http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2931
В корпусі гайковерта, який складається з трьох частин, знаходиться циліндричний двоступінчастий редуктор, у якого привід від гідро двигуна. Обертання шестерні передається на вал перетворювача, який складається з кулака, передньої і задньої напівмуфт, двох кульок, пружин і упорного підшипника.
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
понедельник, 9 января 2017 г.
Обґрунтування доцільності конструктивних рішень гайковерта
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2930
Звичайні електромеханічні та пневматичні гайковерти створюють різкі шуми, що перевищують встановлені норми на 60…70 дБ. Це пояснюється тим, що електродвигуни мають великі номінальні частоти обертання робочого органу гайковерта.
Звичайні електромеханічні та пневматичні гайковерти створюють різкі шуми, що перевищують встановлені норми на 60…70 дБ. Це пояснюється тим, що електродвигуни мають великі номінальні частоти обертання робочого органу гайковерта.
Призначення стенду (гайковерт) для механізації ремонтних робіт та основні вимоги щодо його конструкції
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2929
Найбільш вживаними з’єднаннями в автомобілі є різьбові з’єднання. Величезна кількість різьбових з’єднань зумовлює відносно велику трудомісткість кріпильних та регулювальних робіт технічного обслуговування (до 20 % трудомісткості ТО-1 і до 17 % - трудомісткості ТО-2).
Найбільш вживаними з’єднаннями в автомобілі є різьбові з’єднання. Величезна кількість різьбових з’єднань зумовлює відносно велику трудомісткість кріпильних та регулювальних робіт технічного обслуговування (до 20 % трудомісткості ТО-1 і до 17 % - трудомісткості ТО-2).
Організація та управління автомобільною службою
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2928
Організація і управління автотранспортним підприємством поділяється на:
- організацію перевізного процесу (експлуатацію автотранспортних засобів);
- організацію обслуговування і ремонту автотранспортних засобів на підприємстві (управління виробництвом технічного обслуговування і ремонту автотранспортних засобів).
Організація і управління автотранспортним підприємством поділяється на:
- організацію перевізного процесу (експлуатацію автотранспортних засобів);
- організацію обслуговування і ремонту автотранспортних засобів на підприємстві (управління виробництвом технічного обслуговування і ремонту автотранспортних засобів).
Технологічний процес ТО і Р у шиноремонтному відділенні
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2927
Шиноремонтне відділення призначене для проведення комплексу ремонтних робіт коліс. монтажу і демонтажу шин, балансування коліс.
Шиноремонтне відділення призначене для проведення комплексу ремонтних робіт коліс. монтажу і демонтажу шин, балансування коліс.
Виробничо-технічна база, перспективи розвитку та напрямки розширення виробничої діяльності ТОВ «Агротек- ХПП»
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2926
Діюча АС ТОВ «Агротек- ХПП» (надалі Підприємство) для виконання виробничої програми по підтриманню рухомого складу в технічно-справному стані не має в достатній кількості виробничої площі. Виробничі корпуси-будівлі каркасного типу з уніфікованих залізобетонних елементів, перебувають у задовільному стані.
Діюча АС ТОВ «Агротек- ХПП» (надалі Підприємство) для виконання виробничої програми по підтриманню рухомого складу в технічно-справному стані не має в достатній кількості виробничої площі. Виробничі корпуси-будівлі каркасного типу з уніфікованих залізобетонних елементів, перебувають у задовільному стані.
Коротка характеристика та призначення автомобільної служби підприємства ТОВ «Агротек- ХПП»
http://www.ce-studbaza.ru/schriebe.php?id=2925
ТОВ «Агротек- ХПП» було засновано 1 листопада 1994 р. і сьогодні є одним з провідних спеціалізованих підприємств хмельницького району. Автомобільна служба підприємства базується і має ділянку під забудову на території, що належить товариству. Обліковий склад парку автомобільної служби складає близько 100 автомобілів. Пріоритетним напрямом є збільшення об ємів завозу сільськогосподарської сировини на 30%, при можливості її переробки, та доставки готової продукції на 40%, враховуючи потреби самого підприємства. Служба також виконує наступні роботи: технічне обслуговування і ремонт автотранспортних засобів КамАЗ, ЗІЛ, ГАЗ, ремонт систем живлення дизелів, ремонт стартерів і генераторів, автомобільні перевезення безтарних і насипних вантажів (послуги).
ТОВ «Агротек- ХПП» було засновано 1 листопада 1994 р. і сьогодні є одним з провідних спеціалізованих підприємств хмельницького району. Автомобільна служба підприємства базується і має ділянку під забудову на території, що належить товариству. Обліковий склад парку автомобільної служби складає близько 100 автомобілів. Пріоритетним напрямом є збільшення об ємів завозу сільськогосподарської сировини на 30%, при можливості її переробки, та доставки готової продукції на 40%, враховуючи потреби самого підприємства. Служба також виконує наступні роботи: технічне обслуговування і ремонт автотранспортних засобів КамАЗ, ЗІЛ, ГАЗ, ремонт систем живлення дизелів, ремонт стартерів і генераторів, автомобільні перевезення безтарних і насипних вантажів (послуги).
Подписаться на:
Сообщения (Atom)