http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1450
Раціональна частина естетичної свідомості особистості дозволяє людині інтелектуально пояснити й обґрунтувати своє чуттєве сприймання світу, дати йому оцінку, виробити ідеальний теоретичний образ сприйнятого об`єкту. Найбільш повно і специфічно ця частина естетичної свідомості виявляється в умінні визначати закономірний зв`язок кількісних і якісних сторін предметів і явищ. Причому суспільна практика сама виступає важливим джерелом мислення, всієї пізнавальної діяльності людини, основним критерієм її істинності. Розумна людина, за словами Іммануїла Канта – це людина, яка вміє думати, розмірковувати, самостійно робити висновки про речі, людей, події, факти з точки зору вищих норм і критеріїв людської духовної культури, виявляти “силу судження”. Порівняємо це трактування, з тим, що у філософському словнику: потреба – об’єктивна необхідність живого організму людської особистості, соціальної групи чи суспільства вцілому, що відображає характер та зміст об’єктивного зв’язку (природного та соціального) суб’єкта потреби і навколишнього середивища [див]. Цей зв’язок, що залежить від середовища і спонукає об’єект потреби до активності. Задоволення потреб людиною має складний характер іобумовлюється цілеспрямованою діяльністю по виробленю та споживанню предметів потреби. Люди в процесі праці самі виготовляють потрібні їм продукти для задоволення потреб. Стан матеріальних, духовних потреб людини свідчить про рівень, зміст і проблеми соціальної діяльності в певному суспільстві, про рівень виробництва та споживання в ньому, про тип культури і навпаки, використовуючи принцип “Від кожного – за здібностями, кожному – за потребами”[див ст 510-511].
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
пятница, 8 января 2016 г.
четверг, 7 января 2016 г.
Короткi характеристики кожного з основних типiв акцентуацiй за О.Личко
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1449
Короткi характеристики кожного з основних типiв акцентуацiй за О.Личко.
Короткi характеристики кожного з основних типiв акцентуацiй за О.Личко.
Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1448
Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом
Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом
Програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1447
Виходячи із даних психодіагностики, які свідчать про те, що у підлітків, які схильні до антисоціальної поведінки проявляється високий рівень агресивності, психічного напруження, тривожності, нами була розроблена програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків.
Виходячи із даних психодіагностики, які свідчать про те, що у підлітків, які схильні до антисоціальної поведінки проявляється високий рівень агресивності, психічного напруження, тривожності, нами була розроблена програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків.
Теоретичні засади корекційної роботи з підлітками, схильними до антисоціальної поведінки
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1446
Корекція – це метод комплексного впливу на мету, мотиви та структуру поведінки суб єкта, а також на розвиток певних психічних функцій. Як вважає Н.В.Репіна, при психокорекції особистісних або характерологічних рис основним засобом змін і психологічної допомоги має бути процес навчання ефективному прийняттю себе і реальності [35, с. 249].
Корекція – це метод комплексного впливу на мету, мотиви та структуру поведінки суб єкта, а також на розвиток певних психічних функцій. Як вважає Н.В.Репіна, при психокорекції особистісних або характерологічних рис основним засобом змін і психологічної допомоги має бути процес навчання ефективному прийняттю себе і реальності [35, с. 249].
Аналіз результатів дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1445
Дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 м. Житомира спільно з психологом ліцею. В дослідженні взяло участь 53 школяра 8-9 класів. Подані у роботі імена досліджуваних відповідно до етичних правил змінені.
Дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 м. Житомира спільно з психологом ліцею. В дослідженні взяло участь 53 школяра 8-9 класів. Подані у роботі імена досліджуваних відповідно до етичних правил змінені.
Методика та процедура психодіагностики проявів антисоціальних форм поведінки підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1444
Основним завданням нашого емпіричного дослідження було виявлення проявів антисоціальних форм поведінки підлітків. Для цього була створена програма дослідження, яка складалася з блоку методик. Дослідження проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 у квітні – травні 2007 року. Вибірка складала 53 підлітки.
Основним завданням нашого емпіричного дослідження було виявлення проявів антисоціальних форм поведінки підлітків. Для цього була створена програма дослідження, яка складалася з блоку методик. Дослідження проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 у квітні – травні 2007 року. Вибірка складала 53 підлітки.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)