http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1449
Короткi характеристики кожного з основних типiв акцентуацiй за О.Личко.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 7 января 2016 г.
Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1448
Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом
Коротка характеристика основних типiв акцентуацiй за К.Леонгардом
Програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1447
Виходячи із даних психодіагностики, які свідчать про те, що у підлітків, які схильні до антисоціальної поведінки проявляється високий рівень агресивності, психічного напруження, тривожності, нами була розроблена програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків.
Виходячи із даних психодіагностики, які свідчать про те, що у підлітків, які схильні до антисоціальної поведінки проявляється високий рівень агресивності, психічного напруження, тривожності, нами була розроблена програма корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків.
Теоретичні засади корекційної роботи з підлітками, схильними до антисоціальної поведінки
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1446
Корекція – це метод комплексного впливу на мету, мотиви та структуру поведінки суб єкта, а також на розвиток певних психічних функцій. Як вважає Н.В.Репіна, при психокорекції особистісних або характерологічних рис основним засобом змін і психологічної допомоги має бути процес навчання ефективному прийняттю себе і реальності [35, с. 249].
Корекція – це метод комплексного впливу на мету, мотиви та структуру поведінки суб єкта, а також на розвиток певних психічних функцій. Як вважає Н.В.Репіна, при психокорекції особистісних або характерологічних рис основним засобом змін і психологічної допомоги має бути процес навчання ефективному прийняттю себе і реальності [35, с. 249].
Аналіз результатів дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1445
Дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 м. Житомира спільно з психологом ліцею. В дослідженні взяло участь 53 школяра 8-9 класів. Подані у роботі імена досліджуваних відповідно до етичних правил змінені.
Дослідження проявів антисоціальних форм поведінки підлітків проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 м. Житомира спільно з психологом ліцею. В дослідженні взяло участь 53 школяра 8-9 класів. Подані у роботі імена досліджуваних відповідно до етичних правил змінені.
Методика та процедура психодіагностики проявів антисоціальних форм поведінки підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1444
Основним завданням нашого емпіричного дослідження було виявлення проявів антисоціальних форм поведінки підлітків. Для цього була створена програма дослідження, яка складалася з блоку методик. Дослідження проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 у квітні – травні 2007 року. Вибірка складала 53 підлітки.
Основним завданням нашого емпіричного дослідження було виявлення проявів антисоціальних форм поведінки підлітків. Для цього була створена програма дослідження, яка складалася з блоку методик. Дослідження проводилося на базі Житомирського екологічного ліцею № 24 у квітні – травні 2007 року. Вибірка складала 53 підлітки.
Теоретичні та методичні аспекти психодіагностики антисоціальних форм поведінки підлітків
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=1443
Як було з ясовано в попередній частині дипломної роботи, причини розвитку антисоціальних форм поведінки можуть бути різноманітними: неадекватне самооцінювання (знижене або завищене), неадекватний рівень домагань, що не відповідає можливостям підлітка, підвищена емоційна напруженість і тривожність, агресивність, різний ступінь неадекватності уявлень підлітків про своє місце в сім’ї, про ставлення до них однолітків, низький рівень сформованості комунікативних навичок, акцентуації характеру, психічні патології, умови шкільного навчання тощо. Необхідність вивчення причин підліткових відхилень у поведінці для створення програми корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків визначає необхідність розробки психодіагностики. Особливості психодіагностики антисоціальних форм поведінки підлітків обумовлені її психологічними проявами : агресивністю, тривожністю, акцентуаціями характеру, завищеною самооцінкою особистості. Завданням психолога є виявлення тих психічних якостей, які у поєднанні з іншими зовнішніми чинниками можуть призвести до виникнення антисоціальної поведінки підлітків.
Як було з ясовано в попередній частині дипломної роботи, причини розвитку антисоціальних форм поведінки можуть бути різноманітними: неадекватне самооцінювання (знижене або завищене), неадекватний рівень домагань, що не відповідає можливостям підлітка, підвищена емоційна напруженість і тривожність, агресивність, різний ступінь неадекватності уявлень підлітків про своє місце в сім’ї, про ставлення до них однолітків, низький рівень сформованості комунікативних навичок, акцентуації характеру, психічні патології, умови шкільного навчання тощо. Необхідність вивчення причин підліткових відхилень у поведінці для створення програми корекції проявів антисоціальних форм поведінки підлітків визначає необхідність розробки психодіагностики. Особливості психодіагностики антисоціальних форм поведінки підлітків обумовлені її психологічними проявами : агресивністю, тривожністю, акцентуаціями характеру, завищеною самооцінкою особистості. Завданням психолога є виявлення тих психічних якостей, які у поєднанні з іншими зовнішніми чинниками можуть призвести до виникнення антисоціальної поведінки підлітків.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)