понедельник, 9 января 2017 г.

Догляд, обслуговування та техніка безпеки роботи з гайковертом

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2934

Догляд за гідравлічним гайковертом полягає в своєчасному очищенні, змащуванні, регулюванні та перевірці кріплень.

Розрахунок основних деталей гайковерта на міцність

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5593

Розрахунок основних деталей гайковерта на міцність

Технічна характеристика гайковерта

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2933

Технічна характеристика гайковерта

Принцип роботи гайковерта

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2932

Гайковерт підводиться до колеса вантажного автомобіля. Рукоятка гідро розподільника перемикається в одне з двох робочих положень, натискається рукоятка пускового крана.

Аналіз конструкції гайковерта

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2931

В корпусі гайковерта, який складається з трьох частин, знаходиться циліндричний двоступінчастий редуктор, у якого привід від гідро двигуна. Обертання шестерні передається на вал перетворювача, який складається з кулака, передньої і задньої напівмуфт, двох кульок, пружин і упорного підшипника.

Обґрунтування доцільності конструктивних рішень гайковерта

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2930

Звичайні електромеханічні та пневматичні гайковерти створюють різкі шуми, що перевищують встановлені норми на 60…70 дБ. Це пояснюється тим, що електродвигуни мають великі номінальні частоти обертання робочого органу гайковерта.

Призначення стенду (гайковерт) для механізації ремонтних робіт та основні вимоги щодо його конструкції

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2929

Найбільш вживаними з’єднаннями в автомобілі є різьбові з’єднання. Величезна кількість різьбових з’єднань зумовлює відносно велику трудомісткість кріпильних та регулювальних робіт технічного обслуговування (до 20 % трудомісткості ТО-1 і до 17 % - трудомісткості ТО-2).