http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2934
Догляд за гідравлічним гайковертом полягає в своєчасному очищенні, змащуванні, регулюванні та перевірці кріплень.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
понедельник, 9 января 2017 г.
Розрахунок основних деталей гайковерта на міцність
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5593
Розрахунок основних деталей гайковерта на міцність
Розрахунок основних деталей гайковерта на міцність
Технічна характеристика гайковерта
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2933
Технічна характеристика гайковерта
Технічна характеристика гайковерта
Принцип роботи гайковерта
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2932
Гайковерт підводиться до колеса вантажного автомобіля. Рукоятка гідро розподільника перемикається в одне з двох робочих положень, натискається рукоятка пускового крана.
Гайковерт підводиться до колеса вантажного автомобіля. Рукоятка гідро розподільника перемикається в одне з двох робочих положень, натискається рукоятка пускового крана.
Аналіз конструкції гайковерта
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2931
В корпусі гайковерта, який складається з трьох частин, знаходиться циліндричний двоступінчастий редуктор, у якого привід від гідро двигуна. Обертання шестерні передається на вал перетворювача, який складається з кулака, передньої і задньої напівмуфт, двох кульок, пружин і упорного підшипника.
В корпусі гайковерта, який складається з трьох частин, знаходиться циліндричний двоступінчастий редуктор, у якого привід від гідро двигуна. Обертання шестерні передається на вал перетворювача, який складається з кулака, передньої і задньої напівмуфт, двох кульок, пружин і упорного підшипника.
Обґрунтування доцільності конструктивних рішень гайковерта
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2930
Звичайні електромеханічні та пневматичні гайковерти створюють різкі шуми, що перевищують встановлені норми на 60…70 дБ. Це пояснюється тим, що електродвигуни мають великі номінальні частоти обертання робочого органу гайковерта.
Звичайні електромеханічні та пневматичні гайковерти створюють різкі шуми, що перевищують встановлені норми на 60…70 дБ. Це пояснюється тим, що електродвигуни мають великі номінальні частоти обертання робочого органу гайковерта.
Призначення стенду (гайковерт) для механізації ремонтних робіт та основні вимоги щодо його конструкції
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2929
Найбільш вживаними з’єднаннями в автомобілі є різьбові з’єднання. Величезна кількість різьбових з’єднань зумовлює відносно велику трудомісткість кріпильних та регулювальних робіт технічного обслуговування (до 20 % трудомісткості ТО-1 і до 17 % - трудомісткості ТО-2).
Найбільш вживаними з’єднаннями в автомобілі є різьбові з’єднання. Величезна кількість різьбових з’єднань зумовлює відносно велику трудомісткість кріпильних та регулювальних робіт технічного обслуговування (до 20 % трудомісткості ТО-1 і до 17 % - трудомісткості ТО-2).
Подписаться на:
Сообщения (Atom)