понедельник, 13 ноября 2017 г.

Проектування коробки передач легкового автомобіля третього класу

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8119

Зміст

1 Вибір, обгрунтування і розрахунок параметрів проектованого автомобіля
1.1 Аналіз параметрів автомобілів-аналогів 3
1.2 Вибір основних вагових і геометричних параметрів 8
1.3 Визначення потужності двигуна і його зовнішньої
швидкісної характеристики 9
1.4 Визначення передавальних чисел трансмісії 12
1.5 Тяговий розрахунок 13
2 Визначення навантажувальних режимів ходової частини і трансмісії авто-мобіля
2.1 Визначення навантажувальних режимів ходової частини
при розрахунку на довговічність 19
2.2 Визначення навантажувальних режимів трансмісії при
розрахунку на міцність 19
2.3 Визначення навантажувальних режимів трансмісії при
розрахунку на довговічність
3. Розрахунок коробки передач
3.1 Визначення основних параметрів
3.2 Розрахунок зубчатих коліс коробки передач на міцність
3.3 Розрахунок валів
3.4 Розрахунок синхронізатора коробки передач
3.5 Вибір підшипників коробки передач

Экология АТП

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8118

СОДЕРЖАНИЕ:



1. Введение………………………………………………………………………………………………………………………………3
2. Способы нейтрализации отработавших газов в выпускной системе……………………………………………………………………………………………………………………………….4
3. Нейтрализации отработавших газов в выпускной системе бензиновых двигателей………………………………………………………………………………………….4
4. Нейтрализация отработавших газов в выпускной системе дизельных двигателей……………………………………………………………………………….....12
5. Заключение………………………………………………………………………………………………………………………18
6. Литература………………………………………………………………………………………………………………………19

Метрологии, стандартизации и сертификации

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8117

АННОТАЦИЯ

курсовой работы по дисциплине «Метрологии, стандартизации и сертификации» студента машиностроительного факультета Сиркели П.И.
Пояснительная записка на 27 с., в том числе 12 рис., 6 листов чертежей.
Ульяновский государственный технический университет, 2010 г.
В курсовой работе назначены посадки: в соединении стакана и корпуса - посадка 48H7/js6, в соединении подшипника и стакана - 40H7/l0, в соединении подшипника и вала - посадка Ø25L0/k6. Выше указанные посадки выбраны методом аналогии. Выполнен чертеж стакана.
Выбрано средство измерения 48js6 вала – микрометр гладкий, ГОСТ 4381-87. Для заданных соединений рассчитана посадка с зазором Ø55H8/e8, назначены посадки подшипника на вал Ø60L5/k5 и Ø130Js6/l5 в корпус. Построена схема полей допусков метрической резьбы, имеющей посадку 5H6H/4jh и номинальный наружный диаметр Ø33 мм.
Для шлицевого соединения назначен метод центрирования по наружному диаметру и посадки, D-6×16H11×20H7/n6×4D9/h8.
Для шпоночного соединения назначены посадки шпонки в паз вала 22H9/h9, в паз втулки 22D10/h9.

















СОДЕРЖАНИЕ:

1. РАСЧЕТ И ВЫБОР ПОСАДОК ГЛАДКИХ ЦИЛИНДРИЧЕСКИХ СОЕДИНЕНИЙ…………………………………………………………………6
1.1. Выбор посадок методом аналогии…………………………………….. …...6
1.2. Расчет и выбор посадки с зазором…………………………........................10
1.3. Расчет и выбор посадок подшипника качения…..………………………..13

2. ВЫБОР СРЕДСТВ ИЗМЕРЕНИЯ И КОНТРОЛЯ…….....................17

3. НОРМИРОВАНИЕ ТОЧНОСТИ РАЗМЕРОВ, ФОРМЫ, РАСПОЛОЖЕНИЯ И ШЕРОХОВАТОСТИ ПОВЕРХНОСТЕЙ………19 3.1. Определение требований к точности размеров, формы, расположения и шероховатости поверхностей …………………………………………………...19 3.2. Построение графика изменения зависимого допуска…………………...20

4. ВЫБОР ДОПУСКОВ И ПОСАДОК СЛОЖНЫХ СОЕДИНЕНИЙ….21
4.1. Выбор посадок для шпоночного соединения……………………………..21
4.2. Выбор метода центрирования и посадки для шлицевого соединения…..23
4.3. Построение схемы полей допусков резьбы……………………………….26
СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ……………………………………………………27

воскресенье, 12 ноября 2017 г.

Кран стреловой автомобильный на баз ЗИЛ

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8116

Кран стреловой автомобильный на баз ЗИЛ

Кинематическая схема крана на базе автомобиля ЗИЛ

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8115

Кинематическая схема крана на базе автомобиля ЗИЛ

Механизм подъема груза автомобильного крана

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8114

Механизм подъема груза автомобильного крана

ЛАБОТАТОРНА РОБОТА №3. Дослідження та регулювання електрообладнання автомобілів та тракторів

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=8113

Лабораторна робота виконується на універсальному стенді КИ-968-ГОСНИТИ У4, який дозволяє досліджувати:
1.Генератори постійного струму потужністю до 0,5 кВт, напругою до 12 і 24 В;
2.Реле-регулятори;
3.Стартери потужністю до 6,0 кВт (до 8 к.с);
4.Розподільники (4-, 6-, 8-ми кулачкові);
5.Котушки запалювання;
6.Магнето;
7.Звукові сигнали;
8.Конденсатори;
9.Якорі і котушки полюсів - генераторів, стартерів, електродвигунів, трансформаторів магнето;
10.Ланцюги електрообладнання;
11.Пластмасові деталі, які працюють під високою напругою в системі
запалювання.