http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8244
Содержание
Введение
1. Теоретические основы российского рынка ценных бумаг
1.1 Из истории рынка ценных бумаг России
1.2 Совершенствование государственного регулирования фондового рынка России
2. Анализ рынка ценных бумаг России
2.1 Анализ российского рынка: волны падения
3. Проблемы и перспективы развития российского рынка ценных бумаг
3.1 Проблемы развития рынка ценных бумаг
3.2 Перспективы развития российского фондового рынка до 2012 года
Заключение
Список используемых источников
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
вторник, 21 ноября 2017 г.
КУРСОВАЯ РАБОТА на тему: ОЦЕНКА СТОИМОСТИ ГУДВИЛЛА (на материалах ОАО “УРСА банк”)
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8243
ОГЛАВЛЕНИЕ
ВВЕДЕНИЕ
ГЛАВА 1. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ОЦЕНКИ ГУДВИЛЛА КОМПАНИИ
1.1. Различные подходы к трактовке понятия «гудвилл»
1.2. Классификация гудвилла как экономической категории
1.3. Методические основы оценки гудвилла компании
ГЛАВА 2. АНАЛИЗ И ОЦЕНКА ФИНАНСОВО-ХОЗЯЙСТВЕННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
2.1. Организационные и экономические характеристики ОАО «УРСА банк»
2.1.1. Общеэкономические характеристики банка
2.1.2. История и структура акционерного капитала ОАО «УРСА банк»
2.1.3. Стратегия развития ОАО «УРСА банк»
2.2. Анализ финансово-хозяйственной деятельности банка
2.2.1. Анализ структуры и динамики изменения основных показателей деятельности банка
2.2.2. Анализ ликвидности ОАО «УРСА банк»
2.2.3. Анализ финансовых результатов
ГЛАВА 3 ОБОСНОВАНИЕ РЫНОЧНОЙ СТОИМОСТИ ГУДВИЛЛА ОАО «УРСА БАНК»
3.1. Оценка гудвилла как оценка разности между рыночной стоимостью компании и стоимостью всех ее активов
3.2. Экономическая целесообразность оценки гудвилла ОАО «УРСА банк»
ЗАКЛЮЧЕНИЕ
БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
ПРИЛОЖЕНИЕ
ОГЛАВЛЕНИЕ
ВВЕДЕНИЕ
ГЛАВА 1. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ОЦЕНКИ ГУДВИЛЛА КОМПАНИИ
1.1. Различные подходы к трактовке понятия «гудвилл»
1.2. Классификация гудвилла как экономической категории
1.3. Методические основы оценки гудвилла компании
ГЛАВА 2. АНАЛИЗ И ОЦЕНКА ФИНАНСОВО-ХОЗЯЙСТВЕННОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
2.1. Организационные и экономические характеристики ОАО «УРСА банк»
2.1.1. Общеэкономические характеристики банка
2.1.2. История и структура акционерного капитала ОАО «УРСА банк»
2.1.3. Стратегия развития ОАО «УРСА банк»
2.2. Анализ финансово-хозяйственной деятельности банка
2.2.1. Анализ структуры и динамики изменения основных показателей деятельности банка
2.2.2. Анализ ликвидности ОАО «УРСА банк»
2.2.3. Анализ финансовых результатов
ГЛАВА 3 ОБОСНОВАНИЕ РЫНОЧНОЙ СТОИМОСТИ ГУДВИЛЛА ОАО «УРСА БАНК»
3.1. Оценка гудвилла как оценка разности между рыночной стоимостью компании и стоимостью всех ее активов
3.2. Экономическая целесообразность оценки гудвилла ОАО «УРСА банк»
ЗАКЛЮЧЕНИЕ
БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЙ СПИСОК
ПРИЛОЖЕНИЕ
Фінансова діяльність ХФ АКБ “Правекс-Банк”
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8242
ЗМІСТ
Вступ
1. Теоретичні та правові основи забезпечення фінансової стійкості
комерційного банку
1.1 Сутність фінансової стійкості як економічна категорія
1.2 Система економічних показників оцінки фінансового стану комерційного банку
1.3 Вплив достатності капіталу на показники стійкості комерційного банку
1.4 Характеристика діяльності ХФ АКБ «Правекс-Банк»
2. Фінансовий аналіз діяльності банку
2.1 Аналіз фінансової стійкості комерційного банку
2.2 Аналіз впливу рівня ліквідності на прибутковість комерційного банку
2.3 Аналіз фінансових результатів діяльності банку
3. Удосконалення фінансової діяльності ХФ АКБ „Правекс-Банк”
3.1 Універсальна система оцінки та управління кредитним ризиком у комерційному банку
3.2 Декомпозиційний аналіз норми прибутку на власний капітал комерційного банку
3.3 Удосконалення підходів щодо механізму здійснення кредитних операцій
4. Охорона праці
4.1 Аналіз санітарно-гігієнічних умов праці в приміщенні кредитного відділу ХФ АКБ „Правекс-Банк”
4.2 Техніка безпеки в кредитному відділі ХФ АКБ „Правекс-Банк”
4.3 Пожежна профілактика банку
Висновки
Використана література
Додатки
Проведений аналіз фінансової стійкості комерційного банку та шляхів її зміцнення дає підстави зробити наступні висновки й пропозиції.
Фінансова стійкість комерційного банку ще не стала об єктом комплексного наукового дослідження у вітчизняній літературі, хоча потреба в таких дослідженнях є значною.
