http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8190
Останнім часом пасові передачі застосовують досить широко, їх використовують у приводах електрогенераторів та різних металообробних верстатів, у робочих механізмах текстильної та паперової промисловості, у приводах вентиляційних систем, сільськогосподарських машинах та різних приладах, наприклад магнітофонах.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
воскресенье, 19 ноября 2017 г.
ПЕРЕДАЧІ ГВИНТ – ГАЙКА
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8189
Передачі гвинт – гайка застосовують для перетворення обертового руху у поступальний. Вони використовуються у різних галузях техніки – від точного приладобудування до важконавантажених приводів натискних пристроїв прокатних станів, гвинтових пресів та підйомних механізм в кранів. Такі передачі створюють значні сили, забезпечують точні переміщення робочих органів різних верстатів та приладів або виконують функції регулювальних пристроїв.
Передачі гвинт – гайка застосовують для перетворення обертового руху у поступальний. Вони використовуються у різних галузях техніки – від точного приладобудування до важконавантажених приводів натискних пристроїв прокатних станів, гвинтових пресів та підйомних механізм в кранів. Такі передачі створюють значні сили, забезпечують точні переміщення робочих органів різних верстатів та приладів або виконують функції регулювальних пристроїв.
ВАЛИ ТА ОСІ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8188
Окремі елементи машин, що здійснюють обертовий рух, розміщують на осях та валах, які забезпечують для цих елементів постійне положення геометричної осі обертання.
Вісь – деталь видовженої циліндричної форми, що підтримує елементи машини у їхньому обертовому русі, не передаючи корисного крутного моменту.
Вал – деталь, призначена для передавання крутного моменту та підтримування елементів машини у їхньому обертовому русі. Існують такі види валів, наприклад гнучкі дротяні та торсіонні, які не підтримують деталей, а лише передають крутний момент.
Окремі елементи машин, що здійснюють обертовий рух, розміщують на осях та валах, які забезпечують для цих елементів постійне положення геометричної осі обертання.
Вісь – деталь видовженої циліндричної форми, що підтримує елементи машини у їхньому обертовому русі, не передаючи корисного крутного моменту.
Вал – деталь, призначена для передавання крутного моменту та підтримування елементів машини у їхньому обертовому русі. Існують такі види валів, наприклад гнучкі дротяні та торсіонні, які не підтримують деталей, а лише передають крутний момент.
ПІДШИПНИКИ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8187
Підшипники кочення – це елементи опор осей, валів та інших деталей, що працюють на використанні принципу тертя кочення.
Підшипники кочення – це елементи опор осей, валів та інших деталей, що працюють на використанні принципу тертя кочення.
МУФТИ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8186
Муфтами називають пристрої, що з єднують вали і передають обертовий момент. Інколи муфтами з єднують вал із розміщеними на ньому деталями – зубчастими колесами, шківами, зірочками тощо.
Муфтами називають пристрої, що з єднують вали і передають обертовий момент. Інколи муфтами з єднують вал із розміщеними на ньому деталями – зубчастими колесами, шківами, зірочками тощо.
ШПОНКОВІ З ЄДНАННЯ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8185
Шпонкою називають деталь, яку вставляють у пази вала 1 маточини (втулки) з метою утворення з єднання, здатного передавати обертовий момент від вала до маточини або від маточини до вала.
Шпонкою називають деталь, яку вставляють у пази вала 1 маточини (втулки) з метою утворення з єднання, здатного передавати обертовий момент від вала до маточини або від маточини до вала.
ШЛІЦЕВІ (ЗУБЧАСТІ) З ЄДНАННЯ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8184
У випадках, коли не можна забезпечити міцність шпонкових з єднань деталей із валами (через обмежену довжину маточини), використовують зубчасті з єднання. Такі з єднання утворюються за допомогою зубців (шліців), що нарізаються на поверхнях вала та отвору маточини деталі, яка з єднується з валом. За формою профілю зубців розрізняють три типи з єднань (рис. 13.1): прямокутні, евольвентні та трикутні.
У випадках, коли не можна забезпечити міцність шпонкових з єднань деталей із валами (через обмежену довжину маточини), використовують зубчасті з єднання. Такі з єднання утворюються за допомогою зубців (шліців), що нарізаються на поверхнях вала та отвору маточини деталі, яка з єднується з валом. За формою профілю зубців розрізняють три типи з єднань (рис. 13.1): прямокутні, евольвентні та трикутні.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)