четверг, 7 января 2016 г.

Короткi характеристики кожного з основних типiв акцентуацiй за О.Личко

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1449

Короткi характеристики кожного з основних типiв акцентуацiй за О.Личко.

Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1448

Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом

Програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1447

Виходячи із даних психодіагностики, які свідчать про те, що у підлітків, які схильні до антисоціальної поведінки проявляється високий рівень агресивності, психічного напруження, тривожності, нами була розроблена програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків.

Теоретичні засади корекційної роботи з підлітками, схильними до антисоціальної поведінки

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1446

Корекція – це метод комплексного впливу на мету, мотиви та структуру поведінки суб єкта, а також на розвиток певних психічних функцій. Як вважає Н.В.Репіна, при психокорекції особистісних або характерологічних рис основним засобом змін і психологічної допомоги має бути процес навчання ефективному прийняттю себе і реальності [35, с. 249].

Аналіз результатів дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1445

Дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 м. Житомира спільно з психологом ліцею. В дослідженні взяло участь 53 школяра 8-9 класів. Подані у роботі імена досліджуваних відповідно до етичних правил змінені.

Методика та процедура психодіагностики проявів антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1444

Основним завданням нашого емпіричного дослідження було виявлення проявів антисоціальних форм поведінки підлітків. Для цього була створена програма дослідження, яка складалася з блоку методик. Дослідження проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 у квітні – травні 2007 року. Вибірка складала 53 підлітки.

Теоретичні та методичні аспекти психодіагностики антисоціальних форм поведінки підлітків

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1443

Як було з ясовано в попередній частині дипломної роботи, причини розвитку антисоціальних форм поведінки можуть бути різноманітними: неадекватне самооцінювання (знижене або завищене), неадекватний рівень домагань, що не відповідає можливостям підлітка, підвищена емоційна напруженість і тривожність, агресивність, різний ступінь неадекватності уявлень підлітків про своє місце в сім’ї, про ставлення до них однолітків, низький рівень сформованості комунікативних навичок, акцентуації характеру, психічні патології, умови шкільного навчання тощо. Необхідність вивчення причин підліткових відхилень у поведінці для створення програми корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків визначає необхідність розробки психодіагностики. Особливості психодіагностики антисоціальних форм поведінки підлітків обумовлені її психологічними проявами : агресивністю, тривожністю, акцентуаціями характеру, завищеною самооцінкою особистості. Завданням психолога є виявлення тих психічних якостей, які у поєднанні з іншими зовнішніми чинниками можуть призвести до виникнення антисоціальної поведінки підлітків.