У процесі аналізу структури банківських ресурсів і задля виявлення значення їх основних складових для забезпечення фінансової стійкості банку необхідно невласні ресурси розмежовувати на залучені й запозичені. Це дозволяє враховувати специфіку власності й джерел походження різних елементів ресурсів, що використовуються банком, але йому не належать, застосовувати до них конкретні прийоми
Для зміцнення фінансової стійкості комерційного банку істотне значення має зростання його доходів, насамперед прибутку як джерела збільшення власного капіталу.
Валовий операційний дохід комерційних банків залежить від норми прибутку по активних операціях, розміру плати, що береться за надані послуги, величини й структури активів. Кожен з цих факторів вимагає застосування специфічних прийомів дослідження.
Для забезпечення зростання дохідності комерційного банку та підвищення його фінансової стійкості важливе значення має кількісний та якісний аналіз кожного джерела доходів з метою встановлення вигідних для банку напрямів здійснення операцій.
Збільшенню дохідності комерційних банків, крім підвищення прибутку від здійснюваних операцій та послуг, що надаються, сприяє й скорочення витрат на їх обслуговування Це вимагає проведення постійного аналізу витратності банківських операцій та послуг і визначення можливостей їх зменшення, що позитивно впливає на фінансову стійкість банку.
Узагальнюючими показниками оцінки фінансової стійкості банку є його платоспроможність і ліквідність. Ці показники тісно взаємопов язані. Основою платоспроможності банку є його ліквідність. Однак платоспроможність залежить не лише від ліквідності, а й від ряду інших факторів політичної й економічної ситуації в країні чи регіоні, стану грошово-кредитного ринку, можливості рефінансування в НБУ, розвинутості ринку цінних паперів, наявності й досконалості заставного законодавства, забезпеченості банку власним капіталом, надійності клієнтів й банків-партнерів, спеціалізації й різноманітності банківських послуг даного фінансово-кредитного закладу та інших факторів. Потрібний аналіз впливу кожного з них на платоспроможність банку і його фінансову стійкість.
Для створення умов, які б сприяли встановленню и зміцненню фінансової стійкості комерційних банків, держава повинна вжити заходів законодавчого й нормативного характеру
- створити спеціальне незалежне відомство, яке б займалося визначенням рейтингу комерційних банків і знайомило з ним усіх зацікавлених осіб;
- створити при Асоціації українських банків банк даних про позичальників вітчизняних комерційних банків, в якому зберігалась би інформація про фінансовий стан суб єктів господарювання, їх спроможність виплачувати проценти і погашати борги, а також реєстр гарантій і застав;
- сприяти усуненню законодавчих обмежень щодо участі банків у створенні інших фінансово-кредитних інститутів та промислово-фінансових груп шляхом злиття банківського, фінансового та промислового капіталу, утворення дочірніх банків. Це зумовить кардинальні зміни у банківському секторі України, прискорений розвиток ринку цінних паперів та виникнення зацікавленості у банків щодо участі в оздоровленні інших комерційних банків, санації як їх, так й інших суб єктів господарювання;
- ввести у законодавчому порядку більш повну відповідальність акціонерів (учасників) банку за використання залучених банками коштів, тому що на сьогодні вони несуть відповідальність лише в межах свого внеску, як це передбачено законом України Про господарські товариства ;
- внести зміни в нормативну базу щодо можливості відкриття кожним банком окремого субкореспондентського розрахункового рахунку, на якому були б сконцентровані лише власні кошти банку Це унеможливить випадки блокування коштів клієнтів, що знаходяться на кореспондентському рахунку банку, і проведення розрахунково-касових операцій при виконанні рішень арбітражних судів про стягнення з власних коштів банку певних сум на користь позивачів
Звичайно, й самі банки для забезпечення власної фінансової стійкості повинні організаційно перебудовувати свою організаційну, діяльність. Для цього їм необхідно:
- організувати підрозділи (якщо вони ще не організовані) управління кредитними ризиками (кредитні комітети чи інші підрозділи);
- провести заходи щодо подальшого всебічного розвитку внутрішнього аудиту і використовувати його висновки в поточному й стратегічному управлінні фінансовою стійкістю,
- запровадити планування і прогнозування роботи по залученню й розміщенню ресурсів, забезпечити вчасне доведення планів і лімітів до установ банків (філій, представництв тощо);
- посилити політику диверсифікації активів і пасивів, виходячи з того, що розмір максимального ризику на одного позичальника не повинен реально перевищувати 10 % власних коштів банку,
- розгорнути роботу по розширенню кола вкладників і не допускати концентрації залишків коштів на депозитних і вкладних рахунках обмеженої кількості вкладників,
- намагатись переорієнтувати діяльність банку на розширення асортименту банківських послуг Проводити політику збільшення доходів банку за рахунок розширення банківських послуг та операцій, в тому числі за рахунок здійснення розрахунків як найменш ризикових операцій.
