http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=3208
Дільник передач — механічний, редуктор складається з однієї пари циліндричних шестерень, ведучого 2 та проміжного 11 валів, синхронізатора 7 та механізма перемикання передач.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
четверг, 9 марта 2017 г.
Схема підвіски двигуна ЯМЗ-238
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=3207
Як ми бачимо з малюнка (рис 3.2.) та (рис 3.3.) принципова схема кріплення двигуна ЯМЗ - 238 відрізняється від КамАЗ - 740 (рис 3.1.).
Як ми бачимо з малюнка (рис 3.2.) та (рис 3.3.) принципова схема кріплення двигуна ЯМЗ - 238 відрізняється від КамАЗ - 740 (рис 3.1.).
Техніко-порівняльна характеристика двигунів ЯМЗ - 238 і КамАЗ-740
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=3206
Техніко-порівняльна характеристика двигунів ЯМЗ - 238 і КамАЗ-740
Техніко-порівняльна характеристика двигунів ЯМЗ - 238 і КамАЗ-740
Габаритні розміри та підвіска двигуна КамАЗ-740
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=3205
Габаритні розміри та підвіска двигуна КамАЗ-740
Габаритні розміри та підвіска двигуна КамАЗ-740
среда, 8 марта 2017 г.
ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕРЕОБЛАДНАНОГО АВТОМОБІЛЯ КамАЗ - 5320
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=3204
Автомобіль КамАЗ - 5320 випускається Камським автомобільним заводом з 1976 року. Призначений для постійної роботи з причепом.
Автомобіль КамАЗ - 5320 випускається Камським автомобільним заводом з 1976 року. Призначений для постійної роботи з причепом.
Загальні відомості по конструкції великовантажних автомашин
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=3203
Специфічні умови експлуатації на відкритих гірських розробках пред являють до конструкції автотранспортних засобів ряд вимог:
Автомобіль повинен забезпечувати найбільш просте і повне навантаження і розвантаження кузова в цілях зменшення тривалості цих технологічних операцій.
Кар єрний автомобіль повинен мати високу маневреність, оскільки умови роботи в гірських розробках тісні.
Автомобіль повинен мати високу стійкість, вантажопідйомність та хорошу прохідність, забезпечуючи роботу в умовах складного рельєфу місцевості і руху по дорогам низької якості.
На довгих підйомах і спусках, характерних для кар єрних умов, автомобіль повинен розвивати потрібну швидкість в зв язку з необхідністю скорочення робочого циклу машини.
Специфічні умови експлуатації на відкритих гірських розробках пред являють до конструкції автотранспортних засобів ряд вимог:
Автомобіль повинен забезпечувати найбільш просте і повне навантаження і розвантаження кузова в цілях зменшення тривалості цих технологічних операцій.
Кар єрний автомобіль повинен мати високу маневреність, оскільки умови роботи в гірських розробках тісні.
Автомобіль повинен мати високу стійкість, вантажопідйомність та хорошу прохідність, забезпечуючи роботу в умовах складного рельєфу місцевості і руху по дорогам низької якості.
На довгих підйомах і спусках, характерних для кар єрних умов, автомобіль повинен розвивати потрібну швидкість в зв язку з необхідністю скорочення робочого циклу машини.
ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ДВИГУНА ЯМЗ – 238
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=3202
Двигун ЯМЗ - 238 при точному виконанні всіх вимог заводу - виробника безвідмовно працюють досить тривалий строк без ремонту з високою ефективністю та економічністю.
Двигун ЯМЗ - 238 при точному виконанні всіх вимог заводу - виробника безвідмовно працюють досить тривалий строк без ремонту з високою ефективністю та економічністю.
Подписаться на:
Сообщения (Atom)