понедельник, 28 ноября 2016 г.

Вибір параметрів конічного диференціала головної передачі

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5107

Зовнішня конусна відстань – Re=47,2 mm
Зовнішній окружний модуль – me=5 mm
Що крутить момент – Tr=2992 Hm,
Число сателітів – nc=2;

Вибір геометрії зачіплення шестерень головної передачі і розрахунок їх зубців на утомленість і міцність

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5106

Оскільки шестерня гипоїдної передачі зміщена вниз, отже, напрям гвинтової лінії зуба приймаємо лівий.
Відповідно до ГОСТ 16202-81 (СТ СЕВ 515-77) біля початкового контура для конічних зубчатих коліс з розрахунковим модулем mn =5,5 мм маємо ...

Функціональний розрахунок головної передачі

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5105

Вибір починається з уточнення передавального числа головної передачі, визначеного раннє в тяговому розрахунку

Проектування ведучого моста автомобіля 3-го класу

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5104

3. Проектування ведучого моста автомобіля 3-го класу
3.1. Функціональний розрахунок головної передачі
3.2. Вибір геометрії зачіплення шестерень головної передачі і розрахунок їх зубців на утомленість і міцність
3.3 Вибір параметрів конічного диференціала
3.4 Розрахунок півосей
3.5 Розрахунок балки заднього моста
3.6 Вибір підшипників коліс ведучого моста з напіврозвантаженими півосями

Технологічна карта расборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5103

Технологічна карта расборки заднього моста легкового автомобіля 3-го класа

Показники тягово-швидкісних властивостей автомобіля

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5102

Із зовнішньої швидкісної характеристики двигуна визначають значення максимального крутящого моменту, частоту обертання колінчастого валу при максимальному крутящому моменті, і момент при максимальній потужності. Набуті значення Memax і nM порівнюють з реальними даними. По значеннях Memax і MN можна обчислити коефіцієнт приспосабливаемости двигуна

Побудова графіку потужностного балансу двигуна

http://www.ce-studbaza.ru/werk.php?id=5101

Побудова графіку потужностного балансу двигуна