http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=9172
Кромкообрезной станок
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 11 января 2018 г.
Токарно-багатошпиндельні автомати та їх призначення
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=9171
Металорізальні верстати – це саме те обладнання без якого не може обій-тися жоден завод чи фірма, що виготовляють продукцію, яка підлягає механічній обробці і не тільки.
Призначення металорізальних верстатів:
- Виробництво механізмів і машин(деталей);
- Виробництво інструментів та їх обслуговування;
- Виробництво приладів та ін..
Ми живемо в постійно прогресуючому світі. Розвиток обчислювальної техніки дає можливість використовувати більш потужні верстати, які із заготовки, в процесі роботи станка виготовляють готову деталь. Ефективна розробка верстатів,проектування та впровадження науково технічного прогресу дає широке коло можливостей використання.
Комплексна механізація і автоматизація процесів виробництва метало-різальних верстатів забезпечуються широко розвиненою спеціалізацією ви-робництва.
Кількість і якість станків характеризує один з пунктів потужності дер-жави, тому завдання держави є постійне удосконалення існуючого обладнан-ня та виробництво нового з використанням обчислювальної техніки. Підтри-муючи таку політику можливо отримати високопродуктивні верстати.
Автоматизація виробничих процесів має важливе значення на сучасному етапі розвитку машинобудування при становленні ринкових стосунків. Основою ви-робничих процесів являється автоматизовані технологічні процеси механічної обробки і зборки, які забезпечують високу виробничість і необхідну якість виробів, що виготовляються.
Сучасне машинобудування повинне розвиватися у напрямі автоматизації виробництва з широким використанням ЕОМ і роботів, впровадження гнучких технологій, що дозволяють швидко і ефективно перебудовувати технологічні процеси виготовлення нових виробів. Автоматизація проектування технології і управління виробничими процесами - один з основних шляхів інтенсифікації виробництва, підвищення його ефективності і якості продукції.
Характерною ознакою сучасного виробництва є частота, змінюваність виробів. При цьому вимоги до виробництва в умовах мілко- і середньосерійного виробництва значно зростають. Протиріччя вимог мобільності і виробничості знаходять дозвіл в створенні гнучких виробничих систем (ГВС). Висока ефективність виробництва досягається раціональним поєднанням устаткування, організацією транспортних операцій і управління ГВС. Росте випуск верстатів з ЧПУ і роботів, особливо із СМС - управлінням.
Найбільш висока ефективність заходів щодо автоматизації виробничих процесів властива підприємствам, характеризуючись великою серійністю виробів, що випускаються, високою надійністю автоматизованих процесів, мінімальною частотою і тривалістю переналадок, мінімальними додатковими витратами на автоматизоване устаткування, з великим досвідом автоматизації.
Металорізальні верстати – це саме те обладнання без якого не може обій-тися жоден завод чи фірма, що виготовляють продукцію, яка підлягає механічній обробці і не тільки.
Призначення металорізальних верстатів:
- Виробництво механізмів і машин(деталей);
- Виробництво інструментів та їх обслуговування;
- Виробництво приладів та ін..
Ми живемо в постійно прогресуючому світі. Розвиток обчислювальної техніки дає можливість використовувати більш потужні верстати, які із заготовки, в процесі роботи станка виготовляють готову деталь. Ефективна розробка верстатів,проектування та впровадження науково технічного прогресу дає широке коло можливостей використання.
Комплексна механізація і автоматизація процесів виробництва метало-різальних верстатів забезпечуються широко розвиненою спеціалізацією ви-робництва.
Кількість і якість станків характеризує один з пунктів потужності дер-жави, тому завдання держави є постійне удосконалення існуючого обладнан-ня та виробництво нового з використанням обчислювальної техніки. Підтри-муючи таку політику можливо отримати високопродуктивні верстати.
Автоматизація виробничих процесів має важливе значення на сучасному етапі розвитку машинобудування при становленні ринкових стосунків. Основою ви-робничих процесів являється автоматизовані технологічні процеси механічної обробки і зборки, які забезпечують високу виробничість і необхідну якість виробів, що виготовляються.
Сучасне машинобудування повинне розвиватися у напрямі автоматизації виробництва з широким використанням ЕОМ і роботів, впровадження гнучких технологій, що дозволяють швидко і ефективно перебудовувати технологічні процеси виготовлення нових виробів. Автоматизація проектування технології і управління виробничими процесами - один з основних шляхів інтенсифікації виробництва, підвищення його ефективності і якості продукції.
