http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8188
Окремі елементи машин, що здійснюють обертовий рух, розміщують на осях та валах, які забезпечують для цих елементів постійне положення геометричної осі обертання.
Вісь – деталь видовженої циліндричної форми, що підтримує елементи машини у їхньому обертовому русі, не передаючи корисного крутного моменту.
Вал – деталь, призначена для передавання крутного моменту та підтримування елементів машини у їхньому обертовому русі. Існують такі види валів, наприклад гнучкі дротяні та торсіонні, які не підтримують деталей, а лише передають крутний момент.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
воскресенье, 19 ноября 2017 г.
ПІДШИПНИКИ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8187
Підшипники кочення – це елементи опор осей, валів та інших деталей, що працюють на використанні принципу тертя кочення.
Підшипники кочення – це елементи опор осей, валів та інших деталей, що працюють на використанні принципу тертя кочення.
МУФТИ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8186
Муфтами називають пристрої, що з єднують вали і передають обертовий момент. Інколи муфтами з єднують вал із розміщеними на ньому деталями – зубчастими колесами, шківами, зірочками тощо.
Муфтами називають пристрої, що з єднують вали і передають обертовий момент. Інколи муфтами з єднують вал із розміщеними на ньому деталями – зубчастими колесами, шківами, зірочками тощо.
ШПОНКОВІ З ЄДНАННЯ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8185
Шпонкою називають деталь, яку вставляють у пази вала 1 маточини (втулки) з метою утворення з єднання, здатного передавати обертовий момент від вала до маточини або від маточини до вала.
Шпонкою називають деталь, яку вставляють у пази вала 1 маточини (втулки) з метою утворення з єднання, здатного передавати обертовий момент від вала до маточини або від маточини до вала.
ШЛІЦЕВІ (ЗУБЧАСТІ) З ЄДНАННЯ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8184
У випадках, коли не можна забезпечити міцність шпонкових з єднань деталей із валами (через обмежену довжину маточини), використовують зубчасті з єднання. Такі з єднання утворюються за допомогою зубців (шліців), що нарізаються на поверхнях вала та отвору маточини деталі, яка з єднується з валом. За формою профілю зубців розрізняють три типи з єднань (рис. 13.1): прямокутні, евольвентні та трикутні.
У випадках, коли не можна забезпечити міцність шпонкових з єднань деталей із валами (через обмежену довжину маточини), використовують зубчасті з єднання. Такі з єднання утворюються за допомогою зубців (шліців), що нарізаються на поверхнях вала та отвору маточини деталі, яка з єднується з валом. За формою профілю зубців розрізняють три типи з єднань (рис. 13.1): прямокутні, евольвентні та трикутні.
Профільні з єднання
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8183
У профільному з єднанні (рис. 13.4) охоплююча та охоплювана поверхні деталей мають некруглу форму в поперечному перерізі. Це дає змогу передавати обертовий момент без використання додаткових деталей. Такі з єднання застосовують для встановлення на валах рукояток, маховиків, а інколи й важконаванта жених деталей (з єднання корабельного тягового гвинта з трансмісійним валом).
У профільному з єднанні (рис. 13.4) охоплююча та охоплювана поверхні деталей мають некруглу форму в поперечному перерізі. Це дає змогу передавати обертовий момент без використання додаткових деталей. Такі з єднання застосовують для встановлення на валах рукояток, маховиків, а інколи й важконаванта жених деталей (з єднання корабельного тягового гвинта з трансмісійним валом).
ПРЕСОВІ З ЄДНАННЯ
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8182
З єднання деталей за допомогою посадок із гарантованим натягом називають пресовими. Ці з єднання займають деяке проміжне положення між роз ємними та нероз ємними з єднаннями. При невеликих натягах пресові з єднання допускають неодноразове складання та розбирання без пошкодження деталей, але при цьому дещо зменшується несуча здатність з єднання. При великих натягах під час розбирання з єднань можливі значні пошкодження, а деколи і руйнування деталей з єднання. Особливістю пресових з єднань є те, що вони здійснюються без додаткових деталей.
З єднання деталей за допомогою посадок із гарантованим натягом називають пресовими. Ці з єднання займають деяке проміжне положення між роз ємними та нероз ємними з єднаннями. При невеликих натягах пресові з єднання допускають неодноразове складання та розбирання без пошкодження деталей, але при цьому дещо зменшується несуча здатність з єднання. При великих натягах під час розбирання з єднань можливі значні пошкодження, а деколи і руйнування деталей з єднання. Особливістю пресових з єднань є те, що вони здійснюються без додаткових деталей.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)