http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5109
Розміри балок заднього моста визначаються розрахунком при приведеним вище для напіврозвантажених напівосей трьом режимам навантаження:
Режим максимальної дотичної сили на колесі ...
На сайте СтудБаза есть возможность скачать БЕСПЛАТНО скачать студенческий материал по техническим и гуманитарным специальностям: дипломные работы, магистерские работы, бакалаврские работы, диссертации, курсовые работы, рефераты, задачи, контрольные работы, лабораторные работы, практические работы, самостоятельные работы, литература и многое др..
понедельник, 28 ноября 2016 г.
Розрахунок півосей головної передачі АТЗ 3-го класу
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5108
Розрахунок півосей на міцність:
Розрахунок напівосей проводитися на статичну міцність і утомленість.
Напіврозвантажену вісь розраховують по 3 режимам навантажень:
1) Режим максимальної дотичної сили.
Для цього режиму визначають сумарні напруги ...
Розрахунок півосей на міцність:
Розрахунок напівосей проводитися на статичну міцність і утомленість.
Напіврозвантажену вісь розраховують по 3 режимам навантажень:
1) Режим максимальної дотичної сили.
Для цього режиму визначають сумарні напруги ...
Вибір параметрів конічного диференціала головної передачі
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5107
Зовнішня конусна відстань – Re=47,2 mm
Зовнішній окружний модуль – me=5 mm
Що крутить момент – Tr=2992 Hm,
Число сателітів – nc=2;
Зовнішня конусна відстань – Re=47,2 mm
Зовнішній окружний модуль – me=5 mm
Що крутить момент – Tr=2992 Hm,
Число сателітів – nc=2;
Вибір геометрії зачіплення шестерень головної передачі і розрахунок їх зубців на утомленість і міцність
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5106
Оскільки шестерня гипоїдної передачі зміщена вниз, отже, напрям гвинтової лінії зуба приймаємо лівий.
Відповідно до ГОСТ 16202-81 (СТ СЕВ 515-77) біля початкового контура для конічних зубчатих коліс з розрахунковим модулем mn =5,5 мм маємо ...
Оскільки шестерня гипоїдної передачі зміщена вниз, отже, напрям гвинтової лінії зуба приймаємо лівий.
Відповідно до ГОСТ 16202-81 (СТ СЕВ 515-77) біля початкового контура для конічних зубчатих коліс з розрахунковим модулем mn =5,5 мм маємо ...
Функціональний розрахунок головної передачі
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5105
Вибір починається з уточнення передавального числа головної передачі, визначеного раннє в тяговому розрахунку
Вибір починається з уточнення передавального числа головної передачі, визначеного раннє в тяговому розрахунку
Проектування ведучого моста автомобіля 3-го класу
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5104
3. Проектування ведучого моста автомобіля 3-го класу
3.1. Функціональний розрахунок головної передачі
3.2. Вибір геометрії зачіплення шестерень головної передачі і розрахунок їх зубців на утомленість і міцність
3.3 Вибір параметрів конічного диференціала
3.4 Розрахунок півосей
3.5 Розрахунок балки заднього моста
3.6 Вибір підшипників коліс ведучого моста з напіврозвантаженими півосями
3. Проектування ведучого моста автомобіля 3-го класу
3.1. Функціональний розрахунок головної передачі
3.2. Вибір геометрії зачіплення шестерень головної передачі і розрахунок їх зубців на утомленість і міцність
3.3 Вибір параметрів конічного диференціала
3.4 Розрахунок півосей
3.5 Розрахунок балки заднього моста
3.6 Вибір підшипників коліс ведучого моста з напіврозвантаженими півосями
Технологічна карта расборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5103
Технологічна карта расборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
Технологічна карта расборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа
Подписаться на:
Сообщения (Atom)