Характерною ознакою сучасного виробництва є частота, змінюваність виробів. При цьому вимоги до виробництва в умовах мілко- і середньосерійного виробництва значно зростають. Протиріччя вимог мобільності і виробничості знаходять дозвіл в створенні гнучких виробничих систем (ГВС). Висока ефективність виробництва досягається раціональним поєднанням устаткування, організацією транспортних операцій і управління ГВС. Росте випуск верстатів з ЧПУ і роботів, особливо із СМС - управлінням.
Найбільш висока ефективність заходів щодо автоматизації виробничих процесів властива підприємствам, характеризуючись великою серійністю виробів, що випускаються, високою надійністю автоматизованих процесів, мінімальною частотою і тривалістю переналадок, мінімальними додатковими витратами на автоматизоване устаткування, з великим досвідом автоматизації.
Удосконалення ремонту рамних конструкцій засобів транспорту
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=9170
У дисертаційній роботі розв’язано актуальну науково-технічну задачу збільшення терміну експлуатації рам засобів транспорту за рахунок вдосконалення технології їх ремонту та відновлення. Теоретичними і експериментальними дослідженнями отримані такі наукові результати:
1. Для виявлення розташування та розмірів ділянок рам автотранспорту, з напруженнями, що можуть викликати появу тріщин, доцільно використовувати метод кінцево-елементного аналізу. Встановлено, що об’єм матеріалу деталей, в яких виникають такі напруження, становить біля 12–14% від об’єму металу усієї конструкції рами.
2. На основі проведеного комплексного аналізу типової конструкції, доведено можливість та доцільність ремонту рамних конструкцій транспортних засобів, пошкоджених наскрізними поперечними тріщинами.
3. Розроблено моделі у середовищі програм кінцево-елементного аналізу, що дають можливість чітко визначати найбільш раціональні параметри підсилюючих елементів. Для рамних конструкцій з лонжеронами швелерного типу доцільними є накладки у формі трапеції, які, по можливості, дублюються, причому обидві мають однакову конфігурацію, а розміри відрізняються на величину, що залежить від параметрів зон термічного впливу.
4. Експериментально та в середовищі програм кінцево-елементного аналізу досліджено теплові процеси ремонту рами та їх вплив на поточні напруження та деформації. Наведена методика мінімізації напружень та деформацій на етапах розробки технологічного процесу ремонтного зварювання. При проведенні перевірки адекватності результатів дослідження похибка складає менше 5%.
5. З використанням розробленої моделі у середовищі програм кінцево- елементного аналізу встановлено, що відстань між зварними швами накладок, що дублюються з обох сторін пошкодженої тріщинами деталі
металоконструкції, повинна визначатись в залежності від режимів зварювання та параметрів рамних конструкцій транспортних засобів. Для дослідженої конструкції лонжерона рами з товщиною 8 мм рекомендується накладати паралельні шви на відстані 20 мм.
6. Дослідження теплових процесів встановлення накладок на ушкоджених ділянках рами показало концентрацію напружень біля гострих кутів елементів підсилення. Встановлено, що найбільш ефективними з точки зору формування напружень та досягнення максимальної надійності є накладки із округленням гострих кутів. Для досліджуваної конструкції необхідний радіус округлення становить 15-20 мм.
7. Використання методики мінімізації напружень та деформацій на етапах розробки технологічного процесу ремонтного зварювання, що передбачає приварювання накладок короткими швами у шаховому порядку, забезпечило зниження на 15% поточних напружень і на 12% деформацій.
8. Встановлено різний вплив техніки виконання швів, зокрема просторового положення електрода під час приварювання елементів підсилення, на НДС рами в залежності від її профілю. Для рам з П-подібним профілем зменшення напружень та деформацій забезпечує зварювання з кутом нахилу електроду біля 60˚.
9. Доведено можливість та доцільність поєднання процесів зварювання та паяння за рахунок тепла, що виділяється в процесі горіння дуги. Застосування такого зварювання з використанням припоїв на основі міді для проведення ремонту поперечних тріщин рам транспортної техніки, шляхом встановлення підсилюючих накладок, підвищує напрацювання конструкції на 15-20%.
