воскресенье, 20 сентября 2015 г.

Технология содержания дорожного полотна в зимний период

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=850

Технология производства основных операций зимней уборки городских дорог основана на комплексном применении средств механизации и технологических материалов, что является наиболее эффективным и рациональным в условиях интенсивного транспортного движения. Технологические материалы при снегоочистке тормозят процесс уплотнения и прикатывания свежевыпавшего снега, а при возникновении снежно-ледяных образований снижают силы смерзания льда с поверхностью дорожного покрытия.

ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ФОРМУВАННЯ МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ ЗА РАХУНОК ПОДАТКІВ І ЗБОРІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=849

При виборі форм розподілу державних доходів між бюджетами різних рівнів мова може йти або про розподіл податків і відповідних податкових компетенцій, або про фінансування видатків певних бюджетів шляхом перераху­вань коштів (надання трансфертів) від органів влади іншого рівня. При роздільній системі використання податків органи влади кожного рівня для виконання своїх завдань можуть автономно залучати необхідні доходи. В цьому випадку органи державної влади різних адміністративних одиниць мають високий ступінь самостійності в одержанні державних доходів.

Характеристика стану формування місцевих бюджетів за рахунок податків і зборів до прийняття Бюджетного кодексу України

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=848

Існуюча на той час система формування доходів місцевих бюджетів України має ряд серйозних недоліків: практично щороку змінюються види податків, зараховуваних до місцевих бюджетів; відсутні єдині та досить стабільні нормативи (наприклад, на кілька років) відрахувань від загальнодержавних податків до місцевих бюджетів; відсутні єдині правила ув язки доходів місцевих бюджетів і регіональних податкових надходжень, а також зрозумілі формули міжрегіонального перерозподілу доходів. Використання в регіонах України індивідуальних нормативів відрахувань від загальнодержавних податків призводить до того, що в кожному з них залишається різна частина зібраних податків, а динаміка доходів у розрахунку на одиницю податкових надходжень як по місцевих бюджетах у цілому, так і по окремих регіонах, є досить суперечливою і важко передбачуваною; Як правило, збільшення (або зменшення) питомої ваги регіону в загальній сумі державних доходів не спричиняє відповідного збільшення (або зменшення) доходів його місцевих бюджетів. Відсутність чіткого взаємозв язку між обсягом податків, які збираються, і доходами місцевих бюджетів позбавляє місцеві органи влади стимулів до збільшення державних доходів, що, в свою чергу, загострює проблему нестачі коштів не тільки на місцевому, але й на загальнодержавному рівні.

ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛННЯ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=847

Вирішення проблем соціального страхування в Україні відбувається значно складніше й повiльнiше порівняно з розвинутими країнами. Ринкові трансформації, які розпочалися у 1991 р., на сьогодні ще не завершені, тому соціальна сфера відчуває значний вплив економічної ситуації. Темпи економічного зростання протягом багатьох pоків були від’ємними i, хоча на сьогодні відзначається певна стабільність виробничих показників, не можна вважати ріст ВВП надійною основою для збільшення розміру соціальних виплат.

Аналіз динаміки та структури фонду соціального страхування на випадок безробіття

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=846

Особливістю визначення розміру допомоги по безробіттю застрахованим особам в Україні є те, що цей розмір визначається як з врахуванням, так і без врахування страхового стажу. Так, особам, які протягом 12 місяців, що передували початку безробіття, працювали на умовах повного або неповного робочого дня (тижня) не менше 26 календарних тижнів та сплачували страхові внески, розмір допомоги визначається у відсотках до їх середньої заробітної плати (доходу), залежно від страхового стажу: - 50% для осіб, які мають страховий стаж до 2 років; - 55% для осіб, які мають страховий стаж від 2 до 6 років; - 60% для осіб, які мають страховий стаж від 6 до 10 років; - 70% для осіб, які мають страховий стаж понад 10 років.

Нормативно-правова база фонду соціального страхування на випадок безробіття

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=845

Закон України «Про загальнообов язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття» набрав чинності з 1 січня 2001 р. Його головною метою є посилення соціального захисту громадян, які залишилися без роботи, і надання гарантованих соціальних послуг.

Джерела формування фонду державного соціального страхування на випадок безробіття та напрями його використання

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=844

Джерелами формування фонду виступають: - асигнування з Державного бюджету, розмір яких встановлюється Верховною Радою України; - страхові внески страхувальників-роботодавців, застрахованих осіб, що сплачуються на умо­вах і в порядку, передбачених законодавством; - суми фінансових санкцій застосованих до підприємств, установ, організацій та фізичних осіб за порушення встановленого порядку сплати страхових внесків та використання коштів Фонду, недотримання законодавства про зайнятість на­селення, а також суми адміністративних штра­фів, накладених відповідно до законодавства на посадових осіб та громадян за такі порушення; - прибуток, одержаний від тимчасово вільних коштів, у тому числі резервів Фонду, на депозит­ному рахунку; - благодійні внески громадських об єднань, підприємств, організацій громадян, зарубіжних фірм; - кошти служби зайнятості за надані послуги підприємницьким структурам; інші кошти.