Важливою умовою забезпечення фінансової стійкості комерційних банків с надійність джерел і гарантій погашення виданих кредитів. Цю проблему слід опрацювати законодавчо за участю Фонду державного майна. Зокрема, потребують вирішення питання про надання в заставу видачі кредиту виробничих га інших споруд підприємств, про механізм реалізації цієї застави, про надання в заставу контрольних пакетів акцій корпоративних підприємств. Гарантіями повернення кредитів щодо державних підприємств можуть бути і спеціально випущені казначейські зобов язання (векселі) з наданням їм чинності вільно оборотних платіжних коштів
З метою спонукання комерційних банків надання кредитів на стабілізацію і розвиток виробництва пропонується:
- дозволити видавати довгострокові кредити під розроблені стабілізаційні програми за рахунок скорочення на 50 % обов язкових резервів,
- встановити процентну ставку за кредити, що видаються за рахунок пільги щодо резервів, на рівні 10 % річних,
- звільнити від оподаткування доходи, одержані комерційними банками від надання довгострокових кредитів,
- встановити, що на погашення довгострокових кредитів першочергово (щодо оподаткування) використовується прибуток, одержаний від заходу, на який було видано кредит.
ЗМІСТ
Вступ
1. Теоретичні та правові основи забезпечення фінансової стійкості
комерційного банку
1.1 Сутність фінансової стійкості як економічна категорія
1.2 Система економічних показників оцінки фінансового стану комерційного банку
1.3 Вплив достатності капіталу на показники стійкості комерційного банку
1.4 Характеристика діяльності ХФ АКБ «Правекс-Банк»
2. Фінансовий аналіз діяльності банку
2.1 Аналіз фінансової стійкості комерційного банку
2.2 Аналіз впливу рівня ліквідності на прибутковість комерційного банку
2.3 Аналіз фінансових результатів діяльності банку
3. Удосконалення фінансової діяльності ХФ АКБ „Правекс-Банк”
3.1 Універсальна система оцінки та управління кредитним ризиком у комерційному банку
3.2 Декомпозиційний аналіз норми прибутку на власний капітал комерційного банку
3.3 Удосконалення підходів щодо механізму здійснення кредитних операцій
4. Охорона праці
4.1 Аналіз санітарно-гігієнічних умов праці в приміщенні кредитного відділу ХФ АКБ „Правекс-Банк”
4.2 Техніка безпеки в кредитному відділі ХФ АКБ „Правекс-Банк”
4.3 Пожежна профілактика банку
Висновки
Використана література
Додатки
Проведений аналіз фінансової стійкості комерційного банку та шляхів її зміцнення дає підстави зробити наступні висновки й пропозиції.
Фінансова стійкість комерційного банку ще не стала об єктом комплексного наукового дослідження у вітчизняній літературі, хоча потреба в таких дослідженнях є значною.
У процесі аналізу структури банківських ресурсів і задля виявлення значення їх основних складових для забезпечення фінансової стійкості банку необхідно невласні ресурси розмежовувати на залучені й запозичені. Це дозволяє враховувати специфіку власності й джерел походження різних елементів ресурсів, що використовуються банком, але йому не належать, застосовувати до них конкретні прийоми
Для зміцнення фінансової стійкості комерційного банку істотне значення має зростання його доходів, насамперед прибутку як джерела збільшення власного капіталу.
Валовий операційний дохід комерційних банків залежить від норми прибутку по активних операціях, розміру плати, що береться за надані послуги, величини й структури активів. Кожен з цих факторів вимагає застосування специфічних прийомів дослідження.
Для забезпечення зростання дохідності комерційного банку та підвищення його фінансової стійкості важливе значення має кількісний та якісний аналіз кожного джерела доходів з метою встановлення вигідних для банку напрямів здійснення операцій.
Збільшенню дохідності комерційних банків, крім підвищення прибутку від здійснюваних операцій та послуг, що надаються, сприяє й скорочення витрат на їх обслуговування Це вимагає проведення постійного аналізу витратності банківських операцій та послуг і визначення можливостей їх зменшення, що позитивно впливає на фінансову стійкість банку.
Узагальнюючими показниками оцінки фінансової стійкості банку є його платоспроможність і ліквідність. Ці показники тісно взаємопов язані. Основою платоспроможності банку є його ліквідність. Однак платоспроможність залежить не лише від ліквідності, а й від ряду інших факторів політичної й економічної ситуації в країні чи регіоні, стану грошово-кредитного ринку, можливості рефінансування в НБУ, розвинутості ринку цінних паперів, наявності й досконалості заставного законодавства, забезпеченості банку власним капіталом, надійності клієнтів й банків-партнерів, спеціалізації й різноманітності банківських послуг даного фінансово-кредитного закладу та інших факторів. Потрібний аналіз впливу кожного з них на платоспроможність банку і його фінансову стійкість.