10. Відновлювання та зміцнення рам шляхом використання зварювання з одночасним паянням за рахунок тепла процесу зварювання з використанням припоїв на основі міді окрім підвищення характеристик міцності такого з єднання забезпечує корозійний захист зони термічного впливу.
У дисертаційній роботі розв’язано актуальну науково-технічну задачу збільшення терміну експлуатації рам засобів транспорту за рахунок вдосконалення технології їх ремонту та відновлення. Теоретичними і експериментальними дослідженнями отримані такі наукові результати:
1. Для виявлення розташування та розмірів ділянок рам автотранспорту, з напруженнями, що можуть викликати появу тріщин, доцільно використовувати метод кінцево-елементного аналізу. Встановлено, що об’єм матеріалу деталей, в яких виникають такі напруження, становить біля 12–14% від об’єму металу усієї конструкції рами.
2. На основі проведеного комплексного аналізу типової конструкції, доведено можливість та доцільність ремонту рамних конструкцій транспортних засобів, пошкоджених наскрізними поперечними тріщинами.
3. Розроблено моделі у середовищі програм кінцево-елементного аналізу, що дають можливість чітко визначати найбільш раціональні параметри підсилюючих елементів. Для рамних конструкцій з лонжеронами швелерного типу доцільними є накладки у формі трапеції, які, по можливості, дублюються, причому обидві мають однакову конфігурацію, а розміри відрізняються на величину, що залежить від параметрів зон термічного впливу.
4. Експериментально та в середовищі програм кінцево-елементного аналізу досліджено теплові процеси ремонту рами та їх вплив на поточні напруження та деформації. Наведена методика мінімізації напружень та деформацій на етапах розробки технологічного процесу ремонтного зварювання. При проведенні перевірки адекватності результатів дослідження похибка складає менше 5%.
5. З використанням розробленої моделі у середовищі програм кінцево- елементного аналізу встановлено, що відстань між зварними швами накладок, що дублюються з обох сторін пошкодженої тріщинами деталі
металоконструкції, повинна визначатись в залежності від режимів зварювання та параметрів рамних конструкцій транспортних засобів. Для дослідженої конструкції лонжерона рами з товщиною 8 мм рекомендується накладати паралельні шви на відстані 20 мм.
6. Дослідження теплових процесів встановлення накладок на ушкоджених ділянках рами показало концентрацію напружень біля гострих кутів елементів підсилення. Встановлено, що найбільш ефективними з точки зору формування напружень та досягнення максимальної надійності є накладки із округленням гострих кутів. Для досліджуваної конструкції необхідний радіус округлення становить 15-20 мм.
7. Використання методики мінімізації напружень та деформацій на етапах розробки технологічного процесу ремонтного зварювання, що передбачає приварювання накладок короткими швами у шаховому порядку, забезпечило зниження на 15% поточних напружень і на 12% деформацій.
8. Встановлено різний вплив техніки виконання швів, зокрема просторового положення електрода під час приварювання елементів підсилення, на НДС рами в залежності від її профілю. Для рам з П-подібним профілем зменшення напружень та деформацій забезпечує зварювання з кутом нахилу електроду біля 60˚.
9. Доведено можливість та доцільність поєднання процесів зварювання та паяння за рахунок тепла, що виділяється в процесі горіння дуги. Застосування такого зварювання з використанням припоїв на основі міді для проведення ремонту поперечних тріщин рам транспортної техніки, шляхом встановлення підсилюючих накладок, підвищує напрацювання конструкції на 15-20%.
10. Відновлювання та зміцнення рам шляхом використання зварювання з одночасним паянням за рахунок тепла процесу зварювання з використанням припоїв на основі міді окрім підвищення характеристик міцності такого з єднання забезпечує корозійний захист зони термічного впливу.
Розташування малогабаритної стружкодробарки у похилому піддоні верстату
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=9169
Розташування малогабаритної стружкодробарки
у похилому піддоні верстату
Розташування малогабаритної стружкодробарки
у похилому піддоні верстату
Схема автоматизованого транспортування стружки з дільниці
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=9168
Схема автоматизованого транспортування стружки з дільниці
Схема автоматизованого транспортування стружки з дільниці
Приспособление для заточки фрез
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=9166
Приспособление для заточки фрез
Приспособление для заточки фрез
Подписаться на:
Сообщения (Atom)