй за О.Личко.

Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1448

Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом

Програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1447

Виходячи із даних психодіагностики, які свідчать про те, що у підлітків, які схильні до антисоціальної поведінки проявляється високий рівень агресивності, психічного напруження, тривожності, нами була розроблена програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків.

Теоретичні засади корекційної роботи з підлітками, схильними до антисоціальної поведінки

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1446

Корекція – це метод комплексного впливу на мету, мотиви та структуру поведінки суб єкта, а також на розвиток певних психічних функцій. Як вважає Н.В.Репіна, при психокорекції особистісних або характерологічних рис основним засобом змін і психологічної допомоги має бути процес навчання ефективному прийняттю себе і реальності [35, с. 249].

Аналіз результатів дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1445

Дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 м. Житомира спільно з психологом ліцею. В дослідженні взяло участь 53 школяра 8-9 класів. Подані у роботі імена досліджуваних відповідно до етичних правил змінені.

Методика та процедура психодіагностики проявів антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1444

Основним завданням нашого емпіричного дослідження було виявлення проявів антисоціальних форм поведінки підлітків. Для цього була створена програма дослідження, яка складалася з блоку методик. Дослідження проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 у квітні – травні 2007 року. Вибірка складала 53 підлітки.