Для створення умов, які б сприяли встановленню и зміцненню фінансової стійкості комерційних банків, держава повинна вжити заходів законодавчого й нормативного характеру
- створити спеціальне незалежне відомство, яке б займалося визначенням рейтингу комерційних банків і знайомило з ним усіх зацікавлених осіб;
- створити при Асоціації українських банків банк даних про позичальників вітчизняних комерційних банків, в якому зберігалась би інформація про фінансовий стан суб єктів господарювання, їх спроможність виплачувати проценти і погашати борги, а також реєстр гарантій і застав;
- сприяти усуненню законодавчих обмежень щодо участі банків у створенні інших фінансово-кредитних інститутів та промислово-фінансових груп шляхом злиття банківського, фінансового та промислового капіталу, утворення дочірніх банків. Це зумовить кардинальні зміни у банківському секторі України, прискорений розвиток ринку цінних паперів та виникнення зацікавленості у банків щодо участі в оздоровленні інших комерційних банків, санації як їх, так й інших суб єктів господарювання;
- ввести у законодавчому порядку більш повну відповідальність акціонерів (учасників) банку за використання залучених банками коштів, тому що на сьогодні вони несуть відповідальність лише в межах свого внеску, як це передбачено законом України Про господарські товариства ;
- внести зміни в нормативну базу щодо можливості відкриття кожним банком окремого субкореспондентського розрахункового рахунку, на якому були б сконцентровані лише власні кошти банку Це унеможливить випадки блокування коштів клієнтів, що знаходяться на кореспондентському рахунку банку, і проведення розрахунково-касових операцій при виконанні рішень арбітражних судів про стягнення з власних коштів банку певних сум на користь позивачів
Звичайно, й самі банки для забезпечення власної фінансової стійкості повинні організаційно перебудовувати свою організаційну, діяльність. Для цього їм необхідно:
- організувати підрозділи (якщо вони ще не організовані) управління кредитними ризиками (кредитні комітети чи інші підрозділи);
- провести заходи щодо подальшого всебічного розвитку внутрішнього аудиту і використовувати його висновки в поточному й стратегічному управлінні фінансовою стійкістю,
- запровадити планування і прогнозування роботи по залученню й розміщенню ресурсів, забезпечити вчасне доведення планів і лімітів до установ банків (філій, представництв тощо);
- посилити політику диверсифікації активів і пасивів, виходячи з того, що розмір максимального ризику на одного позичальника не повинен реально перевищувати 10 % власних коштів банку,
- розгорнути роботу по розширенню кола вкладників і не допускати концентрації залишків коштів на депозитних і вкладних рахунках обмеженої кількості вкладників,
- намагатись переорієнтувати діяльність банку на розширення асортименту банківських послуг Проводити політику збільшення доходів банку за рахунок розширення банківських послуг та операцій, в тому числі за рахунок здійснення розрахунків як найменш ризикових операцій.
Важливою умовою забезпечення фінансової стійкості комерційних банків с надійність джерел і гарантій погашення виданих кредитів. Цю проблему слід опрацювати законодавчо за участю Фонду державного майна. Зокрема, потребують вирішення питання про надання в заставу видачі кредиту виробничих га інших споруд підприємств, про механізм реалізації цієї застави, про надання в заставу контрольних пакетів акцій корпоративних підприємств. Гарантіями повернення кредитів щодо державних підприємств можуть бути і спеціально випущені казначейські зобов язання (векселі) з наданням їм чинності вільно оборотних платіжних коштів
З метою спонукання комерційних банків надання кредитів на стабілізацію і розвиток виробництва пропонується:
- дозволити видавати довгострокові кредити під розроблені стабілізаційні програми за рахунок скорочення на 50 % обов язкових резервів,
- встановити процентну ставку за кредити, що видаються за рахунок пільги щодо резервів, на рівні 10 % річних,
- звільнити від оподаткування доходи, одержані комерційними банками від надання довгострокових кредитів,
- встановити, що на погашення довгострокових кредитів першочергово (щодо оподаткування) використовується прибуток, одержаний від заходу, на який було видано кредит.
Дослідження фінансового менеджменту банку
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8241
РЕФЕРАТ
Дипломна робота: 143 с., 23 табл., 26 рис., 60 джерел, 35 формул, 9 додатків.
Мета роботи – дослідження фінансового менеджменту банку.
Об’єкт дослідження – методи фінансового менеджменту банку.
Предмет дослідження – менеджмент операцій комерційного банку.
Методи дослідження – порівняльний, коефіцієнтний, вертикальний і горизонтальний фінансовий аналіз.
У першому розділі розглянуті фінансовий менеджмент банку, процес планування в банку, система і методи фінансового аналізу, системи і методи внутрішнього фінансового контролю.
У другому розділі розглянуті сутність і управління активів і пасивів банку, менеджмент кредитного портфеля банку, управління інвестиційним портфелем банку, управління банківськими ризиками, управління ліквідністю банку, управління прибутком банку.
У третьому розділі розглянуто фінансовий менеджмент (на прикладі АКБ Правекс-Банку ).
У четвертому розділі розглянуто охорону праці.
