среда, 30 ноября 2016 г.

Розрахунок карданного валу автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5142

Розрахунок карданного валу автомобіля

Визначення параметрів труби карданної передачі автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5141

Відповідно до ГОСТ 5005-82 вибираємо розміри зовнішнього і внутрішнього діаметрів переднього(що сполучає коробку передач з проміжною опорою) і заднього(що сполучає проміжну опору із заднім мостом) карданних валів відповідно до передаваного моменту, що крутить: ...

Розрахунок паливно-економічної характеристики автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5140

Для отримання паливно-економічної характеристики розрахуємо витрату палива при русі автомобіля на вищій передачі по горизонтальній дорозі із заданими постійними швидкостями від мінімально стійкої до максимальної.

Потужностний баланс автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5139

2.11. Потужностний баланс автомобіля
2.11.1. Визначення потужностного балансу на вищій передачі
Для вибраних раніше інтервалів по кутовій швидкості колінчастого валу двигуна і швидкості автомобіля розрахуємо потужностний баланс.
2.11.2. Визначення потужностного балансу автомобіля на різних передачах
2.11.2.1. Визначення потужностного балансу автомобіля першій передачі
2.11.2.2. Визначення потужностного балансу автомобіля на другій передачі
2.11.2.3. Визначення потужностного балансу автомобіля на третій передачі
2.11.2.4. Визначення потужностного балансу автомобіля на п ятій передачі

Розгін автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5138

2.10. Розгін автомобіля
2.10.1. Прискорення при розгоні
2.10.1.1. Визначення прискорення розгону на різних передачах
2.10.2. Час і шлях розгону автомобіля
2.10.2.1. Визначення зворотних прискорень
2.10.2.2. Визначення часу розгону автомобіля
2.10.2.3. Визначення шляху розгону автомобіля

Динамічна характеристика автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5137

2.9. Динамічна характеристика автомобіля
2.9.1. Визначення динамічного чинника на різних передачах
2.9.1.1. Визначення динамічного чинника на V передачe
2.9.1.2. Визначення динамічного чинника на IV передачe
2.9.1.3. Визначення динамічного чинника на III передачe
2.9.1.4. Визначення динамічного чинника на II передачe
2.9.1.5. Визначення динамічного чинника на I передачe
2.9.1.6. Визначення динамічного чинника по зчепленню

Тяговий баланс автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5136

2.8. Тяговий баланс автомобіля
2.8.1. Визначення тягових сил для кожної з передач
2.8.1.1. Визначення тягових сил на I передачі
2.8.1.2. Визначення тягових сил на II передачі
2.8.1.3. Визначення тягових сил на III передачі
2.8.1.4. Визначення тягових сил на IV передачі
2.8.1.5. Визначення тягових сил на V передачі
2.8.2. Визначення швидкостей автомобіля для кожної з передач
2.8.2.1. Визначення діапазону швидкостей для I передачі
2.8.2.2. Визначення діапазону швидкостей для II передачі
2.8.2.3. Визначення діапазону швидкостей для III передачі
2.8.2.4. Визначення діапазону швидкостей для IV передачі
2.8.2.5. Визначення діапазону швидкостей для V передачі
2.8.3. Визначення сили опору дороги
2.8.4. Визначення сили опору повітря на різних передачах
2.8.4.1. Визначення сили опору повітря на V передачі
2.8.4.2. Визначення сили опору повітря на IV передачі
2.8.4.3. Визначення сили опору повітря на III передачі
2.8.4.4. Визначення сили опору повітря на II передачі
2.8.4.5. Визначення сили опору повітря на I передачі
2.8.4.6. Визначення зчіпної сили