понедельник, 9 января 2017 г.

Принцип роботи гайковерта

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2932

Гайковерт підводиться до колеса вантажного автомобіля. Рукоятка гідро розподільника перемикається в одне з двох робочих положень, натискається рукоятка пускового крана.

Аналіз конструкції гайковерта

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2931

В корпусі гайковерта, який складається з трьох частин, знаходиться циліндричний двоступінчастий редуктор, у якого привід від гідро двигуна. Обертання шестерні передається на вал перетворювача, який складається з кулака, передньої і задньої напівмуфт, двох кульок, пружин і упорного підшипника.

Обґрунтування доцільності конструктивних рішень гайковерта

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2930

Звичайні електромеханічні та пневматичні гайковерти створюють різкі шуми, що перевищують встановлені норми на 60…70 дБ. Це пояснюється тим, що електродвигуни мають великі номінальні частоти обертання робочого органу гайковерта.

Призначення стенду (гайковерт) для механізації ремонтних робіт та основні вимоги щодо його конструкції

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2929

Найбільш вживаними з’єднаннями в автомобілі є різьбові з’єднання. Величезна кількість різьбових з’єднань зумовлює відносно велику трудомісткість кріпильних та регулювальних робіт технічного обслуговування (до 20 % трудомісткості ТО-1 і до 17 % - трудомісткості ТО-2).

Організація та управління автомобільною службою

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2928

Організація і управління автотранспортним підприємством поділяється на:

- організацію перевізного процесу (експлуатацію автотранспортних засобів);

- організацію обслуговування і ремонту автотранспортних засобів на підприємстві (управління виробництвом технічного обслуговування і ремонту автотранспортних засобів).

Технологічний процес ТО і Р у шиноремонтному відділенні

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2927

Шиноремонтне відділення призначене для проведення комплексу ремонтних робіт коліс. монтажу і демонтажу шин, балансування коліс.

Виробничо-технічна база, перспективи розвитку та напрямки розширення виробничої діяльності ТОВ «Агротек- ХПП»

http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2926

Діюча АС ТОВ «Агротек- ХПП» (надалі Підприємство) для виконання виробничої програми по підтриманню рухомого складу в технічно-справному стані не має в достатній кількості виробничої площі. Виробничі корпуси-будівлі каркасного типу з уніфікованих залізобетонних елементів, перебувають у задовільному стані.