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ І КОНТРОЛЬ, АКТИВИ І ПАСИВИ, КРЕДИТНИЙ І ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПОРТФЕЛІ, БАНКІВСЬКИЙ РИЗИК, ЛІКВІДНІСТЬ, РОЗДРІБНИЙ І МІЖБАНКІВСЬКИЙ БІЗНЕС, ПЕРСОНАЛ, ПЛАТІЖНІ КАРТКИ, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ПРИБУТОК
ЗМІСТ
ВСТУП
1 ЗАСАДИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ БАНКУ
1.1 Фінансовий менеджмент банку: сутність і основні складові елементи
1.2 Процес планування в банку
1.3 Система і методи фінансового аналізу
1.4 Системи і методи внутрішнього фінансового контролю
2 МЕНЕДЖМЕНТ ОПЕРАЦІЙ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ
2.1 Сутність активів і пасивів банку та управління активами і пасивами банку
2.1.1 Сутність активів і пасивів банку
2.1.2 Управління активами і пасивами банку
2.2 Менеджмент кредитного портфеля банку
2.2.1 Сутність і значення кредитного портфеля банку
2.2.2 Кредитна політика як основа управління кредитним портфелем банку
2.2.3 Методи ціноутворення банківських кредитів
2.3 Управління інвестиційним портфелем банку
2.3.1 Інвестиційний портфель банку: сутність та функції
2.3.2 Інвестиційна політика як основа управління портфелем цінних паперів банку
2.3.3 Управління процесом формування портфеля цінних паперів банку
2.3.4 Оперативне управління портфелем цінних паперів банку
2.4 Управління банківськими ризиками
2.4.1 Кредитний ризик і управління ним
2.4.2 Управління валютним ризиком
2.4.3 Управління процентним ризиком
2.5 Управління ліквідністю банку
2.5.1 Сутність і значення ліквідності банку
2.5.2 Технологія управління банківською ліквідністю
2.5.3 Методи оцінки потреби банку в ліквідних коштах
2.5.4 Методи управління ліквідністю банку
2.6 Управління прибутковістю банку
2.6.1 Сутність прибутку банку та основні засади управління ним
2.6.2 Управління формуванням прибутку банку
2.6.3 Управління процесом розподілу прибутку банку
2.6.4 Аналіз прибутковості банку
3 ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ (НА ПРИКЛАДІ АКБ ПРАВЕКС-БАНКУ )
3.1 АКБ Правекс-Банк – банк національного масштабу
3.2 Управління активами і пасивами Правекс-Банку
3.3 Управління ризиками Правекс-Банку
3.4 Управління кредитним портфелем Правекс-Банку
3.5 Управління інвестиційним портфелем Правекс-Банку
3.6 Міжбанківський бізнес Правекс-Банку
3.7 Платіжні картки Правекс-Банку
3.8 Менеджмент роздрібного бізнесу АКБ Правекс-Банку
3.9 Управління персоналом Правекс-Банку
3.10 Аналіз фінансового стану Правекс-Банку
4 ОХОРОНА ПРАЦІ
4.1 Характеристика приміщення
4.2 Аналіз умов праці
4.3 Заходи щодо поліпшення умов праці
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
Додаток А Баланс Правекс-Банку за 2005 рік
Додаток Б Баланс Правекс-Банку за 2006 рік
Додаток В Баланс Правекс-Банку за 2007 рік
Додаток Г Звіт про фінансові результати Правекс-Банку за 2005 рік
Додаток Д Звіт про фінансові результати Правекс-Банку за 2006 рік
Додаток Е Звіт про фінансові результати Правекс-Банку за 2007 рік
Додаток Є Звіт про власний капітал Правекс-Банку за 2005 рік
Додаток Ж Звіт про власний капітал Правекс-Банку за 2006 рік
Додаток З Звіт про власний капітал Правекс-Банку за 2007 рік
РЕФЕРАТ
Дипломна робота: 143 с., 23 табл., 26 рис., 60 джерел, 35 формул, 9 додатків.
Мета роботи – дослідження фінансового менеджменту банку.
Об’єкт дослідження – методи фінансового менеджменту банку.
Предмет дослідження – менеджмент операцій комерційного банку.
Методи дослідження – порівняльний, коефіцієнтний, вертикальний і горизонтальний фінансовий аналіз.
У першому розділі розглянуті фінансовий менеджмент банку, процес планування в банку, система і методи фінансового аналізу, системи і методи внутрішнього фінансового контролю.
У другому розділі розглянуті сутність і управління активів і пасивів банку, менеджмент кредитного портфеля банку, управління інвестиційним портфелем банку, управління банківськими ризиками, управління ліквідністю банку, управління прибутком банку.
У третьому розділі розглянуто фінансовий менеджмент (на прикладі АКБ Правекс-Банку ).
У четвертому розділі розглянуто охорону праці.
ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ, ПЛАНУВАННЯ, ФІНАНСОВИЙ АНАЛІЗ І КОНТРОЛЬ, АКТИВИ І ПАСИВИ, КРЕДИТНИЙ І ІНВЕСТИЦІЙНИЙ ПОРТФЕЛІ, БАНКІВСЬКИЙ РИЗИК, ЛІКВІДНІСТЬ, РОЗДРІБНИЙ І МІЖБАНКІВСЬКИЙ БІЗНЕС, ПЕРСОНАЛ, ПЛАТІЖНІ КАРТКИ, ФІНАНСОВИЙ СТАН, ПРИБУТОК
ЗМІСТ
ВСТУП
1 ЗАСАДИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ БАНКУ
1.1 Фінансовий менеджмент банку: сутність і основні складові елементи
1.2 Процес планування в банку
1.3 Система і методи фінансового аналізу
1.4 Системи і методи внутрішнього фінансового контролю
2 МЕНЕДЖМЕНТ ОПЕРАЦІЙ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ
2.1 Сутність активів і пасивів банку та управління активами і пасивами банку
2.1.1 Сутність активів і пасивів банку
2.1.2 Управління активами і пасивами банку
2.2 Менеджмент кредитного портфеля банку
2.2.1 Сутність і значення кредитного портфеля банку
2.2.2 Кредитна політика як основа управління кредитним портфелем банку
2.2.3 Методи ціноутворення банківських кредитів
2.3 Управління інвестиційним портфелем банку
2.3.1 Інвестиційний портфель банку: сутність та функції
2.3.2 Інвестиційна політика як основа управління портфелем цінних паперів банку
2.3.3 Управління процесом формування портфеля цінних паперів банку
2.3.4 Оперативне управління портфелем цінних паперів банку
2.4 Управління банківськими ризиками
2.4.1 Кредитний ризик і управління ним
2.4.2 Управління валютним ризиком
2.4.3 Управління процентним ризиком
2.5 Управління ліквідністю банку
2.5.1 Сутність і значення ліквідності банку
2.5.2 Технологія управління банківською ліквідністю
2.5.3 Методи оцінки потреби банку в ліквідних коштах
2.5.4 Методи управління ліквідністю банку
2.6 Управління прибутковістю банку
2.6.1 Сутність прибутку банку та основні засади управління ним
2.6.2 Управління формуванням прибутку банку
2.6.3 Управління процесом розподілу прибутку банку
2.6.4 Аналіз прибутковості банку
3 ФІНАНСОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ (НА ПРИКЛАДІ АКБ ПРАВЕКС-БАНКУ )
3.1 АКБ Правекс-Банк – банк національного масштабу
3.2 Управління активами і пасивами Правекс-Банку
3.3 Управління ризиками Правекс-Банку
3.4 Управління кредитним портфелем Правекс-Банку
3.5 Управління інвестиційним портфелем Правекс-Банку
3.6 Міжбанківський бізнес Правекс-Банку
3.7 Платіжні картки Правекс-Банку
3.8 Менеджмент роздрібного бізнесу АКБ Правекс-Банку
3.9 Управління персоналом Правекс-Банку
3.10 Аналіз фінансового стану Правекс-Банку
4 ОХОРОНА ПРАЦІ
4.1 Характеристика приміщення
4.2 Аналіз умов праці
4.3 Заходи щодо поліпшення умов праці
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ
Додаток А Баланс Правекс-Банку за 2005 рік
Додаток Б Баланс Правекс-Банку за 2006 рік
Додаток В Баланс Правекс-Банку за 2007 рік
Додаток Г Звіт про фінансові результати Правекс-Банку за 2005 рік
Додаток Д Звіт про фінансові результати Правекс-Банку за 2006 рік
Додаток Е Звіт про фінансові результати Правекс-Банку за 2007 рік
Додаток Є Звіт про власний капітал Правекс-Банку за 2005 рік
Додаток Ж Звіт про власний капітал Правекс-Банку за 2006 рік
Додаток З Звіт про власний капітал Правекс-Банку за 2007 рік
Фонд социальной защиты населения
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8240
На основе проведенного исследования мною были сделаны следующие выводы.
Осуществляемые в Республике Беларусь общественно-политические, экономические реформы создали новую социальную среду и потребовали выработки эффективной социальной политики. Эта политика должна быть ориентирована на человека, в ней должна быть правильно выстроена система приоритетов и предусмотрено эффективное использование государственных средств на социальную защиту.
Оценивая существующую систему социальной защиты в республике в целом, следует признать, что она недостаточно эффективна. Именно в связи с этим система социальной защиты должна претерпеть серьезные изменения, вызванные необходимостью адаптации к новым экономическим, социальным и демографическим реалиям.
Объективно встала необходимость реформирования пенсионной системы. От того, как будет осуществляться пенсионная реформа, по каким основополагающим принципам - таков будет уровень социальных гарантий и материальной обеспеченности каждого человека в нетрудоспособном возрасте.
Необходимым условием перехода республики к новой системе является создание Национальной информационной системы социальной защиты, основой которой станет индивидуальный персонифицированный учет и единая база данных по уплаченным пенсионным взносам, а также вся информация, необходимая для назначения и начисления пенсий и пособий.
В рамках реформы системы социальной защиты республики необходимо осуществлять процесс реформирования Фонда социальной защиты населения. Необходимо также увеличение спектра социальных услуг, предоставляемых гражданам.
Важным направлением реформ в системе социальной защиты является совершенствование адресной социальной помощи уязвимых категорий граждан. Смысл эффективной адресной социальной защиты и состоит именно в том, чтобы сконцентрировать ограниченные ресурсы на удовлетворение потребностей социально незащищенных слоев населения. Важно полностью перейти от общих социальных программ к программам адресным, учитывающим потребности конкретных слоев и групп населения, а также определенных регионов
Обобщение изложенного позволяет сделать вывод, что решение перечисленных выше задач возможно лишь при условии рационального реформирования системы социальной защиты, направленного на смену приоритетов, снижение доли выплат из бюджета, переориентацию самой психологии получателей социальной помощи. Каждый человек должен осознать, что система социальной защиты не может превышать достигнутый обществом уровень развития.
На основе проведенного исследования мною были сделаны следующие выводы.
Осуществляемые в Республике Беларусь общественно-политические, экономические реформы создали новую социальную среду и потребовали выработки эффективной социальной политики. Эта политика должна быть ориентирована на человека, в ней должна быть правильно выстроена система приоритетов и предусмотрено эффективное использование государственных средств на социальную защиту.
Оценивая существующую систему социальной защиты в республике в целом, следует признать, что она недостаточно эффективна. Именно в связи с этим система социальной защиты должна претерпеть серьезные изменения, вызванные необходимостью адаптации к новым экономическим, социальным и демографическим реалиям.
Объективно встала необходимость реформирования пенсионной системы. От того, как будет осуществляться пенсионная реформа, по каким основополагающим принципам - таков будет уровень социальных гарантий и материальной обеспеченности каждого человека в нетрудоспособном возрасте.
Необходимым условием перехода республики к новой системе является создание Национальной информационной системы социальной защиты, основой которой станет индивидуальный персонифицированный учет и единая база данных по уплаченным пенсионным взносам, а также вся информация, необходимая для назначения и начисления пенсий и пособий.
В рамках реформы системы социальной защиты республики необходимо осуществлять процесс реформирования Фонда социальной защиты населения. Необходимо также увеличение спектра социальных услуг, предоставляемых гражданам.
Важным направлением реформ в системе социальной защиты является совершенствование адресной социальной помощи уязвимых категорий граждан. Смысл эффективной адресной социальной защиты и состоит именно в том, чтобы сконцентрировать ограниченные ресурсы на удовлетворение потребностей социально незащищенных слоев населения. Важно полностью перейти от общих социальных программ к программам адресным, учитывающим потребности конкретных слоев и групп населения, а также определенных регионов
Обобщение изложенного позволяет сделать вывод, что решение перечисленных выше задач возможно лишь при условии рационального реформирования системы социальной защиты, направленного на смену приоритетов, снижение доли выплат из бюджета, переориентацию самой психологии получателей социальной помощи. Каждый человек должен осознать, что система социальной защиты не может превышать достигнутый обществом уровень развития.
КОНТРОЛЬНАЯ РАБОТА по дисциплине Страхование Вариант 13
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8239
План работы:
Принципы страхования.
Дать определение понятию страховая премия .
Страховые поля, страховой портфель, уровень охвата страхового поля. Смысл и значение этих показателей.
Страхование ответственности за загрязнение окружающей среды.
Список использованной литературы.
План работы:
Принципы страхования.
Дать определение понятию страховая премия .
Страховые поля, страховой портфель, уровень охвата страхового поля. Смысл и значение этих показателей.
Страхование ответственности за загрязнение окружающей среды.
Список использованной литературы.
Выяснение сущности структуры управления коммерческим банком, анализ принципов организации структур управления коммерческим банком, определение путей совершенствования процесса управления структурой коммерческого банка
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8238
Содержание
Введение 3
1. Основные принципы организации структур управления коммерческим банком 5
1.1 Органы управления банком 5
1.2. Понятие организационной структуры коммерческого банка 14
2. Структура и органы управления банком на примере Нефтекамского 23
ОСБ № 4624 Уральского отделения Сбербанка России 23
2.1. Характеристика и структура органов управления Нефтекамского ОСБ 23
№ 4624 Уральского отделения Сбербанка России 23
2.2 Анализ финансовой деятельности Нефтекамского ОСБ 32
2.3 Пути совершенствования процесса управления структурой коммерческого банка 42
Заключение 47
Список использованной литературы 50
Нормативно – правовые акты 50
ПРИЛОЖЕНИЕ 1 52
ПРИЛОЖЕНИЕ 2 53
ПРИЛОЖЕНИЕ 3 55
ПРИЛОЖЕНИЕ 4 56
ПРИЛОЖЕНИЕ 5 57
В данной дипломной работе была сделана попытка проанализировать деятельность коммерческого банка, показать эффективность управления структурой в экономическом банке. Управление структурой коммерческого банка крайне необходимо для успешного развития и дальнейшего функционирования как банковской системы в целом, так и отдельного банка.
Проведенный анализ динамической системы с точки зрения современной теории управления в Нефтекамском ОСБ № 4624 заключается в определении ее текущего и желаемого состояния и стратегии управления, переводящей систему из текущего состояния в желаемое. Состояние банковской системы, как объекта управления, характеризуется видами активных операций (направление размещения средств банка) и их относительным весом, видами пассивных операций (источников средств банка) и их относительным весом, а также показателями достаточности капитала, ликвидности баланса и прибыльности банка.
Проведенный анализ Нефтекамского ОСБ № 4624 показал, что немаловажное значение в организации деятельности банка имеет его структура. До недавнего времени она носила отпечаток старой системы. Каждый банк с позиции построения своего аппарата управления воспроизводил одну и ту же схему, отражающую скудность выполняемых им операций (в основном по управлению кредитованием и организацией расчетов). Вхождение банков в рыночные отношения неизбежно должно разрушить это однообразие. Структура управления коммерческим банком, построенная по функциональному признаку, не может не учитывать возросший перечень операций, которые традиционно ему присущи.
Реализация стратегии в Нефтекамском ОСБ № 4624 будет происходить в рамках 4-х основных этапов, реализация каждого из этапов будет заканчиваться переходом системы Сбербанка в качественно новое состояние, позволяющее использовать новые инструменты и методы ведения бизнеса и при этом обеспечивать непрерывность и стабильность работы Банка.
- Первый этап (до января ‐ февраля 2009 г.) включает мероприятия, которые могут быть осуществлены незамедлительно и являются независимыми от других направлений деятельности. К ним относятся «быстрореализуемые инициативы» ‐ проекты, позволяющие получить значимую экономическую выгоду в краткосрочном периоде при минимальных финансовых и временных затратах на их осуществление, пилотные проекты по ряду направлений, формирование аппарата управления реализацией стратегии.
- Второй этап (окончание в июне ‐ декабре 2009 г.) предполагает внедрение относительно автономных изменений, не требующих сложных преобразований в поддерживающих функциях (информационные технологии, операционная модель, система управления рисками) или серьезных изменений в инфраструктуре (например, переформатирование ВСП).
- По итогам третьего этапа (июнь ‐ декабрь 2011 г.) будет завершено внедрение основных изменений в поддерживающих функциях, завершены планируемые инфраструктурные изменения, а также реализовано большинство инициатив, предусмотренных стратегией.
- В ходе четвертого этапа, завершение которого совпадает с окончанием срока действия стратегии (к 2014 году), должно быть окончательно завершено внедрение всех элементов стратегии, а также проведена окончательная отладка и выход на «проектную мощность» новых систем и моделей работы.
Для каждого этапа преобразований сформирован детальный план работ, которые будут учитываться при составлении текущих и среднесрочных финансовых планов (бюджетов) и пересматриваться при существенных изменениях рыночных условий, оказывающих воздействие на ход реализации стратегии Банка Система управления реализацией стратегии формируется на основе, существующей в Банке организационной структуры и управленческих механизмов. В ходе реализации стратегии будет применяться многоуровневая система мониторинга реализации программы, охватывающая все регионы и уровни банковской иерархии, и соответствующая ей система контрольных показателей.
Содержание
Введение 3
1. Основные принципы организации структур управления коммерческим банком 5
1.1 Органы управления банком 5
1.2. Понятие организационной структуры коммерческого банка 14
2. Структура и органы управления банком на примере Нефтекамского 23
ОСБ № 4624 Уральского отделения Сбербанка России 23
2.1. Характеристика и структура органов управления Нефтекамского ОСБ 23
№ 4624 Уральского отделения Сбербанка России 23
2.2 Анализ финансовой деятельности Нефтекамского ОСБ 32
2.3 Пути совершенствования процесса управления структурой коммерческого банка 42
Заключение 47
Список использованной литературы 50
Нормативно – правовые акты 50
ПРИЛОЖЕНИЕ 1 52
ПРИЛОЖЕНИЕ 2 53
ПРИЛОЖЕНИЕ 3 55
ПРИЛОЖЕНИЕ 4 56
ПРИЛОЖЕНИЕ 5 57
В данной дипломной работе была сделана попытка проанализировать деятельность коммерческого банка, показать эффективность управления структурой в экономическом банке. Управление структурой коммерческого банка крайне необходимо для успешного развития и дальнейшего функционирования как банковской системы в целом, так и отдельного банка.
Проведенный анализ динамической системы с точки зрения современной теории управления в Нефтекамском ОСБ № 4624 заключается в определении ее текущего и желаемого состояния и стратегии управления, переводящей систему из текущего состояния в желаемое. Состояние банковской системы, как объекта управления, характеризуется видами активных операций (направление размещения средств банка) и их относительным весом, видами пассивных операций (источников средств банка) и их относительным весом, а также показателями достаточности капитала, ликвидности баланса и прибыльности банка.
Проведенный анализ Нефтекамского ОСБ № 4624 показал, что немаловажное значение в организации деятельности банка имеет его структура. До недавнего времени она носила отпечаток старой системы. Каждый банк с позиции построения своего аппарата управления воспроизводил одну и ту же схему, отражающую скудность выполняемых им операций (в основном по управлению кредитованием и организацией расчетов). Вхождение банков в рыночные отношения неизбежно должно разрушить это однообразие. Структура управления коммерческим банком, построенная по функциональному признаку, не может не учитывать возросший перечень операций, которые традиционно ему присущи.
Реализация стратегии в Нефтекамском ОСБ № 4624 будет происходить в рамках 4-х основных этапов, реализация каждого из этапов будет заканчиваться переходом системы Сбербанка в качественно новое состояние, позволяющее использовать новые инструменты и методы ведения бизнеса и при этом обеспечивать непрерывность и стабильность работы Банка.
- Первый этап (до января ‐ февраля 2009 г.) включает мероприятия, которые могут быть осуществлены незамедлительно и являются независимыми от других направлений деятельности. К ним относятся «быстрореализуемые инициативы» ‐ проекты, позволяющие получить значимую экономическую выгоду в краткосрочном периоде при минимальных финансовых и временных затратах на их осуществление, пилотные проекты по ряду направлений, формирование аппарата управления реализацией стратегии.
- Второй этап (окончание в июне ‐ декабре 2009 г.) предполагает внедрение относительно автономных изменений, не требующих сложных преобразований в поддерживающих функциях (информационные технологии, операционная модель, система управления рисками) или серьезных изменений в инфраструктуре (например, переформатирование ВСП).
- По итогам третьего этапа (июнь ‐ декабрь 2011 г.) будет завершено внедрение основных изменений в поддерживающих функциях, завершены планируемые инфраструктурные изменения, а также реализовано большинство инициатив, предусмотренных стратегией.
- В ходе четвертого этапа, завершение которого совпадает с окончанием срока действия стратегии (к 2014 году), должно быть окончательно завершено внедрение всех элементов стратегии, а также проведена окончательная отладка и выход на «проектную мощность» новых систем и моделей работы.
Для каждого этапа преобразований сформирован детальный план работ, которые будут учитываться при составлении текущих и среднесрочных финансовых планов (бюджетов) и пересматриваться при существенных изменениях рыночных условий, оказывающих воздействие на ход реализации стратегии Банка Система управления реализацией стратегии формируется на основе, существующей в Банке организационной структуры и управленческих механизмов. В ходе реализации стратегии будет применяться многоуровневая система мониторинга реализации программы, охватывающая все регионы и уровни банковской иерархии, и соответствующая ей система контрольных показателей.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)